2010年2月1日星期一

烹飪班~ 石榴雞



 


18-1-2010



賀年烹飪班~ 石榴雞



這味是考手功及耐性的一味中菜


見飲食雜誌宣傳某酒家的賣價是 $75/4粒




 





 


 


材料:


皮--- 蛋白 8 隻    水 4 湯匙    生粉 1 茶匙


餡--- 雞茸 2 両    馬蹄茸 2 粒    紅蘿蔔少許   


韮王半両 (是晚轉用西蘭花莖切粒)


伴碟用--- 西蘭花 1 棵    葱條 (亦可使用韮王) 適量


 


 


 


做法:


 


1.  將馬蹄    紅蘿蔔   西蘭花莖切小粒粒


蒜頭半個剁成茸待同




 






 


2.  急凍雞柳解凍後挑去腳筋及薄衣→ 切粒粒


用鹽   糖   生粉   胡椒粉 & 麻油先醃一陣



 






 


3.  西蘭花莖粒    紅蘿蔔粒     葱條 →先出水盛起


葱條用刀/剪 在中間分開待用



 






 


4.  燒紅鑊先爆香蒜茸→下雞柳粒


 → 下西蘭花莖粒 & 紅蘿蔔粒炒一陣


→ 再下馬蹄粒炒


+ 調味 (鹽    糖    胡椒粉   麻油)


→ 用蠔油 + 生粉 + 水埋茨汁


上碟待涼








 


5.  雞蛋只用蛋白 × 8 隻   水 × 4 湯匙 及生粉 × 1 湯匙


發打後待用



 






 


6.  燒紅平底鑊   適量均勻下蛋白漿


用中火煎再反轉煎


 


7.  平鋪在碟上   將適量餡料放入蛋白皮內



 






 


8. 用 (出水葱條) 紥起蝴蝶結並用鉸剪修剪頂部至美觀


再置於已塗油的碟上


將已紥成的石榴雞用猛火蒸~ 4 分鐘



 






 


9.  燒紅鑊爆香蒜茸    下西蘭花炒香來伴碟用


將蒸好的石榴雞放碟正中



 







 


只見賣相不甚妥當


因為是我們學員的集體創作


且中心爐火不夠熱    所以蛋皮制作不順利


此亦是這課程最複雜且考心思的一味


 


 


 


提示:


 


- 可用蟹子放於石榴雞紥口上裝飾


以增加餸菜的矜貴



 


---------------------------------


心動


林曉培



詞:林夕
曲:黃韻玲




有多久沒見你 以為你在哪裡
原來就住在我心底 陪伴著我的呼吸
有多遠的距離 以為聞不到你氣息
誰知道你背影這麼長 回頭就看到你

過去讓它過去 來不及
從頭喜歡你 白雲纏繞著藍天
~
如果不能夠永遠走在一起

也至少給我們懷念的勇氣 擁抱的權利
好讓你明白 我心動的痕跡

總是想再見你 還試著打探你消息
原來你就住在我的身體 守護我的回憶


 


 


 


6 則留言:

  1.   石榴雞,手工菜,好得閒、有心情才可以玩!
    請問蛋白皮被外圍帶濕氣的西蘭花圍住,會爛否?口感帶微彈性否?

    回覆刪除
  2. 妳講得啱呀.....確實要有閒情才可做
    爛只係我們包得唔好.....皮做得唔好....
    所以皮較韌黐黐.......主要係中心火力不夠
     

    回覆刪除
  3. 我當你各部份、工序都做得好好,咁個蛋白皮究竟在無 潑水 功能吖!

    回覆刪除
  4. 我諗無問題 .....因為西蘭花炒得比較乾身
    所以唔會瀉水過石榴雞呀
    我見雜誌買廣告---潮館都係用西蘭花圍住

    回覆刪除
  5. 又係另一個心機餸 !!

    回覆刪除
  6. 係呢.....少啲心機都唔靚

    回覆刪除