2010年1月26日星期二

知己知彼試雞翼



 


昨晚


為了實行我的土匪改善大計


研究市場上售賣的雞翼


有何特別優勝可取之處


一於試吓才準備第二 Round 之作



 






 


價錢一啲都唔貴喎


平均 $5/隻



 







 


這個雞翼賣相比我好 感覺不太乾


下次要試 -至 200 度/少 5分鐘


但醃製時間明顯不夠 沒有孜然粉味


調味亦不足       相信一定要醃過夜才焗


老實我覺得自己的味道好很多








 


這個腐皮牛肉米線都好得架



 





 


 


 


---------------------------------


你知不知道


張學友



作詞、作曲:李偲菘

   

   
你能明白嗎 我的愛人你就是那個讓我丟了心的人
  
你能明白我嗎我就是那個為你迷了心的人
  
   
我在期待你擁抱我在期待你來伴我這一生
  
就讓你知道我知道讓全世界的人都能知道
  
   
我在期待你的一個吻期待你來愛我這一生
  
就讓天知道地知道你對我有多重要
  
   
你能明白嗎 我的愛人你就是那個讓我傷了心的人
  
你能明白我嗎我就是那個為你痛了心的人
  
   
就讓天知道地知道你對我有多重要
  
不管你知道不知道你對我真的重要


 


 



8 則留言:

  1. 上來打聲招呼,祝你一切平安!                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. Queenie 的土匪雞翼好味 D ....Queenie 的土匪雞翼好味 D....

     

    回覆刪除
  3. 多謝 ......多謝晒大家的支持
    多謝隱姐........我會更加努力
    還要多謝我嘅父母 ......
    朋友.....一直支持鼓勵我
    多謝大會嘅認同 ......我真係好開心 .....多謝
    我似唔似囉咗金馬獎

    回覆刪除
  4.   點只金馬獎、簡直係 奧斯卡啦!我帶咁大班人撐你!

    回覆刪除
  5. 係唔係MK有間呀??

    回覆刪除
  6. 好好開心 ...
    因有好野食,又有好歌聽...
    近期好多學友歌呀...YEAH!!!

    回覆刪除
  7. 真係呀!妳嚟我就開心啦 !
    妳鍾意學友呀.....
    我近排執屋先知有很多陳年舊 CD
    真係無人能及他的歌藝 !

    回覆刪除
  8. 好似油麻地有呀!
    不過依間係元朗呀 !

    回覆刪除