2010年2月27日星期六

元宵佳節

 


『去年元宵時  花市燈如晝


    月上柳梢頭  人約黃昏後』


 






 


買了白金柚....蜜柑酒


 





 


今早煮了一味很難食的中式豬扒













 


 


又想起這首陳年老歌


很配元宵飲酒的感覺


 


 



祝各位元宵快樂


人月團圓


 


-----------------------------------------


鮮花滿月樓
 
張德蘭
電視劇『陸小鳳』插曲
 
作曲:顧家輝
填詞:盧國沾
 
 
春風到人間花開透
幽香四溢百花滿月樓
秀麗百花相伴絲絲柳
無窮春光實難求
春光過後會再回頭
知心愛伴世間最難求
你莫要等花落心酸透
要趁春花開錦繡
莫要等,莫要等
莫要等飄雪時候
並蒂花,知心友
心事你可知道否
枝枝愛情花已並頭
絲絲愛念寄花滿月樓
愛慕美景心事輕輕透
祈求知心心相扣

 







24 則留言:

  1.  
     
    今日係 元宵佳節,我特定揀個花仔滾你!
    Oh no,應該係搓粒勁桃花湯丸比你,你食o左之後,
    七七四十九日就會在好消息 ..........
     
     

    回覆刪除
  2. 多謝晒 !要等 77....49 日呀
    咁食咗粒湯丸會唔會含笑 7 步釘

    回覆刪除
  3.  
    唔好急,我來緊,等我!

    回覆刪除
  4. 你跳樓嚟呀 ........我等你........你要保重 !

    回覆刪除
  5. 我都估妳去咗"番"啦!
    不過點解要等過年去呀......貴呀!
    我上次去已经有 4 -5 年啦
    所以無現在咁繁榮
    咁又抵喎個 Lunch .....講妳知我都幾鍾意 Tony Wong 這類型
    靚仔又細心.....仲有鬚根添......
    我去過美國 LA嗰個"威尼龍斯人",都好得
    啲睹場區係夢幻之地.....每次去我都係眼甘甘兼嘩嘩聲
    我都係大鄉里一名

    回覆刪除
  6.  去兩日行吓、點算 "番" 呀!但酒店真係好貴,平常兩人 "利澳" 套票是 1680週末,初三是 4130 ,無計,要去!
    你得閒都去吓,好多嘢你影。我出外都好少帶影機,平常就算家簇影相我都唔影,又唔會買嘢比自己 (送禮給友人除外)、要食就即食,所以行裝好方便!
     

    回覆刪除
  7.  Tony Wong,都靚仔嘅?!
    但講嘴好似 少少" o累 o累  脷 " 咁,你覺否?不過都好,跟佢一齊,吵架時都講得慢過人、甚至唔知佢講乜,無咁火!
    不過好怪,頭細身大得好重要,

    回覆刪除
  8. 我諗往 3 月中去台灣呀......Plan 緊!
    嘩!咁貴!不過妳緊係就 Honey 啦!
    我諗遲啲去睇吓......我依家都唔鍾意影自已
    老到死....睇見都眼寃
    我份人去旅行好多嘢拎架

    回覆刪除
  9. 唔好咩 ......整餅嘅男人,,,,,細心温柔...不過會乸乸哋...
    佢頭細身大咩?
    我想去買佢九龍城間鋪啲餅.....$3X/件
    蝴蝶餅都想去買

    回覆刪除
  10.  有 blogger 話佢間店 d 餅 三十幾、好細件,味道就跟已前 "Royal Garden" 一樣,不過要排好耐,所以下次可免喎!
    去台灣,無乜好食!你有乜目的去?即想睇 D 乜?

    回覆刪除
  11. 係呀!我份人點都想試一次呀!
    好想去清境農場.....同去唔記得物投到浸温泉.....
    我見朋友去完.....我以為去咗瑞 士呀!

    回覆刪除
  12.  浸溫泉區叫 "北投 "。不過之前看過新聞報導,話那些溫泉水唔係真的,是熱水來的,由於個泉長期被熱水浸著,唔知點....又滋生了 / 存在細菌,會引至女性陰道炎喎!唔知真唔真,你最緊要搵間朋友去過無問題的較好囉!
    費事回來後唔見你,無人咁夜陪我 / 陪你吹水嘛!

    回覆刪除
  13. 元宵節做到扒系到,有咁耐風流就有咁耐.........
    你樽酒好靚呀,你想灌醉邊個呀

    回覆刪除
  14. 嘩 !Sorry .....我以為妳就寢咗......
    我有朋友去過話 ok 喎
    女性陰道炎係 reply 到 Blog 架.....
    只不過係"痕"吓啫.....頂多送個發燒.....
    多謝妳提醒 隱姐

    回覆刪除
  15. 隻嘢好惡呀 !我唔係咁架 !
    年初二....PK 呀....好彩無事 ....
    如果扭傷甚至骨折就煩啦
    不過妳家主人都啱.....報定案先....
    否則日後有事就真係問倉天
    妳都幾樂天喎.....咁仲滚滾

    回覆刪除
  16. Good Morning......老板...
    咁早嚟巡 Blog 呀!
    元宵旺妳嗰到呀......好生意咪唔駛摺囉
    得 7 % 咋....可以灌到邊個啫

    回覆刪除
  17.  唔駛 Sor,人約夜班時嘛,點會咁早上床呢!相對今早起床又遲了幾粒鐘。
    陰道炎對你來講原來係小事,可能我忘了你的身份!
    你知道民間醫此症,無料的醫生醫極都唔斷尾,有料的 (妹妹的主診醫生,曾替她接生、失胎刮宮、宮外孕出血唔知、失血 ing 及時救佢一命!胸側生瘤切除 及 子宮不尋常瘤及後切宮 。) 普通看婦檢都要過千一次,但醫陰道炎就一兩次就會好囉,對我呢 D 平民就好金單啦、無得 claim、但值得! 近水樓台,你有任何病,都直接極速有醫療,甚至去藥物部拍膊頭都有藥啦,唔掂又可直接 / 免費問醫生!我咁腍對否?
    我有信仰的,視作神幫我,墊著我來跌,所以無傷咁睇 o架!樂觀就一時時啦,唔開心嘅事都好多,無講o者,講多無謂,盡量唔想放大嘛!

    回覆刪除
  18. 唔係小事嚟架......
    會有異味的分泌.....會痕......會發燒
    仲要睇係咩菌.....要食抗生素一星期
    我都試過......不過食药就好快药到病除
    我幾年前係養和睇婦科
    啲名牌貴婦$3XXX落
    但名醫知我護士居然
    $200 診金....$200 超聲波.....$65 药費
    係咪好抵呢 .....
    我今朝又亂噏......我驚有報應添

    回覆刪除
  19.   搞錯呀,你自己都係醫院做,點解要去私家?!

    回覆刪除
  20. 話妳知......醫管局啲醫生要睇彩數
    尤其做手術.....唔慳得架....
    信譽保證
    普通傷風感冒就無所謂

    回覆刪除
  21. 以下轉貼自今日9/3/10 的 頭條 ,原來 李 也陪我做大鄉里!

    回覆刪除
  22. 我買咗去台灣 Package 啦.....
    23→29/3/2010.........
    好期待呀 .....
    現今的澳門確實吸引
     

    回覆刪除
  23.     你就好啦,開開心心準備拾包袱!

    回覆刪除
  24. 還有 10 日多...... 不過好期待去清境農場
    那間觀星房

    回覆刪除