2010年2月11日星期四

Surprise

 


Surprise !!!


今天在公司收到一份禮物


是由港島區寄來新界西的


 








 


係 Richard Gere 送給我的





 


是誰讓我偷笑了一個下午


Happy Valentine


 


-------------------------------------


天使的禮物


陳奕迅


 


作曲:陳輝陽@好好笑


填詞:林夕


 


每晚你也要駕著的士盼望
但聖誕夜誰來講快樂
每隔數秒要對著電話講你好
遇著你感冒 誰來問你的好

一路上夢想的櫥窗 誰憑勞力發亮
天未亮便在場 誰贈你勳章 炫耀你夢鄉

每晚企著過 為何都不肚餓
樣樣美食你也捧過 誰來請你坐
擔起一噸噸繁華的廢物 朝垃圾站
造福萬民 誰來贈你香薰

一路上夢想的櫥窗 誰憑勞力發亮
天未亮便在場 誰贈你勳章 誰在拍掌

*我想將天使的小禮物呈上一雙翅膀
 在夜空翱翔一趟 陪你看城市亮光
 我想將這張咀親你額角好比高貴銅像
 誰認識這大人物 霓虹燈因他更亮
 誰來景仰*

REPEAT


我想將雙手的溫暖附托在你肩上
我想將鼓掌的聲線盤旋在你光環上
若你無言 讓天使合唱


 






6 則留言:

  1. 妳 Honey 送?係乜野禮物?食唔食得?
    我好八卦 ah~ hahaha...

    回覆刪除
  2. Happy 呀!其實我都唔知邊個?
    依篇係尋人啓事
    我都揾緊 Richard .......唔知係 Gere 定李澤楷呢
    係士多啤梨朱古力呀

    回覆刪除
  3. 兩個都唔啱妳呀
    一個老得滯,一個已經名草有主 lu
    希望呢個Richard 快D自首啦

    回覆刪除
  4. 年尾流流仲同我揀 3 揀 4
    有無聽過年尾煎堆 XXXX
    兩個都係筍盤嚟架
    一於同我Mark 實佢

    回覆刪除
  5. 我知 O仔最鍾意咩
    祝妳青春常駐.......
    一年靚過一年.......
    豔壓羣芳!

    回覆刪除