2010年2月18日星期四

蠔豉咸排骨粥 & 煎蘿蔔糕



 


沒有自家煮已有一星期多


過年時節 + 氣溫驟降


街市各樣餸菜如海鮮價般


居然豆苗 $100/斤.......貴過一股滙豐


芥蘭也要 $22/斤


有些菜檔連價錢牌也沒有


所以也懶得煮食


但很享受這寒寒凍凍的天氣


不用上班的日子


都是抱著暖水袋在家攪冬眠


但為著要清除哥哥給我的美記蘿蔔糕


今晚一於煲番煲粥來襯吓



 












 


蠔豉咸排骨粥



 


材料:



櫻城珍珠米~ 2 小杯


小蠔豉~ 20 粒


排骨~ $20


咸蛋~ 1 隻


瑤柱~ 1 粒


果皮~ 1 小片



 






 


做法:


 


1.  珍珠米洗淨,用油 & 鹽醃,


並置於雪櫃冰格<1 hr。


 


2.  果皮浸後,刮去面層備用。


 


3.  小蠔豉洗淨,再用薑葱氽水備用。



 






 


4.  排骨洗淨, 用 3-4 匙鹽醃<5小時,最理想是醃過夜。



 






 


5.  咸蛋烚熟切粒備用。



 






 


6.  瑤柱用水浸透撕開.....留水備用。



 






 


7.  水滾後,落米 + 材料煲 90-120 分鐘。


 


8.  煲好 + 咸蛋再煲一陣。


 


 再煎一碟美記蘿蔔糕



 






 


今夜的暖暖晚餐



 






 


還有哥哥送的美味曲奇



 






 


再食自己應一應節先



 






 


又係時候上床冬眠啦



 


----------------------------------


 


愛不怕讓你知道


草蜢


 


作曲:周治平


填詞:陳樂融


 


 


一個人忘了認錯 兩顆心各分西東
像這般荒唐的事本來就很多
說穿了不過是愛讓人海起波瀾
風可以說走就走 你我卻不同
我不管誰對誰錯 我只想握你的手
把感覺慢慢放進彼此的心中
天黑的別那麼早 讓思念太苦惱
我站在千里之外 怕你不懂
抵擋不能抵擋 妳的笑靨 妳的困惑
回答 請妳回答 不要矜持到最後
愛不怕讓妳知道, 情一定需要明瞭
這條路好風景再多, 我只願意被妳擁有
愛不怕讓妳知道, 情一定需要明瞭
這小小的城市有太多夢 等著被人收留
一個人徘徊街頭, 兩顆心還在摸索,
我這樣為妳等到天明夠不夠....




 










12 則留言:

  1. 平安健康、心想事成!

    回覆刪除
  2. 多謝 !
    祝你身體健康!
    萬事如意!
    步步高陞!

    回覆刪除
  3. 今年熱門話題“豆苗貴過 滙豐 ”hahaha
    我都好想食粥喎

    回覆刪除
  4. Haha...妳就想啦...
    係一股匯豐,唔係一手呀!
    整咁大煲粥,妳點食得晒?

    回覆刪除
  5. 我哋由於多年返夜.....食宵夜的體驗
    我最喜歡的宵夜組合是一煲降火的咸瘦肉粥
    再配炒米/麵.....寒夜等天亮也添樂趣
    不過最絕配是腐竹白果粥 + 醃咸雞一隻
    真是想吓也流口水
    不過近這幾年已沒有食宵夜習慣
    會肥 C 呀
     

    回覆刪除
  6. Aiya 我真係醜死鬼啦
    一股就寫一手 要我賠就甘囉
    一手係 400 股喎
    我這個蛋散又亂噏啦 !改番先......
    一煲唔係一餐食晒
    可以煲埋明早食/第 2 日食
    我成日都鍾意煮多啲
    咁第二日 reheat 就唔駛做咁多......
    可以瞓到日上三竿呀

    回覆刪除
  7. 想請教,妳用LC煲嚟煲粥,係唔係可以落少D水呀?會唔會快D煲好?

    回覆刪除
  8. 由於我一開始係用中火滾起再→慢火
    我無刻意減少落水喎
    但我好怕煲粥滾瀉...
    這個煲就無此情況出現.....
    全程滴水不流
    但見煲煲吓比較"杰".....我再 + 滾水煲
    好似無咩快咗.....可能全程 keep 慢火
    但就好綿......好味.....
    我無咩攪佢.... 但無黏底...燶底...
    可放心在廳睇電視
    我都係第一次用嚟煲粥
     

    回覆刪除
  9. Queenie姐,  祝你虎年事事如意! 青春美麗! 身體健康! 升職加薪! 平步青雲! 

    回覆刪除
  10. 多謝呀!
    我祝妳合家健康快樂呀 !

    回覆刪除
  11.   你煮的我大多鍾意吃,蠔豉係賣飛佛!

    回覆刪除
  12. 真的嗎?
    我第日煮比妳食吓......等我吓 !

    回覆刪除