2010年2月6日星期六

炒飯



 


賀年烹飪班


最後一課是單尾菜


其一是福建炒飯


但其實主要是學習金鑲銀炒飯


但今早失手.....未能將蛋與飯快炒混合


只是一碟炒飯



 






 


材料:



蛋~ 3 隻


西蘭花頭~ 3 條


火腿~ 3片


冷飯~ 3 碗



 






 


做法:



-  雞蛋 + 鹽 發打均勻待用


- 西蘭花頭切粒氽水待用


- 火腿切小小片待用


- 燒紅鑊下油 2 湯匙    放入已打勻雞蛋


再用鏟推一推    下冷飯快手推開混合再猛火炒勻


- + 西蘭花頭粒 + 火腿片快炒


- + 調味及贊酒 →上碟



 






 


未能將蛋漿抱抱飯粒


仍有很大進步空間


但味道尚算可以




 


 


---------------------------------------


抱抱


容祖兒



 


作曲: 陳輝陽
作詞: 林夕




跑車開走 怎捨得將你當朋友
本想開口 開口之後無法抬頭
天色很好 本應值得你伴我巡遊
那種交流曖昧也曾有美麗時候
為何白白地讓眼淚流 淪為骯髒鐵鏽


*想抱 但熱戀得不到 知己也做不到
 想不到 若是被施捨擁抱之後誰想吐
 想抱 但是珍惜的友好
 陌生到逃難跌倒


若你都警覺待我太好
 但願仍然慈悲上路
 若我的心事純如白雪
 可不可跟老朋友天真 抱抱 *


從來受慣傷害 重頭為你等待
別要完全沒往來
柔情在我心內 同情在你手內
用愛情來換友愛


天開始陰 假的幸福載著我回頭
難道就這樣回不到我們最快樂時候
無欲無求在鬧市夜遊 成為終生戰友


Repeat


從來受慣傷害 重頭為你等待
別要完全沒往來
遺忘受過傷害 做到相親相愛
以一笑融化眼淚 也是愛


 


 






10 則留言:

  1. 好靚呀!繼續努力!

    回覆刪除
  2. 多謝 !多謝 !
    一定要完成一碟色....香...味....皆備的金鑲銀!

    回覆刪除
  3. 你跟 Richard Gere 上哂報後,食碟飯都要 LC 器皿盛著、菜式又要咩 "金釀銀 " 咁形容,幾駕勢 ....!

    回覆刪除
  4. 一登豪門升價十倍
    妳睇 Richard 幾冧我
    何止金鑲銀呀.......
    佢所有金銀珠寶都比晒我啦
    幾威......幾駕勢 .... !

    回覆刪除
  5. 那次佢係 印度 錫個西施一啖,搞出個大頭佛,你有無係 you-tube 睇過?下週三又 "Pretty Woman" 了,我唔睇哪,睇完又唔開心!

    回覆刪除
  6. 係咩 !佢背住我攪攪陣呀
    比條 Link 嚟睇吓
    原來妳都鍾意呀 Richard 架
    男人無本心架.....唔好唔開心.....
     

    回覆刪除
  7. http://translate.google.com/translate?client=tmpg&hl=zh-TW&u=http%3A%2F%2Fwww.shapecollage.com%2F&langpair=en|zh-TW
    喂,呢條 link 你睇吓,係你想要的!

    回覆刪除
  8. http://www.youtube.com/watch?v=0-jR4laUkXA&feature=related
    呢條 link 你睇吧!我由 American Gigolo開始睇佢 D 戲,佢80前是最紅的,真係睇住佢老。但一齊睇佢D戲時,有一個我人生中最鍾意的人陪我睇,所以其後每次睇........!!!

    回覆刪除
  9. 多謝!妳真係善解人意嘅啫

    回覆刪除
  10. 依個一定非妳家主人喇
    我明日返早.....放工先睇呀 !

    回覆刪除