2010年1月23日星期六

土匪雞翼



 


「土匪雞翼」


是譚仔雲南米線店的招牌小食


醃料的味道像是到蒙古.....新彊吃的烤羊肉般


肉面沾滿黑芝麻及黑椒


香脆冶味


實在令人一試難忘



 







 


「土匪雞翼」的由來


據網上流傳的資料


從前的土匪到處打家劫舍


連每戶的香草醃料也搶劫回來


並用此香料來燒雞翼


因此香味撲鼻傳千里


當地人嗅到這種雞翼的香氣


就知道這一帶有土匪出沒


賊窩亦在不遠矣



 






 


從網上尋找土匪雞翼的食譜


得知主打醃料是「孜然粉」


很特別的名字


一於到深圳超市購買這調味


成份是孜然   辣椒   生姜   茴香  食鹽等配料


都是一些香料    但出奇味道却並不辛辣


價錢只售 2.5人仔/40g


福建省出品


很便宜啊



 












 



土匪雞翼


材料:


急凍雞中翼 一磅     黑芝麻適量


 


調味:


生抽 4茶匙    老抽 1茶匙    雞粉 1茶匙    蒜粉 1茶匙   


黑椒粉 2茶匙   砂糖 1茶匙     孜然粉 3茶匙    麻油 1茶匙  


鷹粟粉 1茶匙    五香粉& 薑汁適量



 












 


做法:


1. 先將雞中翼洗淨 抹乾水份


2. 將所有調味料與雞中翼混合拌勻


醃至大半天或醃過夜更入味


3. 預熱焗爐至攝氏 220約 10 分鐘


4. 雞翼背面灑上黑芝麻,放入 220 焗爐焗約 15 分鐘


再將雞反轉正面並灑上黑芝麻焗 15 分鐘即成


我喜歡吃濃味一點    所以焗之前再加入少許孜然粉於雞翼面



 







 


香脆可口.....外脆內嫩......陣陣香草味的土匪雞翼


令人一試便愛上


你估我一次可食多少隻呢?



 












 


係 6 隻之多呀


若不是趕返工的話可一舖清晒



 






 


一定會再 Encore的「土匪雞翼」


 


 


-----------------------------------------





偷心 



張學友
 
作曲:郭子
填詞:丁曉雯








 




是寂寞 慢慢佔領我的心
長夜裡越來越冷清
回憶裡越來越孤寂
 
是後悔 慢慢侵蝕我的心
抹去了最後的淚滴
從今後 不再為誰哭泣
 
我不敢再問 是甚麼改變你的眼神
對愛厭倦 對愛疲憊
對我已沒有感覺
溫柔的纏綿 難道只是一時的氣氛
留不住人 留不住魂
留不住你的一切
 
是了解 慢慢傷害我的心
就讓我醉死在夢裡
在夢裡 永遠不再清醒
 
是誰偷偷 偷走我的心
不能分辨 黑夜或天明
是誰偷偷 偷走我的心
... 我的眼睛 看不見我自己

 


8 則留言:

  1.  土匪雞翼真係好多人話好食,但我唔鍾意佢黑漆漆咁。我聽說 孜然是嗅腳味的,所以我又更加唔食囉!

    回覆刪除
  2. 自己係屋企整抵好多 !!

    回覆刪除
  3. 可能我整得唔靚
    影響咗土匪雞翼的吸引
    但看勻覺得要黑漆漆先入型入格呀
    一定要 Cover 多一層孜然粉先焗
    是否覺乾了點呢 ?
    不過咬開一啲都唔旱....有肉汁
    孜然粉係啲蒙古烤肉味
    邊似嗅腳味呀 ?
    好味架......我諗醃雞翼去 BBQ 仲正呀 !

    回覆刪除
  4. 多謝.....比隻你試吓啦 !

    回覆刪除
  5. 都係呀!又有得玩又有得食
    仲可慳啲添

    回覆刪除
  6. 咁講即是無納豆味啦!第已是第二個話無臭味,咁我下次去譚仔試吓啦!
    你整乜嘢都好靚o架、視覺又衛生,不用至疑!

    回覆刪除
  7. 哎吔 !緊係唔似納豆味
    我咩都食架.......但納豆就真係唔得
    我都唔明啲日本人掂解咁鍾意食
    仲當早餐添
    似味嘢又真係臭腳味
    多謝妳 !太誇獎我啦!
    不過我受晒先 ......遲啲努力啲就啱架啦

    回覆刪除