2010年2月5日星期五

人參雞湯



 


Sleeping Day 又要補一補


想飲人參雞湯



 






 


材料:


 


清熱降火: 長白山人參~ 2 條


補氣活血: 吉林人參~ 2 條


這些湯包特價買 3 送 1 ......平均$27/pack


烏雞~  $70


瘦肉~ $10


紅蘿蔔 ~ $3.5


果皮~ 1 小塊



 






 


做法:


 


-  烏雞 & 瘦肉出水後沖水侍用


- 紅蘿蔔去皮切件待用


- 人參 × 4 洗淨待用


- 果皮浸透刮去內裏表層待用


- 水滾後放下所有材料煲 150 分鐘


 


 


今夜晚餐


再用雞雜 + 潤腸炒蒜茸西蘭花


好溫暖.....滿足



 





 


 


----------------------------------------


這樣愛你對不對



陳淑樺




作詞、作曲:李宗盛




 


我這樣愛你到底對不對
這問題問的我自己好累
我寧願流淚 也不願意後悔
可是我害怕終於還是要心碎

從未曾嘗過真情的滋味
從未曾真正想傷害誰
如果是我把愛情想的太美
我應不應該放棄這最後的機會

如果真心付出是一種罪
我懷疑除了自己我還能相信誰
如果失去真愛人們都無所謂
那麼我又哪來那麼多傷悲
如果真心付出是一種罪
我懷疑除了自己我還能相信誰
如果失去真愛人們都無所謂
那麼我的心情又有誰能體會





 




12 則留言:

  1. 飲咁多補湯,你受唔受得呀?!

    回覆刪除
  2. 我有血壓高唔飲得人參喎!

    回覆刪除
  3. 簡直笑死
    我同 Richard Gene 做咗A1 頭版
    依鋪真係受唔起喇!
    多謝 .....Happy Saturday

    回覆刪除
  4. 咁剩長白山人參
    係清熱降火喎!
    不過都係問過中醫師才煲

    回覆刪除
  5. 妳十卜我加嗎
    緊係好飲啦.....我鍾意飲雞湯呀

    回覆刪除
  6. 點只做頭版,還 一齊賣廣告!

    回覆刪除
  7. 我同佢都襯到吓喎
    咦 !比埋啲咁嘅幻想人架
    下晏點返工呀 ?

    回覆刪除
  8. Oh, 原來你唔鍾意?!等我仲準備咁多 fantasy 比你!其它的 唯有 delete 啦!

    回覆刪除
  9. 飲完鬧交都好氣 d !!

    回覆刪除
  10. 寶貝呀 !
    妳送比我嘅嘢又掂會唔鍾意喎 !
    妳唔好引我啦....想掛死人咩 !

    回覆刪除
  11. 飲完可係特訓妳家個 C6 呀 !
    再同賣橙 6 剷一場  .....
    然後再去呀媽隔離屋....
    點妳囝囝掉垃圾個 孖 4 再戰一場
    包面不改容 .....氣定神閑

    回覆刪除