2010年1月11日星期一

金牌火煱



 


8-1-2010


相約我的大學同學飯聚


差不多一年多無見面


有同學還有兩個月便臨盆


這次是第一胎


現在可以不用太戒口


就到白加士街這金牌打邊爐放肆吓



 






 


蕃茄薯仔豬骨湯底


不辣不燥


合我們各人心意



 






 


墨魚滑 & 九肚魚



 






 


炸魚皮



 






 


駝鳥肉



 






 


牛肩



 












 


桂花蚌



 






 


魚腩



 






 


今夜之星:花蝦


有 Elbow to Wrist 之長


$28/両


這 4 隻要 $580



 






 


這個炸腐竹卷


靚靚玫瑰花造型


平價之選



 






 


還有醉雞件



 






 


好生猛的花蝦


還紮紮.....跳跳吓



 






 


彈牙多蝦羔


好味到不得了



 






 


埋單你估?


係 $1399.....每位 $350


這間果然名實相符......


食物新鮮又好味


但有時段限制-分頭尾場


要準時入座及離開


頭~ 18:30-20:30


尾~ 20:30 後


我們食飽飽後


門外已人頭湧湧等待尾場



 


----------------------------------------

被動 
蘇慧倫
 
曲:伍佰
詞:潘麗玉
 
*我可以很久不和你聯絡
任日子一天天這麼過
讓自己忙碌可以當作藉口
逃避想念你的種種軟弱
 
#我可以學會對你很冷漠
為何學不會將愛沒收
面對你是對我最大的折磨
這些年始終沒有對你說
 
+愛你越久我越被動
祗因你的愛居無定所
是你讓我的心慢慢退縮
退到你看不見的角落
 
%愛你越久我越被動
祗因我的愛不再為你揮霍
是我讓我的心失去自由
卻再也沒有勇氣放縱
 
重唱 *,,,,

 







8 則留言:

  1. 記住呢間火鍋店名,註明係富貴火鍋、唔啱我入!都話你 D打針簇有錢啦,幾豪氣!我淨係團年飯先有一次大蝦食o架咋!

    回覆刪除
  2. 好閃呀!好鍾意呀....... 有意思呀!型
    呀隱姐.....物註明係富貴火鍋咩 ?
    如果唔係隻花蝦....每人都係兩舊水落到樓喎
    妳唔好講到我咁富貴啦!
    一年都係一至兩次食貴啲咋.......
    我嘅嗜好就係飲飲食食
    可以完全投入.....唔會怕依怕 No
    所以好多朋友好鍾意同我食嘢
    年青時我可以食好多好多......多過男仔
    啲好朋友話年中蝕唔少比我
    平時我都係街市買平餸自家煮或茶餐廳攪掂呀
    妳講到我咁豪.....實在抬舉我
    我草根到不得了呀
     

    回覆刪除
  3. 朋友聚會傾計最開心,嘻嘻哈哈一晚很快過的!

    回覆刪除
  4.  
    你草根?!咁我今晚咪要入住政府開放的避寒中心!

    回覆刪除
  5. 妳真係明白女人喜傾計聚頭的心事.....
    傾吓計.....食吓.....笑吓又一夜啦

    回覆刪除
  6. 隱姐!好衰架 成日挖苦人
    妳有妳家主人嗎....依啲係比獨居老人....
    想同我爭

    回覆刪除
  7. 勝在夠新鮮....
    又大隻......鮮甜....彈牙

    回覆刪除