2010年1月25日星期一

烹飪班~ 紅燒元蹄



 


25-1-2010


賀年烹飪班~ 紅燒元蹄




最希望能試煮的一味上海菜


就帶著雀躍的心情到中心學習學習




 







 


材料:


元蹄 ~ 1隻 (~$25-30)


薑~ 幾片


八角~ 幾粒


白胡椒粒~ 幾粒



 






 


做法:


 


1.  元蹄洗氽水後瀝乾去豬毛備用


 


2.  均勻用手塗上老抽於元蹄上醃 ~ 30 分鐘待上色


 


3. 用义在豬皮上全面多次刺插    俗稱「鬆針」


 


4.  另用煲燒滾油一煱  


放元蹄於沸油內全面反覆炸至金黃色待用



 






 


5. 取出後全隻浸於凍/冰水半小時


/用水喉水沖至全面涼透



 






 


6.  再燒紅鑊爆香薑片  八角 & 白胡椒粒 (勿弄碎)



 






 


7.  將元蹄放入鑊內各面爆一陣


再從鑊邊贊 1 湯匙的玫瑰露酒



 






 


8.   然後放調味:


上湯 4 杯    老抽 1 茶匙    鹽 1 茶匙   糖 1 茶匙


麻油及胡椒粉少許


再 + 水至蓋過元蹄中火炆~ 90-120 分鐘至稔身



 






 


9.  待元蹄稔身便可沿鑊埋茨汁


茨汁:水 2 湯匙 + 生粉 1 湯匙


再視乎顏色及味道加以調味 + 老抽/鹽



 






 


10.  理想是要有「皺沙元蹄」的效果


即豬皮起皺摺及有入口即溶的口感



 






 


提示:


 


-  可選購較細的元蹄 方便於油炸處埋及相對多豬皮面品嚐


若宴客人數較多 可買 2 隻小較 1 隻大為好


 


-  用嵌去清豬毛 避免影響口感


 


-  用义多處密密刺豬皮   才可有皺沙效果


 


-  用煲炸元蹄較勝用鑊    因為油遇蒸氣/倒汗水便四彈


用小煲蓋可易於控制


 


-  炆中式肉類只適用玫瑰露酒   而炒菜才用紹酒


 


-  炆時注意水份流失    期間要 + 熱水免收縮  


並要留汁埋茨用及避免乾水


 


 






 


好味到難以形容


肥而不膩


真有入口即溶的感覺


我一定要煮


 



 


-----------------------------------


天變地變情不變


張學友


 


作詞:唐書琛
作曲:盧冠廷



是活在幻變不息的歲月裡
從前曾恆逸永遠不改事情
也天天變幻 妳我亦成習慣

但是愛妳的心今卻未變
從前曾承諾過每一份情言
縱使天崩天黑
愛意是不改變(愛意未可改變)

* 明日會點 樣樣事亦難預見

 
新的挑戰裡 實在是有得失進退

明日會點 但願是仍能互勉
人在變 情懷未變 愛願永久長存

重唱 *



 



29 則留言:

  1.  隻元蹄似模似樣吓!
    最怕炸油的過程,彈到四圍都有,抹餐飽!如我煮的話,我會放一粒八角就算,因怕它的味太搶、把元蹄去骨,因坊間的多數去除大骨,軟成一 pat 圓型靚 D,可能唔駛炆咁耐!

    回覆刪除
  2. 係呀.......真係掂呀 !
    其實我們個個都好怕油炸這個 Step 呀
    但老師話此步是"Must"
    否則就如煲湯豬肉
    不會有皺沙豬皮
    我就第一次先有骨
    第二次無骨
    隱姐呀!妳知唔知宜家有個防油彈的罩
    可煮油炸食物免四射
    好唔好用.......有無意見呀?

    回覆刪除
  3.  聽過有 防油彈的罩,但無 Fd 用過喎!佢地話炸嘢時蓋著鑊蓋,就唔會彈!
    不過我估你就算見到都好好考慮真需要否?因為話得防油彈,一定密封的,咁唔常炸,就用鑊蓋試試得唔得先啦!
    我唔受得肥膩,好少炸嘢,一年一兩次走油會囉,我又唔鍾意翻用炸油,所以都幾浪費,我又唔想!我只會煮蒸、炆較多,炒都很少!正式開飯,一年不到十次!

    回覆刪除
  4. 早晨﹗Queen,多謝妳的分享﹗

    回覆刪除
  5. 哇~ 近期妳好勤力煮嘢wor!
    謝謝分享!好似我都有份學同有份食咁!
    整元蹄乃係超難嘅菜式,我唔敢挑戰 lu

    回覆刪除
  6. 係呢!烹飪真係好有挑戰性
    在過程與成果中都很有滿足感
    唯一缺點是事後清理現場及厨房太細
    不能盡興.......
    難得妳有這種分享的感覺
    實在榮幸.......有空妳也試試吧 !

