2010年5月3日星期一

計劃篇~ 雙牙遊記



 


下星期的今天


我們已身在 Barcelona


17 日的行程實在太緊迫


路線怎樣走才是最順暢?


5 個熟女!!全自駕....半自駕半火車......全火車.....


那一樣最好....最安全....最划算呢?




 







 


這陣子忙於搜集資料....計算行程路線


租車事宜......行車公里及需時......火車証的使用日期


那一樣才是最適合




 


Julio Iglesias - Agua dulce agua salsa

24 則留言:

  1. 我哥哥個女同學, 幾個女仔去西班牙旅遊, 喺火車站掛住影相同商量行程, 比一個攞住地圖假扮遊客男人行過時, 順手拖走曬其中一個女仔啲行李, 連passport都冇埋, 所以你哋要小心, 唔好掛住影相同傾計呀!! 

    回覆刪除
  2. 多謝提醒.......
    我會小心架

    回覆刪除
  3.  其實唔帶 o急都有道理,5個人,架車有幾大 ?! 你唔想揹背包,可否商量大家夾多少少錢,租架大 d 嘅車?大家都舒服 D!
      唔好唔開心啦!
    快 d 跟 JoJo、枝枝geogoe 傾啦,無問題係解決唔到!
     

    回覆刪除
  4. 我 剛剛買了一個尼龍 24" 甚麽 Polo 喼回來
    超平 $278....仲5 年保
    我份人.....人哋講到出口....一定會做
    我費事到時為我一人增添麻煩
    不過我真係咩都要簡......
    妳都知我幾疴過....相信我可以變通

    回覆刪除
  5.   24"  ~ 我咁簡單都覺真係好細!頂多可放 7天用品!
    你都係帶多一個可摺扁的尼龍袋,以便不時之需!真係未去都覺得辛苦!

    回覆刪除
  6. 又去玩?唔使做呀?
    你呢D貴族真係識享受呀!

    回覆刪除
  7.         Blue blood  .......    cheers !

    回覆刪除
  8. 好呀!西葡風景靚,值得去

    回覆刪除
  9. 雙牙遊正呀, 我當年只係join團, 然後自己留係到多幾日囉...靚呀..我而家都成日同我朋友回味去雙牙的日子啊...

    回覆刪除
  10. 無計 .....短衭...Legging....Tight Pants....涼鞋
    8 日衫衭.....預去洗衣機入 Coins 洗...
    我相信我能屈能伸
    千祈唔好影響心情

    回覆刪除
  11. 唔好咁講啦 !
    去旅行係我的人生目標....咁就知我幾上進啦!
    不過現在心情已大不如前
    人老咗....對長途旅行有壓力....
    相信再過幾年更多顧慮
    所以這些電波熟女遊也要趁快去

    回覆刪除
  12. Cheers.......隱姐...
    我都知我哋係孤寒...電波...行
    樣樣都計錢又怕死....何來 Blue Blood 丫
     

    回覆刪除
  13. 係呀.....
    過往遊歐洲我都鍾意跟團再 Stay Behind....
    這是最能短時間看到更多的景點,
    且可享受自由自在的漫遊幾天,
    看看當地文化,
    但朋友們經常推介自駕遊,
    自問無本事能在異地揸車....
    一定要跟有經驗的朋友才可,
    這次自駕遊是我的第二次。
    但西班牙馬德里治安不好....有啲擔心

    回覆刪除
  14.       Good morning , 如果我無睇錯,週末你就要出發了,祝你一切平安、順利!
    但近日 希臘 財政事件,新聞報導危機或會伸至西葡,昨晚見新聞已見 希臘 有動亂,唔接受事實,反對國家一切財政收縮 ..... 等,預計你旅途的時間,如果西葡真的爆出有問題,你們就要更留意人身安全啊! ( 我們國家咁慘、你們仲咁好有錢四處玩!可能有部份人會咁諗、就會引發仇緒、對遊客做出違常理的事件的可能!) 
     萬事小心啊! 遠離拉丁男誘惑啊!

    回覆刪除
  15. 係呀!星期六晚上11點到就飛....要 24 號中午才返!
    係呀啲歐元又跌....可買$10.27 ....今日跌至$9.9幾
    本來想多換點......但治安唔好....都係用 VISA.....
    係呢!我都驚驚地....不過無辨法...唯有小心啲
    啲錢係身上分散放
    買埋旅遊保儉喇

    回覆刪除
  16. 你就大快活、大家樂啦  !

    回覆刪除
  17. 現在都未執行李呀?
    掛住出埋啲食譜 ....先
    返嚟驚唔記得晒
    妳等我番嚟丫......我寫個詳細嘅 report 比妳

    回覆刪除
  18.   我唔要 report,我要睇多 D 食嘢相!

    回覆刪除
  19. ok 啦....No Problem 丫

    回覆刪除
  20. 你好, 又係我呀~~
    我想問, 你可唔可以借你d 西班牙書比我睇睇呢? 如果唔方便, 都無問題... 希望你回覆....

    MIKO

    回覆刪除
  21. 唔好意思呀!
    全部都是朋友借朋友的
    旅程完結時已全部歸還了
    我寫遊記也是從公共圖書館借的

    回覆刪除