2010年1月30日星期六

深圳買物

 


早兩天上深圳行行


買吓啲無謂嘢


先買長頸鹿暖暖睡衣


好靚的粉紅啡 Pattern .....Kawaii


 





 


繼扮斑馬....豹後





再到今期在家扮粉紅長頸鹿


 





 


這套仿 Juicy Couture 的運動裝


黑得很令 質地亦很好


我在 Juicy Girl 見到類似款式減價後


要 $4XX 一件單衫    $3XX 一條衭


也沒有我這套靚靚兼有型


 





 


好靚嘅黑襯金


型呀


 





 


Pat Pat 位也有嘢睇


 





 


來個全相


Casual Look 首選


 





 


再到東門布城做窗紗


 





 


買了我最愛的百家布---梳化墊


曾想過自家做這樣的百家布被套


 





 


好靚的粉紅玫瑰拼布


等新年就換咗佢


 





 


统一粉紅田園布藝


 





 


紫色百家地墊


 





 


是高難度用碎布拼合


簡直一見鍾情


 





 


很有新年氣氛


 





 


也是我最愛的百家布拼合


 





 


好靚的花花布頭飾


係時候要紥頭髮啦


 





 


再到東門樂園食嘢


 





 


牛筋丸/牛肉丸河


¥12/碗


 





 


鹽水芥蘭


 ¥10/碟


 





 


買一斤混合牛筋 & 牛肉丸


¥35/斤


有29 粒


 





 


還有客廳的白色窗紗


遲啲再影


 


 


 


 



Fiona Fung~ 我在那一角落患過傷風


35 則留言:

  1. 好耐無去東門了,而家車窗帘,
    係咪都要打死狗講價 ?

    回覆刪除
  2.   真係豐收喎,睡衣長頸鹿 pattern 好得意,但我只會著條褲。其他的物品太好 girlish 喎,反映你的心態,還有一份貪靚的熱情!仲打扮到間屋好似 D 童話故事中,森林小屋豪華版咁!
    其實 教 Patchwork 的書籍圖書館好多,自學無難度,最重要你有衣車!

    回覆刪除
  3. 妳都講得啱
    係打死狗講價
    我首先入一間問價
    再回一半睇對方反應及回價
    Set 個 Base Line
    再繼續 Shop 吓睇款....睇佢哋個相....回價
    都係 5-6 間到啦就 OK

    回覆刪除
  4. 掂解唔著衫
    咁咪唔係成隻長頸鹿囉.........
    咁人哋仲係 Girl 嚟架 ......
    不過係過咗期嘅 Girl
    所以依然揀啲 Girlish 嘅嘢
    物似 D 童話故事中,森林小屋豪華版咩 ?
    Patchwork 真係好吸引呀
    隱姐呀 妳有無 Patchwork Wallpaper 醒我呀 ?

    回覆刪除
  5.         
    好醒吓,識搵我!你問我要乜....?我都會好樂意比你,但其他人 ...只能偷!
    樓下 link 又有 blogger 抄、修改我網誌的小小,你看看對否?
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!absyodmREQU57GgELqBQbh4gvA--/article?mid=5978

    回覆刪除
  6.      我剛用你的戰利品來做,因攝影角度關系,只得此幅合用,我還把它變得帶點紅呢!( Yahoo 無粉紅呀!)
    如果你鍾意玫瑰那幅 most,整圖是六小幅 pattern 砌出的,你用相機盡量影到此六小幅的平面 (多預留小小邊給我 cut)、光線平均、無影最好,post上來,我幫你修圖做 Background,試試可否?

    回覆刪除
  7. 多謝妳呀!我 Save 咗啦!
    係咪個網誌名呢?又會比妳見到嘅?

    回覆刪除
  8. 又平又抵
    行過路過唔好錯過

    回覆刪除
  9. 妳都歡喜拼布呀 !

    回覆刪除
  10. 冇衣車吾知可吾可以整到呢?

    回覆刪除
  11. 好.....就試吓嚟換畫先

    回覆刪除
  12. 唔只網誌名,佢的粉紅色年糕都係自己做 o架!不過我唔係怒囉,比你睇吓我原來 Blog 都有人睇!

    回覆刪除
  13. 我諗要針子很好先得 !
    其實仲要收集很多靚靚碎布才好睇!

    回覆刪除
  14.  
    太大,唔夠靚,試試呢幅!

    回覆刪除
  15.   post 了又唔靚,好係睡衣啊!

    回覆刪除
  16. 只係唔 Sharp .....但柔和喎!

    回覆刪除
  17. 好喎!多謝......等我威吓先

    回覆刪除
  18. 色係柔和,但比例太細、重覆多了,又變得太齊!
    今次好 D,但細少少更好!
    北角城市花園賣乜,點解要買,我全部都係 research 出來的 !
    唔緊要,我知你鍾意乜,等著看吧!

    回覆刪除
  19.  襯埋個網誌底色好秋天感。
    不過 經過你的真實相 ,感覺又幾得意!

    回覆刪除
  20. 好靚呀!比我想像中好得喎!
    多謝晒

    回覆刪除
  21. 好有凸凹感......好呀 !
    隱姐妳係得嘅

    回覆刪除
  22.   
    以上再幅 patcchwork ,係我由今早至剛剛才砌完,兩種唔同的縫紉法,你睇吓可對你的心意!
     
     

    回覆刪除
  23.  
    加埋呢個帶點 "夏" 的 pattern,咁你就多一個選擇哪!

    回覆刪除
  24. 多謝晒 !隱姐妳對我真係好嘅啫!
    我試咗條底衭先
    但我諗遲啲先換喎
    我仲好鍾意現在個 Background
    隔離嗰個都得
    鍾意粉紅豹紋 & 深紫花花呀
    Thanks So So Much !

    回覆刪除
  25. 好靚呀!好田園少女色系呀!
    不過個孖 C Chanel 換其他更好
    只是我個人偏見.....唔喜歡有名牌標誌
    不過真係好靚 多謝!

    回覆刪除
  26.  
    Yes, Madame ! 已修改!
    (由於時間關系,我好彩已準備好多後備,你睇吓對眼否!)

    回覆刪除
  27.  32 mins 前又話好鍾意昨晚的 Background,咁快都係換畫,女人心真難測!

    回覆刪除
  28. Perfect 呀 !試比妳睇吓 !

    回覆刪除
  29. 試比妳睇呀嗎?一陣去換番先!

    回覆刪除
  30.   Good morning,昨晚實在太眼瞓,所以都係上電先!
    我看過你 upload 的 background,size 太大,唔夠靚!我今早修改後, upload 上自己 blog  看過,真的 OK了!你可以 delete 之前的所有, save 以下的 background 就好啱位!
    我覺得你可能有 D 唔鍾意底褲仔那圖片,但我覺得好 cute 及 "富" 喎,過年情人節都合!By the way,我改了另一幅給你,希望你鍾意!
         
     Bye !

    回覆刪除
  31. 呀隱姐點解妳會知有 D 唔鍾意底褲仔架?
    我都無講......死啦.....快啲講妳點解知呀 ?
    不過妳真有心思呀「覺得好 cute 及 "富" 喎」
    多謝晒妳為我製作獨一無二嘅 Background

    回覆刪除
  32.  
    唔駛多謝喎,我貪玩 啫!咁其實你係咪唔多鍾意阿富吖?

    回覆刪除
  33. 只係覺得阿富唔多夾呀
    但都幾得意.....
    咁我都係鍾意無呀富多啲嘅
    但奇怪妳估到囉 !

    回覆刪除