    回覆刪除
  7. 希望你也喜歡這味紅燒元蹄

    回覆刪除
  8. 其實我係未炸過嘢架
    同妳一樣......
    一來熱氣....
    二來肥膩.....
    三來不知怎樣儲好剩下的油....幾時才第二 Round呢
    四來有潔癖的我.....一定要大洗廚房爐頭
    但我好想問妳平日係咪出街食多呀?

    回覆刪除
  9. 紅燒元蹄我真係冇乜信心整呀 !

    回覆刪除
  10. 妳家主人對妳真好
    唔駛返工都唔想妳辛苦
    實在是妳的福氣
    好幸福啊.......
    隱姐妳真係唔駛點做家務喎
    連衫都出街磅洗......羨慕呀
    妳對手一定好靚

    回覆刪除
  11. 最難都係油炸個步
    如果能克服油炸的步驟
    相信唔太難

    回覆刪除
  12.  總之你睇我好?!我羨慕你啦!有得揀,我做你!
    講真,又要話你哪,你做護士唔知手係無得整容嗎,一定隨年紀起 皺沙!你睇好多藝員,點靚化妝,隻手都會出賣佢的年紀!e.g. 李美鳳、米雪及近期出院的郭可盈!

     

    回覆刪除
  13. 我知....但唔駛成日洗.....做....爭好遠
    尤其用埋啲消毒洗手液
    冬天真係成個呀毛咁
    我已經搽滿 Cream 戴 Cotton 手套瞓
    先無咁多倒刺.....死皮
    不過食得咸魚抵得渴
    扮人工包埋依啲
    雖然現在生活不錯....
    但都係手停口都停
    我都好想有人照顧 ....
    少奶奶的日上三竿生活呀

    回覆刪除
  14. 衰鬼 .....唔駛做又真係乾咗啲
    我今晚要北上尋歡啦
    明晚先回來

    回覆刪除
  15.   你就好啦,又去尋歡,記得留意老翻刀呀!
    咁我呢36 小時就要唱草蜢首 Lonely ......!

    回覆刪除
  16.   你個無義氣,今日護士去抗議,你就北上去玩!

    回覆刪除
  17. 我返嚟啦.........尋完啦 !
    我今次買咗好多嘢呀 !
    但買唔到老翻陶瓷刀 ......
    我去到東門廚安居一帶舖問啲 Sales 有無得買呀
    佢哋嘅眼神好似從未聽過陶瓷刀這樣嘢
    這樣 Product 好似真係未翻到深圳喎
    妳知唔知邊樹買呀 ?
    我真係咁重要呀.......隱姐 !
     

    回覆刪除
  18. 哈!哈!妳又知......今日有得抗議
    我精神上支持呀 !

    回覆刪除
  19.  黑色星期五呀!顧住睇你 blog,剛烘燶多士啊!浪費了!
    得閒 show D 戰利品睇睇!

    回覆刪除
  20. 物咁大意呀
    因為我實在太吸引啦
    我再煮個碗牛丸河妳食吓
    好......一定要 Show 比妳睇
    不過要拎去洗咗......乾咗一於影比妳睇
    仲有窗紗遲啲掛比妳睇
    等吓集齊先呀

    回覆刪除
  21.  多謝先,不過我唔鍾意食乜丸、物丸,除了新鮮打的鯪魚球!
    我問過 Fd,佢話在 MTR 世界心窗站,上蓋的商場的 O'lie 喎,上哂架,好多款,慢慢揀!

    回覆刪除
  22. 請問你在何處學.

    回覆刪除
  23. 我買咗牛筋....牛肉丸好味呀
    今早用來做牛丸時菜上湯鳥冬
    好味呀
    想整埋妳嗰份添
    咁下次唔丸先啦
    好等我北上再睇吓先

    回覆刪除
  24. 元朗呀.....啱唔啱 ?
    啱再靜靜雞話妳知啦 !

    回覆刪除
  25. 你今晚又當夜班,還是飲了翅湯瞓唔著?!

    回覆刪除
  26. 唔係呀.....瞓啦 !明年要 05:45 起身返早呀!
    Good Night ....Have a sweet dream !!

    回覆刪除
  27. 你可唔可以講俾我聽你在邊間學校學, 我想睇下D課程!唔該.

    回覆刪除
  28. 元朗大會堂  (社區進修中心)
    www.ylth.org

    回覆刪除