2010年2月7日星期日

烹飪班~ 福建炒飯



 


1-2-2010



賀年烹飪班~ 福建炒飯




 







 


材料:


 


塘邊芥蘭~ 3 棵


罐頭磨菇粒~ 1 小罐


雞肉粒~ 4 両


凍飯~ 4 杯


蛋~ 3隻


瑤柱~ 2 粒


薑茸~ 1 茶匙


蒜茸~ 1 茶匙




 






 


做法:


 


1.  塘邊芥蘭洗淨去皮切粒待用



 






 


2.   罐頭磨菇去水    一粒開二待用



 






 


3.  雞肉去筋切粒再調味


(用薑茸  鹽   糖   豉油   麻油   胡椒粉   生粉醃  )



 






 


4.  雞肉泡油待用



 






 


5.  燒紅鑊下油 2 湯匙    放入已發打均勻雞蛋推兩下


再  + 入白飯



 






 


用鏟令白飯與蛋漿混合



 






 


+ 鹽調味



 






 


+ 葱再炒



 






 


已完成金鑲銀炒飯



 






 


6.  起鑊下油先爆香薑茸再 + 蒜茸



 






 


7.  再下塘邊芥蘭粒炒一陣



 






 


8.  + 雞粒炒及 + 水 + 調味 + 贊紹酒


及埋茨汁



 






 


9.   + 磨菇粒炒



 






 


10.  燴上金鑲銀炒飯面


完成「福建炒飯」



 







 


提示:


 


-  可 + 瑤柱兩粒


( + 水浸軟 →蒸半小時 →原汁 + 調味混入炒飯炒)


- 雞肉粒可轉蝦仁


- 蔬菜可用芥蘭頭/西蘭花頭/脆肉瓜


(西蘭花頭切粒後氽水    但芥蘭頭及脆肉瓜則不用)


- 這味炒飯可隨意改食材便可


西炒飯.......


楊州炒飯.......


印尼炒飯..........


菠蘿炒飯.........




 


---------------------------------


 


特別的愛給特別的你


伍思凱


 


作詞:陳家麗
作曲:伍思凱


 



沒有承諾 卻被你抓得更緊
沒有了你 我的世界雨下個不停
我付出一生的時間 想要忘記你
但是回憶 回憶 回憶
從我心裡 跳出來 擁抱你

特別的愛 給特別的你
我的寂寞 逃不過你的眼睛
特別的愛 給特別的你
你讓我越來越不相信自己

我還聽見 你的聲音
輕輕縈繞著我的心
我還不能 接受分離
就是永遠不能在一起


 


 


8 則留言:

  1.        
    如果你把 "褔建炒飯" post 在 " 炒飯" 之前,感覺就會美味 D。
    現今好像見過包裝華麗的炒飯,再回歸淡素娥媚 look ......!
     

    回覆刪除
  2. 多謝妳呀!我實在太鍾意啦
    這張很似平日嘅我
    妳對我太好啦......實在感動
    實在很喜歡素描下的我
    比我當年的更靚
    給妳看看  
     

    回覆刪除
  3. 恕我直言,畫得唔似你喎!如拆開了,眼型、嘴都似,拼一起又唔似,係咪好耐已前劃o架?!
    你 用以下呢幅啦,啱位,做 Background好 D!(現在的太大,只能看半邊面,除非你特意啦!)

    回覆刪除
  4.   你過年會否放連續假?你好似成日返工咁!

    回覆刪除
  5. 唔該一位呀!有無湯呀!hahaha

    回覆刪除
  6. 應該有 10 年啦 !
    在深圳東門畫的.......實在怪怪呀!
    一於又試吓先 !

    回覆刪除
  7. 年29....30放
    初一又 0655-1415.......0900-0700
    初二叫 Sleeping Day
    初三 Off 呀
    今日都放....不過一早又北上行花市
    現在返嚟無耐

    回覆刪除
  8. 好啦!例湯係粉葛鯪魚赤小豆....啱嗎 ?

    回覆刪除