2010年1月29日星期五

烹飪班~ 肘子雞煲翅




 


25-1-2010


賀年烹飪班~ 肘子雞煲翅



雞煲翅太吸引啦


肘子是甚麽東東呢?


即金華火腿骨   仲要係無咩肉食嗰隻喎


這味等我慢慢介紹何處買食材


如何預備及處理食材



 



材料:


發妥魚翅~ 半斤


白菜膽~ 半斤


金華火腿腳~ 1隻


光雞~ 1隻


葱~ 數條


薑~ 幾片





 








 


預備程序:


 


-  金華火腿腳骨洗淨後出水再沖水待用


-   乾身魚翅先浸軟   用水洗淨


但若是急凍翅則不須再浸軟這一步   


 煲滾水一鍋      用薑葱將浸透的魚翅出水待用


-  光雞洗淨後出水再沖水待用


-  白菜洗淨去除菜葉部份待用





 








 


做法:


 


1.  煲一煱水 滾後放入金華火腿腳煲一陣


再下光雞及魚翅煲約 3 小時


2. 再放下白菜膽滾一陣至稔身





 







 


3. 先試味才下調味   適量落鹽及胡椒粉




 







 


提示:


 


-   選購金華火腿腳骨   可到裕華國貨公司食品部買


但可能有輕微油"益" 味 只要用出水的步驟便可除去


金華火腿腳骨可使用多次餚湯    頭啖湯建議做雞煲翅


而第二....三.....次可做上湯湯底來煮餸/湯麵底


 


-   魚翅浸軟後用薑葱出水


方法是放魚翅入滾水後再滾起 熄火焗一陣至全部軟身


若仍有硬骨部份   則再水滾起熄火焗至全部變軟


但切記煲要清洗乾淨 勿沾有油


這個方法適用於海參    花膠等海味


 


-  光雞不用去皮 煲後才起油


 


-  煲湯連材料滾後   宜猛火 ~45 分鐘才調較中火


 


-  這味翅只適用白菜膽    不宜用小棠菜/紹菜/娃娃菜


亦要除去菜葉才感覺名貴


 


-  要先試味才下鹽   否則味道會過濃


因金華火腿腳骨煲後會釋放咸味




 







 


金華火腿骨煲湯又香又美味


奶白色湯  + 濃濃火腿香


宴客實在不二之選




 



-----------------------------


永遠愛著你

草蜢



: Srifa
: 潘偉源


  


獨白:
「我唔知道  點解你要咁對我

我只係知道  無論你點樣對我

我都係咁愛你

或者你根本冇愛過我  甚至恨我

但係  我仍然永遠永遠愛你」


永遠愛著你  就算夢碎了都深愛你
永沒法被淡忘  對不起

恨我仍想你  恨我仍這般苦痛

因為愛你  深深愛你


也許現在或以後的愛全付給你
無論與你相對  無論與你別離

也許將一生的所有愛全奉給你

無論你會繼續去等  無論你已心死

愛著你


也許段段追憶哭笑全部因你
無論你愛戀我  無論你愛別人

也許現在決定一世留下給你

無論要我繼續痛苦  無論要我傷悲

愛著你


 


 


 


沒有留言:

發佈留言