2010年5月28日星期五

檸檬薏米美白特飲



 


西班牙旅行回家後


很累....很累.....還是很累


又有 Jet-Lag 的反應


皮膚很乾....面上的雀斑亦不知那時跑了上來


Facial....涼茶......龜苓膏.......湯水.....通通出場


還有今早這個美味的


檸檬薏米美白特飲




 






 


材料:


生薏米~ 半両


熟薏米~ 半両


果皮~ 1 角


檸檬~ 1 個


蜜糖~ 適量


清水~ 1 Lit



 






 


做法:


1.  薏米和果皮浸約 1 Hr,凍水落果皮,


水沸後 + 入薏米,煲 45 Mins 後待涼備用。


2.  檸檬清洗乾淨,磨出果皮蓉備用。


3.  檸檬切開一半,去芯去核,然後果肉切粒;


另一半則搾汁備用。


4.  將檸檬汁、果肉、果蓉 +入涼透的薏米水內。


5.   +入適量蜜糖調味即可飲用。




 


 


 


薏米的營養價值:


薏米又稱薏仁


含豐富蛋白質、鈣、維他命 B1、B2 及 B6


多吃可以令肌膚去黃氣生光澤


並能健脾去濕



 


 


提示:


* 檸檬汁、果肉及蓉必須待涼才下。


* 蜜糖亦要待薏米水涼透才調味,熱水會破壞蜜糖有用的物質。


*可大量製作,放入雪櫃作日常飲用,但只可存放 3 天。


 





 


-----------------------------



怪你過份美麗


 


張國榮


 


作詞:林夕


作曲:唐奕聰


 




誰亦能呵一呵 一張嘴一副面容差不多
但別要選出色一個 耗盡氣力去拔河

懷內能躲一躲 力度與溫度 差不多
唯獨你雙手握得碎我 但我享受這折磨
可以說走 一早已拼命退後 想過放手 但未能夠

怪你過份美麗 如毒蛇狠狠箍彼此關係
彷彿心癮無窮無底 終於花光心計 信念也都枯萎



怪我過份著迷 換來愛過你那各樣後遺
一想起你如此精細 其他的一切 沒一種矜貴




 







 


14 則留言:

  1. Dear Queen,
    自你回歸後,原來你已變心了 ........
    Le Creuset 上

    回覆刪除
  2. 未變心吖!
    這個 Teapot 是農歷新年前買的
    在 Apvita 買南瓜煲時 + 錢換購
    不過一直無影相咋
    Le Creuset....始終都咁鍾意
    怪佢過份美麗 怪我過份著迷

    回覆刪除
  3.       Le Creuset :  算你啦!
    不過你旅行後,記憶力都差咗喎 !
    Apita 上

    回覆刪除
  4.   妖!捉人啲 Spelling Mistakes!

    回覆刪除
  5.   可愛的俏護士去了那裡,突然間咁粗糙嘅!

    回覆刪除
  6. 真係識嘆啫!我都想飲呀!
    等我同偏頭痛+感冒搏鬥完先啦,
    而家眼矇矇咩都睇唔到呀!

    回覆刪除
  7. 好粗糙咩?
    妳啲公仔好色慾都市吖 !
    妳知以前有套戲叫「風流醫生俏護士」
    睇名都知咩仲片啦

    回覆刪除
  8. 呀 Mei......我飲杯薏米水咋?
    妳同大少食嗰啲仲 Ichiban 啦!
    做物唔舒服呀!快啲啪粒藥....瞓吓就好快無事...
    Mei 囡等妳去接佢架......
    不過偏頭痛都幾麻煩...
    壓力大....抵抗力弱就會復發....
    都係啲句「多啲休息.....Take It Easy」
    祝早日康復!

    回覆刪除
  9. 都唔錯!酸酸甜甜香.......

    回覆刪除
  10. 係唔係真係去斑架? 見到已經流口水.......

    回覆刪除
  11. 次次睇妳地D Staub teapot 都好吸引...我忍得好慘呀!

    回覆刪除
  12. 過咗一星期.....塊面又改善...
    不過我有做 Facial....勤做 Mask.....呀!
    妳叫家傭煲囉......好易 !

    回覆刪除
  13. 咁買啦!依家買同我換價一樣....
    比佢呃咗....講到千機不可失......
    都係 999.....買棗紅色啦....襯埋個煲....
    可以煲紅棗水補吓.......
    不過只夠一個人隊....
    妳 Honey....... ...唔飲依啲女人嘢啦

    回覆刪除