2010年2月21日星期日

虎年@東薈城

 


回暖後的星期天


到東涌消磨了一個下午


 





 


農歷新年+ 情人節 =心型桔桔樹


 











 


Mocha + Muffin = Wonderful Afternoon


 





 


 



小野麗莎~ Tea For Two


8 則留言:

  1.    Tea Set  好啱我!

    回覆刪除
  2.  ready 未? 今晚 8:00 打正旗號, "Queen 姐" 做主角出場喎!非同小可!

    回覆刪除
  3. 我今晚學廚呀!睇唔到呀 !
    隱導演 ........我同 Richard 仲有無戲上呀?
    我等妳開戲比我呀 !

    回覆刪除
  4. 好紅呀!
    我昨天行 Laura Ashery
    差點買了玫瑰 Cup Set (50% off)
    但買 1 Set 有啲孤獨精 Feel
    買 2 Set 又無位放.....最終放棄!
    只係~$100 好靚......又使我想到佢啦!
     

    回覆刪除
  5.  
    "緣份的天空",預咗你地啦,上哂雜誌!

    回覆刪除
  6. 回暖又放假天.....係 Cafe Hea 吓真係唔錯

    回覆刪除
  7. 又做雜誌封面......我同佢啲嘢比人睇晒啦 !

    回覆刪除