2010年2月3日星期三

大蝦芝士焗伊麵



 


今日提早放工


一於到街市 & 超市買材料


試煮~大蝦芝士焗伊麵



 






 


材料:



越南急凍虎蝦~ 1盒 (11隻) $38.8


蒜茸~ 半個


芝士( Mozzarella)~ 1 Pack $22.9


薑茸~ 1 湯匙


伊麵~ 2 個 $6



 






 


做法:


 


1.  伊麵先氽水 但只是拖水一陣


仍是硬骨便盛起待用


 


2.  大蝦去鬚  腸及蝦槍後洗淨 拌入適量鹽及生粉


 


3.   燒紅鑊 →   下 2 湯匙油煎大蝦兩面待用


 


4.  再燒紅鑊爆香薑茸及蒜茸


下伊麵拌勻及炒一陣


 


5.  再會入大蝦 + 上湯半杯 + 糖 + 鹽 + 贊紹酒 + 芝士


 


6.   放入焗盆 + 芝士上面



 






 


7.    預熱焗爐 10 分鐘


再用 200 度焗 10 分鐘



 






 


完成這味「大蝦芝士焗伊麵」



 






 


微燶的芝士配上大蝦伊麵


好香濃的中式西煮.....西式中煮......


是我今夜用心的制作


You're My Heart



 





 


 


 


--------------------------------------------------



You're My Heart, You're My Soul




Modern Talking



 


 


Deep in my heart there's a fire burning hard


Deep in my heart there's desire for a start


I'm dying in emotion , it's my world in fantasy


I'm living in my, living in my dreams


 


You're my heart, you're my soul


I keep it shining everywhere I go


You're my heart, You're my soul


I'll be holding you forever, stay with me together


 


You're my heart, you're my soul


Yeah, a feeling that our love will grow


You're my heart, you're my soul


That's the only things that I really know




 


 


28 則留言:

  1. 用 Mozzarella 焗,加隻靚碟,成個 Look 靚哂!不過會有點滯,吃些 green salad 吧!

    回覆刪除
  2. 心肝呀 !妳叫我食咩就食咩囉!

    回覆刪除
  3.   食 D鎮定劑 啦,我怕你今晚瞓唔到!你今日好似唔駛做喎,又煮麵,係咪一陣又去返工?

    回覆刪除
  4. 就瞓啦 !
    明早又返早.....跟住晚黑要當夜添 !

    回覆刪除
  5. 點解 D 更期 突然咁密,差不多 24小時無乜休息咁!

    回覆刪除
  6. 不嬲都係咁返架
    早係返明日
    夜係返後日呀
    明日早放 1400 咪返歸瞓囉
    到 2100 咪返夜
    唔計交通食飯都有 3 粒鐘架

    回覆刪除
  7. 喂,我今日砌了幅 Banner 給你,你可喜歡否?

    回覆刪除
  8.   放心,有邊,只是剛才忘了縮細!

    回覆刪除
  9. 食都好食......包妳鍾意呀

    回覆刪除
  10. 多謝!晒埋鏡拼吓先吓!

    回覆刪除
  11. 我唔識整細樓上個 Banner 佢.......大得滯喎 !

    回覆刪除
  12.  應該啱位 o架?! 我還嫌細了少少!
    以下是放 Banner 方法  :
    把圖先放在 Blog內的相簿,之後回主頁。
    在頭上按 " 編輯版面 "  ~~> 在 最右方 按 " 編輯 " ~~> 在第三欄 背景 中,按 " 從相簿內挑選 " ~~> 入到你相部同 tick 你要的圖  ~~> 再 page down 見 外框 ~~> 按 淨背景 ~~> 儲存 。
    ------  END -------  ( 你有興趣可試試!)

    回覆刪除
  13. Good Morning!
    得咗!不過太花喇!比嚟睇吓先 delete 呀!
    我又瞓啦 !

    回覆刪除
  14. 咁又係花少少,如果你用淨色或  碎花的 Background 就會好 D!唔鍾意唔緊要喎!

    回覆刪除
  15. A/N累你都整嘢食,睇嚟要睇醫啦
    不過真係好靚,碟係係邊度買的?

    回覆刪除
  16. yahoo鐘意食咗我D字,攪到我好似低B仔咁

    回覆刪除
  17. 整嗰日唔係 A/N 呀
    第二日先返呀嗎
    我個人好心急玩同食架
    一諗到就要做......但衰在唔係工作上呀
    我睇醫生 Diagnosis 係咩
    依隻碟係 Le Creuset Counter 買架
    一 Set 有 2 件 (1大1細) 依隻係大
    好似當時咁樣係有優惠....$288
    http://hk.myblog.yahoo.com/lecreuset_hk/index?&page=2

    回覆刪除
  18. 好靚呀....Strawberry 呀
    我又鍾意喎....
    不過個 Banner 細咗啲

    回覆刪除
  19. 一啲都唔低 B 喎
    呀 Mei!我成日都係咁架 !

    回覆刪除
  20. 咁我成功咗一半啦
    引到人啦

    回覆刪除
  21. Yeah!又見到妳攞D  LC 架撐出嚟啦!
    我果D煲封晒塵 Lu!

    回覆刪除
  22. 咁快啲攞出嚟玩吓煮飯仔啦
    不過近期 Stuab 好行喎
    話好過 LC .......炆嘢煲湯更勝一籌
    不過我已經無位啦......同埋好重好重
    個 Stuab 南瓜煲 好吸引
    但只係望吓就算罷
    妳得閒去睇吓....研究吓

    回覆刪除
  23. 係呀 !仲飲咗罐肥仔水 Coke 添 !

    回覆刪除
  24. 唔好意思我路過!想請教吓咁平嘅虎蝦你今次喺邊間超市買到?Thx!

    回覆刪除