2010年1月21日星期四

麒麟斑片


 


今晚要試煮新菜式


麒麟斑片



 







 


放工後到街市買斑


買完比錢才知道這是芝麻斑


魚身顏色偏灰綠     兼身上呈小點斑


而青斑顏色則較深偏黑    且斑點較大


這條是「芝麻中平安」嚟架


 



 


材料:



芝麻斑~ 1 條 ($45)


火腿~ 2 片


冬菇~ 5 隻


雲腿茸~ 2湯匙


薑片~ 3片



 







做法:



1.   芝麻斑先清除魚麟......洗淨......抹乾



 







 


2.  用利刀慢慢起出 2 片魚肉 再切片起雙飛


 


3.  冬菇浸透用生粉洗淨    + 糖及紹酒拌勻


猛火蒸 7-8 分鐘    待涼後切斜片


 


4.  火腿片切至適中大小


 


5.  芝麻斑肉....冬菇....火腿.........順序排列


放在已塗油的碟上


大小調配至均勻


並 + 上魚頭及魚尾


擺放後仍不失魚形



 






 


6.  水滾後用猛火蒸 5-6 分鐘    倒去碟內魚汁



 






 


7.  預備調味茨汁淋面


(薑片    鹽半茶匙   麻油及胡椒粉各少許


生粉 1 茶匙   上湯 150 ml    雲腿茸 2 湯匙)


 


8.  將調味茨汁煮沸淋上便可上菜


 


9.   再 + 上時菜在碟旁作點綴用  以增賣相分



 







 


睇單件造型更得


蒸魚火候剛好 肉質亦嫩滑


+ 上冬菇及火腿片


和雲腿茸茨汁的鮮味


唯一不足是茨汁不夠淋於整條魚



 






 


好味到不得了


今晚我也吃了一整碟啦



 





 


 


-----------------------------------------


Take Me To Your Heart



Michael Learns To Rock


 


 


Hiding from the rain and snow
Trying to forget but I won't let go
Looking at a crowded street
Listening to my own heart beat

So many people all around the world
Tell me where do I find someone like you girl

(Chorus)
Take me to your heart take me to your soul
Give me your hand before I'm old
Show me what love is - haven't got a clue
Show me that wonders can be true

They say nothing lasts forever
We're only here today
Love is now or never
Bring me far away

Take me to your heart take me to your soul
Give me your hand and hold me
Show me what love is - be my guiding star
It's easy take me to your heart

Standing on a mountain high
Looking at the moon through a clear blue sky
I should go and see some friends
But they don't really comprehend

Don't need too much talking without saying anything
All I need is someone who makes me wanna sing
(Chorus)





 



20 則留言:

  1. Seem so nice ! 連不喜魚的我也....................

    回覆刪除
  2.   
    賣相真係好吸引!但獨食無咁好味,應該招呼朋友試菜嘛,飲杯!

    回覆刪除
  3. 比我都食得晒一碟呀 !

    回覆刪除
  4. 自己起肉.....好叻女啊.....
    俾我一定會叫魚販代勞......

    回覆刪除
  5. 我想試吓自己啲刀法呀嗎
    但我始終起唔到魚皮呀
    下次都係叫佢起

    回覆刪除
  6. 哎喲 !我以為自己大食咋!
    不過我仲食埋碗飯添喎 !

    回覆刪除
  7. 我要有把握先招呼得人架
    咁妳賞唔賞面啫 ?
    同妳飲番杯呀 !

    回覆刪除
  8. 真係好好味架 !
     

    回覆刪除
  9.   你又 D 金燕玲 tone 寫嘢比我!
    剛跟老友團年飯回來,食到一半已感玻璃肚發作,速回!現已舒服哂!
    送哂那些 Pink go go 比佢地,開心到不得了!

    回覆刪除
  10. 舒服晒咪好囉!
    個名得喎 Pink Go Go 呀........有 心意的禮物 !

    回覆刪除
  11.  溫馨提議 : 用陶瓷刀起魚皮、魚肉很輕易,因刀鋒利,但勿切骨!

    回覆刪除
  12. 街邊老番都要 $168 /Set 呀
    諗住遲啲先買呀

    回覆刪除
  13. 係呀....色香味俱全呀 !

    回覆刪除
  14.  不過陶瓷刀唔可切骨及硬食材就唔係咁好囉,市面 promotion 就算係 Kyocera 牌,都係切 " 葛"的表面之嘛,有幾多人煲葛湯切薄片吖!你叫佢把葛一開二比你睇,睇佢制唔制?!曾見過一篇網誌,blogger 用 Kyocera 切南瓜一開二,咁就崩咗,用了兩星期,又要 send 去日本修理,但講明崩了就未必可復原,幾慘!你成日去深圳,買把老翻應會平 D,當玩起魚皮囉!

    回覆刪除
  15. Kyocera 這款是否 Made In Japan
    我見永安減價也要 $6xx
    又知會崩架.....
    所以咪去 I Love Kitchen 買咗 Woll 的一大一細黑鋼刀.....即切魚那把
    都係切蘋果唔生烤架.....都好利喎
    街邊老番 $168 有三樣嘢......查實我剩係想要把陶瓷刀......其他要嚟把鬼咩.....咩斬骨刀....刨皮刀喎....制造垃圾....平多 $50 仲好啦!

    回覆刪除
  16.   Kyocera 京瓷牌陶瓷刀,差不多應係 "日本一"!永安應該無售此牌子 (如最近幾週開始有就另計) , Sogo就有售。
    有Fd 講在深圳見老翻,只買一把都得,68元!你遇見有興趣,咪當飲杯嘢用咗囉!

    回覆刪除
  17. 應該係 Sogo 減價後$6xx......
    呃唔到妳呀.....隱姐
    妳係精神隱之喎 ....
    腦筋...觸角.....對事物....潮流一啲都唔隱喎
    仲精靈過我
    68 蚊就唔駛諗....啦啦聲整番把啦

    回覆刪除
  18.  首先多詳謝你咁睇得起我!其實你講的話我每次 Fd 聚都總聽到不同的人咁講,都好好笑!點解隱退就要呆呆的,不問世事、不知世事 ......,咁咪好易老人痴呆!我唔會的,除了唔想知、唔想理的事!我還會結識新朋友 ~ 一個精神科護士,第一次留言給她是一個誤會,因她跟我一個在英國的網友同名,她 post 了一些溶溶地的雪糕相 ........

    回覆刪除
  19. 但好少好似妳咁精靈呀!
    我要好刻意才記得幾多錢呀 ?
    有時要睇幾次先記得呀
    哈哈人與人相識就是靠這份緣啦
    不過妳第一次的回應都好笑喎
    有意思

    回覆刪除