2010年5月1日星期六

烹飪班~ 香橙燴鴨胸



 


30-4-2010


西式烹飪班~ 香橙燴鴨胸



 






 


材料:


鴨胸~ 2 件


大橙~ 1 個


洋葱絲~ 1 個


蒜茸~ 1 湯匙


什香草~ 1 湯是


紅酒~ 半杯


麵粉~ 2 湯匙


牛油~ 1 湯匙


橄欖油~ 適量


 


 


調味:


鹽、糖、胡椒粉


 


 


做法:


1.   大橙先洗淨外皮,用薑磨 (細磨) 刨出橙皮茸



 


















 


再用刀切去頭尾部份



 






 


用利刀慢慢逐少去除白色的部份



 






 


直至全個橙色為至



 






 


再用刀一瓣一瓣起出橙肉備用



 






 


剩下的橙芯用力搾出橙汁備用



 












 


一個橙所制成的三種材料備用


橙汁、橙皮茸、橙肉



 






 


2.  蒜頭剁成茸備用



 






 


3.  急凍鴨室溫解凍



 






 


用利刀起出鴨胸及鴨肶備用


再用鹽、胡椒粉醃半小時



 






 


4.   用牛油起鑊,爆香蒜茸 (這裏 1/4 份量)



 






 


5.   爆香蒜茸→ 放下洋葱絲→ + 鹽 (+ 快稔)


→ + 麵粉→ + 灑雜香草→ + 紅酒→ +上湯/水→


+ 黑椒茸→ +糖→ +橙汁→ +少許橙皮茸→ 熄火備用



 


















 


6.   燒紅鑊→ 用牛油/橄欖油煎香鴨胸 & 肶件至微燶面


(先煎鴨皮面,令熱力擠出鴨油)



 






 


7.   燴上 5. 的醬汁略煮及拌勻



 






 


8.  + 上橙肉拌勻→ 熄火



 






 


9.   上碟→ 再排好橙肉→ 淋上汁→灑上橙皮茸於中間



 







 


General Consideration:


 


* 選購鴨胸肉,可到凍肉店買現成起好的生鴨胸肉,


但不適宜採用煙薰/黑椒味的已熟鴨胸肉,


這些已有味道的鴨肉不配合香橙的煮法。


 


* 急凍肉類的解凍,宜放於室溫慢慢溶雪,


不建議用水沖/浸,會流失肉味。


 


* 選用大號金山橙,才容易刨出橙皮茸及切出豐盈的橙肉。


 


* 用薑磨刨 (較幼細部份) 磨出橙皮茸,


但力度要輕及點到即止 (只需要橙色的表皮)。


 


* 煎鴨胸皮前先要一刀,另煎鴨胸肉宜先煎鴨皮面,


目的是易於擠出鴨油。


 


* 煮洋葱時要下適當的鹽,使其加快轉軟。


 


* 下麵粉煮即有收油作用,但油份仍然存在於醬汁中。


 


* 可使用家中飲剩的紅酒來烹調,份量可增加,


若使用君度橙酒,效果會更理想。


 


*  香橙肉只能配搭鴨肉,與雞肉味道不相配的。





 


 


 



(卡農版)假如愛有天意插曲


16 則留言:

  1. 呢隻手咁孔武有力,唔係妳嘅化?

    回覆刪除
  2. Queenie姐,  你連切橙皮都靚過人, 真係好叻叻呀!! 

    回覆刪除
  3.    樓下兩件 老花好似厲害過我!!!

    回覆刪除
  4. 係厨神老師嚟架.....
    有咁嘅功力就好...
    我嘅目標

    回覆刪除
  5. 我邊有咁勁丫
    我連執料都未掂呀......
    我拎把刀都唔啱手勢...
    不過我會努力.....因為我有 Heart ...
    相信成功在望

    回覆刪除
  6. 妳好鬼抵死架 ,........

    回覆刪除
  7. 唔見幾日 .....又攪到啲新技術....
    嘩!妳真係叻.....好精彩....
    令我覺到好榮幸....
    Thanks So Much......

    回覆刪除
  8. 幫我匿埋,tks!

    回覆刪除
  9. 嘩!原來係咁整丫!
    我依家有啲唔開心丫....
    我啲玩伴叫我唔好帶我個喼去今次旅行
    我得兩個喼......最細就係依個...
    唔通要我買......我孭唔到背囊....
    掂算?

    回覆刪除
  10. 幾多人班? 元朗where? how to 報名? 有冇notes?

    回覆刪除
  11. 元朗大會堂...
    好簡單 notes
    自己行去大會堂報....人數視乎報名人數
    應該不多於 10

    回覆刪除
  12. what is the name of the course?

    回覆刪除
  13. 還有一堂上完啦

    回覆刪除
  14. 喂,係邊處學?
    靜靜的話我知呀!

    回覆刪除
  15. 元朗大會堂
    西式....仲有星期五一堂就完
    下一次係越南菜丫

    回覆刪除