2010年5月30日星期日

烹飪班~ 香茅雞翼檬


 


28-5-2010


簡易越南菜班~ 香茅雞翼檬



 







 


材料:


雞翼~ 半磅


甘筍絲~ 半條


青瓜絲~ 半條


檬粉/米粉~ 半磅


香茅~ 1 枝


蒜茸~ 3 粒


辣椒粒~ 2 隻


炸乾葱~ 適量


椒鹽脆花生碎~ 適量


 


 


做法:


 


-  香茅:近莖部位置切小片,較上的位置則切段


 


-  雞翼洗淨→ 隔水→ 用魚露、糖、胡椒粉及香茅醃一陣


 


-  檬粉/米粉用熱滾水浸軟→ 隔去水份→ 用熱毛巾蓋住備用


 


-  青瓜切絲備用




 






 


-  甘筍切絲後,用少許鹽先醃半小時待軟化



 







 


-   食前才把青瓜及甘筍絲用白醋撈



 






 


-  熱鑊下油→ 先爆香蒜茸→ 再爆香茅片備用



 






 


-  燒紅鑊→ 炸雞翼



 







 


-  再番炸雞翼一次為準



 







 


調較淥冧汁:


白沙糖 + 熱水 ( 拌溶)



+ 魚露



+ 生蒜茸



+ 青檸汁 (試味)



+ 白醋



最後 + 辣椒粒→ 再 + 白開水調濃度




 







 


-  食前檬粉/米粉與青瓜及甘筍絲先拌勻


 


再 + 先前炒好蒜茸香茅片拌勻




 














 


-  再淋上淥冧汁 + 炸雞翼 + 炸乾葱 + 花生碎


再按個人喜辣程度 + 辣椒粒




 





 



 


General Consideration:


 


* 煮越南菜,多會使用魚露代替豉油/鹽,而魚露相比豉油較咸,宜適當控制份量及不宜醃過夜。


 


* 使用白醋可選用洋白醋 Distilled White Vinegar,酸味會較濃,用量相對可減少,國產白醋或蘋果醋亦可。


 



* 青檸搾汁後,一定要除核,否則淥冧汁會有澀味。


 


    淥冧汁是越南菜必備,並沒有份量限制,全憑試味調較,宜先用熱水溶白沙糖,再逐樣 + 其它調味,辣椒粒適合到最後才下,是為免辣味影響味覺,而調較好再用白開水調較適當濃度。若不是即時食用,白開水則留待食用時才下,高濃度的酸汁可增長保存期,若存放於雪櫃可保存一星期之久。


 


* 檬粉/米粉都能達到相同效果,處理都是先用熱滾水先浸軟,再用熱毛巾蓋住,令有撻住一起的感覺。


 


* 所有材料適宜食用前才拌勻,否則會滲出水致過濕,影響賣相及口感。


 


* 香茅最濃味是近莖部位置,而較上的位置則味較淡,可用來醃肉或煲。


 


* 辣椒除去籽可減低辣度。


 


* 炸乾葱及花生碎都是買現成的,而花生則自行壓碎用。



 


----------------------------------


你愛我像誰


 


張偉健




作詞:林夕


作曲:陳德健





我什麼都沒有 只是有一點吵
如果你感到寂寞 我帶給你熱鬧
為你繞一繞 沒有什麼大不了 卻可以讓你微笑

其實我很煩惱 只是你看不到
如果我也不開心 怕()你轉身就逃
愛上一個人 一定要讓他相信 這世界多麼美好
對每個人 都說還好 我的心我的情你不需要明瞭
只要我對你好 這樣的溫柔你要不要

其實你愛我像誰 扮演什麼角色我都會
快不快樂我無所謂 為了你開心 我忘記了累不累
其實你愛我像誰 任何的表情我都能給
Woo
在你身上學會流眼淚


 


 


11 則留言:

  1. 係咪開飯啦?等我筷子先!
    好嘢!我快過你honey 穩姐

    回覆刪除
  2. Queenie姐, 你真係好叻! 好快有書商搵你出書架啦!!  如果它日夢想成真, 我要有你個簽名架!! 

    回覆刪除
  3. 係呀!?妳出書呀!我要妳個簽名

    回覆刪除
  4. Honey ......今日去咗邊呢?
    妳好番好多啦 !有興趣食檬添!

    回覆刪除
  5. 係呀!妳粉紅花花仲未登場geh?

    回覆刪除
  6. 放係餐枱面望一輪...
    便收埋佢 ...同舊年的粉紅心心一樣....
    Just For Collection.....或者都會試煮一兩餐...
    係咪好無聊呢

    回覆刪除
  7. 咪聽 Peacelife 講啦
    我執老師口水尾寫出嚟咋 ....
    簽物鬼名啫 .......
    希望助人自助 .... 能給有興趣的人一些 竅 門 .....
    又能從中加強自己記憶及日後可作參考

    回覆刪除
  8. Aiya ~~唔好笑死人囉 !
    我只係執老師啲口水尾寫出嚟....
    我驚過 2 日唔記得晒....所以彭彭聲出咗先...
    不過想當年我學師仔.....
    我啲筆記都唔錯....
    我 Jot Notes 快....寫得準.....有 elaborate....清楚
    當年好多書友仔都借我嚟抄
    我只係一部人肉錄音機嚟咋

    回覆刪除
  9. Hi~~~ 請問香茅可以係邊度買倒? Thank You~~~

    回覆刪除
  10. 買泰國食品的店舖...
    我可以在街市買到的.....
    若是妳家街市無.....九龍城的泰國店舖十分齊全
    多謝到訪

    回覆刪除