2010年1月17日星期日

早晨熱香餅

 



 


星期日的早上


來一個蜜糖熱香餅配香濃咖啡


一個心曠神怡....精神抖擻的清晨


尋找不到迪克牛仔版~ 夢醒時分


就再來配襯梁靜茹的版本


 



 






 


這個日本 Pancake 粉非常方便



 






 


只要 + 200ml 鮮奶 + 1 隻蛋 + 少許油--發打後用平底鑊煎



 






 


可比得上麥記的早餐


一包可做到 8 大件


只售 $9.9


 


 


 


---------------------------------------------


 


夢醒時分



梁靜茹


 



作詞、作曲:李宗盛



 



你說你愛了不該愛的人 你的心中滿是傷痕
你說你犯了不該犯的錯 心中滿是悔恨
你說你嚐盡了生活的苦 找不到可以相信的人
你說你感到萬分沮喪  甚至開始懷疑人生
早知道傷心總是難免的 你又何苦一往情深

因為愛情總是難捨難分 何必在意那一點點溫存
要知道傷心總是難免的 在每一個夢醒時分
有些事情你現在不必問 有些人你永遠不必等


 



 


 


18 則留言:

  1.   每朝一杯 Blue Mountain ,亦是我的習慣!若加上你的非洲 look? Oh sorry,朱古力 look 至真 ,+ pancake,就更完美!

    回覆刪除
  2. 星期日可以慢慢嘆 ~ 真係幾盞 !!

    回覆刪除
  3. 比從睇吓,我剛剛試做了年糕呀,唔知味道如何,現在太熱,左上角的是煙!

    回覆刪除
  4. 還有鄭秀文的思念....衛蘭的心有不甘.... .....
     

    回覆刪除
  5. 隱姐妳都喜歡 Coffee 呀
    我都係近期愛上
    但還是小朋友的 Level ....
    即飲Mocha ...Latte ...etc
    有時悶悶地就入 Starbucks 飲番杯
    不過都幾貴呀  三十幾蚊夠食餐飯啦
    又想過買部 Nespresso 或其他咖啡機
    但始終不合成本效益
    少用兼嘥地方
    又要買那彩色粒粒
    相信又是一件擺設
    不如得閒入吓 Starbucks
    以前公司內可享 8 折就超好啦
    是否 + 些朱古力粉就變非洲 look ?
     
     

    回覆刪除
  6. 係呢........但其實我要返下午的
    不過係 Brunch 嚟架....
    悠悠閒食完未返工囉

    回覆刪除
  7. 我超鍾意影到冒煙的食物
    係咪傳統賀年年糕
    掂解唔用片糖呀 ?
    不過好滑流喎.......
    不太甜的話相信很好味

    回覆刪除
  8. 我都係近日執屋
    見到這久遺了的迪克牛仔 CD
    當年很喜歡的
    相信已有十幾年的歷史啦
    多謝妳呀 Hebe
    不過我未聽過衛蘭的心有不甘喎

    回覆刪除
  9.   點解我要話明係煙,因為真係唔似煙囉!
    呢個係試做版,先嘗 吓有無唔妥,口感、甜度、椰汁夠否....等啦,正式時候就會做成粉紅色的,唔會是白色,因我覺得傳統黃糖的唔夠靚!到時再給你看。個糕面咁滑溜?看過的人都有講,其實將個糕反轉咪係咁靚囉!

    回覆刪除
  10.  我飲咖啡自 Form 1 開始,15 年前就開始只飲齋啡,因加奶後嘗唔到咖啡真味!唔好樣樣都講 level 啦,鍾意咪得囉!

    回覆刪除
  11. 粉紅色.....Fancy 喎
    今年初一係情人節....整嚟過年呀
    用心型餅 Mould 就更靚...Sweet Sweet 呢
    咁掂整到粉紅色呀?

    回覆刪除
  12. 都鍾意架
    不過濃茶....齋啡.....唔啱我
    會加速心跳.....心緒不靈.....座立不安架

    回覆刪除
  13. 小公主呀 .....
    妳想食幾多塊啫?
    多啲蜜糖好唔好
    沖杯熱朱古力比妳呀
    坐低睇吓書先啦

    回覆刪除
  14.  心型模?切時唔平均,少女情懷?好遠、好遠!使糕呈粉紅色,最方便就係加1/4滴食用色素便可,千祈唔可以貪心,否則出來的顏色好假!
    飲齋啡心跳........,咁我已心死了,睡前飲飲飲都無心跳,照瞓!

    回覆刪除
  15. 好嘆的感覺!
    也是我追求的‘吃喝玩樂’人生。
    但近年於進修,讀書、考試佔了大部份時間。唉!!

    回覆刪除
  16. 粉紅色係 8 歲 - 80歲....大部份女人都愛的色
    某程度上我也很喜愛
    但年紀大了 ......已經不能上身啦
    否則容易變了迷人 Pink Lady 就肉酸
    所以 只可在身上少少作點綴吓.....
    襯灰色係可以平衡吓
    無咁俗套 .....Dirty Pink 有時都幾好睇
    若可時光倒流 Shocking Pink 的 Make-up 也夠 kawaii 呢
    但今非昔比.....都係買個煲算罷啦 /整個 Cupcake Wallpaper 滿足 吓
    點解我會講咗粉紅色呢
    不過還有一些很娘...很假的大陸粉紅
    也受不了呀

    回覆刪除
  17. 現在的生活實在不錯
    過往總是公司....大學兩邊走
    放完工....沖完涼又趕夜學
    假期睇 Journal .....做功課....開會....
    攪 Presentation.......
    以前工作壓力又大
    所以很少在廚房攪攪陣
    通常都煮碗米粉/麵就一餐
    遇着考試前席更是有苦自己知
    往住長假期由廳讀到入房.....再上床.....再落地....再上 Sofa......如是者攪場沙幾日就去考架啦
    只怪自己年少不努力
    書到用時方恨少
    不過到這 Level 已是我人生極限
    是時候做自己的興趣
    能否再有進升也要看造化啦 !

    回覆刪除