2010年2月13日星期六

恭賀新禧

 


新的一年又開始


恭祝各位新春大吉


花開富貴


龍馬精神



 














 


 



------------------------------

愛在心內暖
 
鄭少秋/李芷玲
 
曲:顧家輝
詞:黃霑
 
合︰百花笑 春光展
男︰綠柳飄 青春見
女︰與君共 覓光華
合︰啊 趁住春日暖
 
合︰兩心印 雙手牽
女︰共并肩 心不變
男︰我此後 萬種情
合︰啊 愛在心內暖
 
女︰人間春到
男︰趁得春色好
女︰好團圓
男︰留下百般愛戀
女︰愿你真
男︰心不變
女︰心憐惜
合︰將痴心盡獻
 
*合︰你一笑 春光顯
男︰像百花 惹我憐
女︰我心內 萬種情
合︰啊 愛在心內暖
 
男︰人間春到
女︰趁得春色好
男︰好團圓
女︰留下百般愛戀
男︰愿你真
女︰心不變
男︰心憐惜
合︰將痴心盡獻
 
重唱 *
 
合︰啊 愛在心內暖

 


 












11 則留言:

  1. 大家咁話啦!
    我昨晚也是去Time Square呀!不過是晚上8點後你有係入大堂影相呀!
    個唔錯的!

    回覆刪除
  2. 第一張係 金鐘 個地鐵出口"Pacific Place"個地庫影架!
    跟住個三張就係 Time Square 門口影
    不過是 8-2-2010 影架!當日放工後....趕往跑馬地覆診....所以唔方便帶大機.......只係用 DC 仔影......
    多謝欣賞 !
     

    回覆刪除
  3. 新一年祝妳心想事成, 事事如意, 身體健康!

    回覆刪除
  4. 多謝!祝妳笑口常開.....日日有食神

    回覆刪除
  5.  我去元朗,你就去銅鑼灣!真係速進繁榮!

    回覆刪除
  6. 妳去元朗入 Yoho Mid-town 呀 ?
    攪咩啫 ?咁多日唔見去入貨呀 ?
    唔知人哋掛住妳加嗎 !

    回覆刪除
  7.  我從工作至今,都習慣過年豈碼抖兩星期,甚麼也唔做,電腦關機,這才是真正的休息嘛!今年算早了開機!

    回覆刪除
  8. 我間中都會去元朗的,過年前是還神、過年就去拜神!(我估你可能係無教者?)

    回覆刪除
  9. 原來係年尾收爐 !

    回覆刪除