2010年1月13日星期三

烹飪班~ 葱燒明蝦



 


11-1-2010



賀年烹飪班~ 葱燒明蝦



 






 


材料:


大蝦~ 12 両


蒜茸~ 4 粒


薑~ 2 片


葱段~ 3 棵


 


 


做法:


 


1.  蝦剪鬚及蝦槍、去腸開背、洗淨、弄乾,


拌入生粉少許待用。


 


2.  燒滾油後,將拌有生粉的蝦下油內泡油 (走油) 留用。


少油方法


燒紅鑊至少許冒煙,用 2 湯匙油入鑊煎蝦,


但切記要煎完一面再反另一面煎,勿把蝦反來反去或炒蝦。



 






 


3.  燒紅鑊下油,先爆香薑片,再下蒜茸、葱段,


放入蝦及豉油,贊酒炒兩下可上碟。


 


 


備忘:


應採用比較淡口豉油或頭抽


若是較咸的豉油就 + 糖作調較


 


 


建議:


只要將調味(豉油)改變一下


又可做第二款菜


轉茄汁=茄汁蝦碌


轉椒鹽=椒鹽大蝦



 


-------------------------------------


 


獨角戲


許如芸




詞:許常德
作曲:季忠平



 


是誰導演這場戲 在這孤單角色裡
對白總是自言自語 對手都是回憶
看不出什麼結局
自始至終全是你 讓我投入太徹底
故事如果注定悲劇 何苦給我美麗
演出相聚和別離
沒有星星的夜裡 我用淚光吸引你
既然愛你不能言語 只能微笑哭泣
讓我從此忘了你
沒有星星的夜裡 我把往事留給你
如果一切只是演戲 要你好好看戲
心碎只是我自己


 


 








9 則留言:

  1. 放 D 蝦入來炒吧,我喜吃湘菜的 "辣子蝦",加杯冰凍 Beer,正!

    回覆刪除
  2. 我見到啲辣椒有啲驚
    妳一定擁有四川女性的豪邁性格
    我 order 過水煮魚....食不夠一半已放棄啦
     

    回覆刪除
  3. 水煮魚都吾係好辣 wor !

    回覆刪除
  4. 睇見就
    我雪櫃有盒對蝦,我我又試下先!

    回覆刪除
  5. 初頭食就唔辣
    但食食吓就越食越辣啦
    唔食得辣嘅人係咁架
     

    回覆刪除
  6. 依個餸都幾簡單又好味.....值得試 !

    回覆刪除
  7. 係呀都好味呀!
    蝦無論掂煮都好味!

    回覆刪除
  8. 妳對食都幾耍家喎......煮又得.....揾食就更得
    現在港女係 -ve 嘢嚟
    即貪慕虛榮.....好高騖遠....要公主式服待喎!
     

    回覆刪除