2010年1月9日星期六

客廳新世紀


 


我家客廳的希望工程


昨天終於全部收妥


這個紙盒要等 10 日無壞才掉


那批紙箱要等 14 日才可棄置


現在家中彷似流浪漢露宿的天橋底


出門口也要閃身而過


 





 


且看看我的天龍新世紀


AVR-1910


 





 


再看看影院置中寶


係鋼琴黑色


RC-Mini-Center


 





 


再睇典雅的櫻桃木 + 鋼琴黑的 C500


靚到無話可說


 





 


再轉到身兼多職的 PS3


 





 


我的家庭影院


 





 


超好聲的前置


好靚好真的高清 KDL-40Z5500


 





 


客廳新貌


 





 


好舒服的新 Sofa


 





 


Franc Franc 茶几都買埋


都係田園家居 Feel 啦


 





 


頭墊都齊備啦


舒服雅緻的客廳新紀元


 





 


我晚晚唔願瞓覺


街都唔願出


那 PS3 的遊戲全是打打殺殺


啲聲太激......既興奮.....又有啲驚....


它們相信又陪我 10 年多啦


 


 


---------------------------------------------


開始懂了


孫燕姿


 


作曲:李偲菘


填詞:姚若龍


 


我竟然沒有調頭 最殘忍那一刻
靜靜看你走 一點都不像我
原來人會變得溫柔 是透徹的懂了
愛情是流動的 不由人的 何必激動著要理由




*相信你只是怕傷害我 不是騙我 很愛過誰會捨得
把我的夢搖醒了 宣佈幸福不會來了
用心酸微笑去原諒了 也翻越了 有昨天還是好的
但明天是自己的 開始懂了 快樂是選擇


 


*Repeat


 


 






 


26 則留言:

  1. 嘩!新年新景象喎,個客廳好warm呀!
    我鍾意你個地櫃,好靚呀!
    唔好成日留係屋企呀,會變宅女的!
    我鍾意睇你影相!

    回覆刪除
  2. 係呀真係好開心.....好好感覺呀

    回覆刪除
  3. 係呀我都好鍾意呀 !
    我係咪都係匿埋嘅宅女一族啦
    好 .....得閒出佢行一轉影啲相先....
    難得有人欣賞呀

    回覆刪除
  4. Good morning, 瞓醒先有 mood 嘛,應承的定會做到!
    點呀,滿意否?


    呢幅相好難搵o架! 1至100分,我值幾分?

    回覆刪除
  5. 縮細少少自然 D!

     

    回覆刪除
  6. 喂 !好掂喎.....連面色都 match 隻玉臂.....
    不過好好笑囉 !我可以攬住 Richard Gene
    真係唔講得笑......手功好好喎...
    可以睇吓我襯唔襯野性曲髮
    技術>90 分
    攪笑度有*****
     

    回覆刪除
  7. 隱姐妳自學架.....
    好得喎!網上教材呀?

    回覆刪除
  8.  教乜鬼喎,咪又係上次話你知,用小畫家那堆做法,你照著做都得,你試試!
    但人係要變通嘅,你臉上的化妝唔啱色,有 小畫家 都做唔到,若油色上你塊面一定唔掂,所以我 post 上 yahoo blog 內的相部,再用"修圖  " 方法把你的臉色更改,咪近似一些囉!其實你原相個頭擺得好直,我又把修好的相片插入 word 內擰歪佢少少,再放回小畫家內剪出放上 Julia 個面上,大了又回 Word 內縮細你個頭,再.....試試吓咁啦,都算自學嘅!
    ( 已前在公司,叫個電腦人來話 : 你唔駛同我講咁多,我係電腦白痴,我想咁 、咁 、咁,要有......效果,你話我知按法的 steps 就得哪!我們壹拾後,讀書無 PC堂嘛!)

    回覆刪除
  9.   不過,我拉埋你同 Richard Gere 之後,又搵了一些搞笑來玩!當然又玩你啦,不過應該為你帶來新鮮感!我就無感覺哪,好久已前玩過了!早 D 記起就方便好多!

    回覆刪除
  10. 妳係壹拾後 啊!
    咁你都叻喎!攪到咁複雜嘅嘢!
    我都唔識執相呀!真醜呀 !
    多謝妳呀

    回覆刪除
  11. 仲有呀?妳都幾攪嘢吓

    回覆刪除
  12. Wa.....................so nice ! More dvd, more blu-ray.............more and more

    回覆刪除
  13. 又 Wii 又 PS3 、爭個洪金寳喎!   呢度有個大肥佬、頂住洪大哥個位先...

    回覆刪除
  14. 我無 Blu-ray 碟....
    我只係問人借了 2 隻睇咋
    Transformers & The Phantom of Opera
    睇嚟睇去 .....不過藍光效果超好 .....
    前置....中置 Speakers 亦理想呀!
    不過這方面初哥.....不能作準呀!
     

    回覆刪除
  15. 洪金寶即係咩呀?咩 Box 呀?

    回覆刪除
  16.  







    Queen 你好耐無睇電視呀? Out 哂啦!

    回覆刪除
  17. 哦 ! Wii Resort 呀!
    我係黃金差啲買咗呀.....
    但近期消費了太多
    係呀......我 Out Out 哋呀
    遲啲去買嘢玩.....
    仲要買個強化器添......我 知呀

    回覆刪除
  18. No la!唔係宅女,係 ----- 乾物女!
    我要擇個良辰吉日,去你度試吓私房菜先!

    回覆刪除
  19. 乾物女 ?咁攪嘢.....
    又係日本形容啲怪怪誕誕啲女人嘅新名詞 嚟
    即係好 Dry 咁呀? 依排都係個銀包呀
    好呀 !好耐無見喎!
    今年克勤唔開新春演唱會嘅
    過年去邊樹旅行呀 ?

    回覆刪除