2010年2月12日星期五

洗邋遢


 


年廿八......年廿九.....年三十


我嘅洗邋遢大工程


今早已到尾聲



 











 


全屋所有窗抹淨


客廳窗紗換了雪白色........更整潔光猛


天花燈抹淨


梳化墊也換了


 





 


泡泡洗地毯


 





 


全新金黃色 Bedding


 





 


我家的米缸也白雪雪


 





 


最愛白到亮麗嘅浴缸


 





 


洗大地


 





 


這邊也令到反光


 





 


還有飯廳......書房......


努力中


 


 


--------------------------------------


愛回家


古巨基


 


作曲:Dick Lee


作詞:林夕


 


勤力過 捱罵過 如做錯
誰又會原諒我 懷念家中被窩
想去躲 這麼吃力 求甚麼

投入過 麻木過
磨練過 沉悶過 疲累過
其實我進取麼
時間從未敢蹉跎
賺到幾多
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦

活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家 來互抱

唯獨你 明白我
成就過 誰若說 容易過
曾受了氣幾多
能聽我解釋因何在這被窩
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦

活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家

自問已經得到
得到你比一切好
躺在平靜被舖上望浮雲在過路
回到家中便有你多好
張開兩臂的鼓舞
沾濕我眼睛
眼前繁華有幾好 來互抱


 


14 則留言:

  1. 哇!點可以咁一塵不染!
    好衰妳!整到我好內疚,間屋執左都好似冇執過咁

    回覆刪除
  2. 其實只係見得人嘅地方影下來
    書房個窗檯同床放滿雜物
    似流浪漢瞓嘅天橋底
    我執完....洗完...抹完......攪到週身骨痛呀
    唔駛內疚呀

    回覆刪除
  3. 超級乾淨!勁!

    回覆刪除
  4. 都算乾淨嘅!
    但太多雜物......要掉緊啲嘢呀!

    回覆刪除
  5. 我想請問下, 你塊浴簾好靚啊, o係邊度買ga 呢? thanks!

    回覆刪除
  6.  真係乾淨到好用途、功能!

    回覆刪除
  7. 好攪嘢喎 !今晚我係郭晶晶.......
    跳個 10 分比妳睇

    回覆刪除
  8. 深圳太陽城百貨內一 Counter

    回覆刪除
  9.   今日睇真,原來你房間用藍色為主 (我之前用 pink,三年前也改用藍,上次在 "大澳遊" 中給你看過了。),跟 Yahoo Blog 提供的其中一幅藍色紋差不多!

    回覆刪除
  10. 我諗係粉紅色多啲呀 !
    啲牆紙係粉紅 Tulip 配綠葉呀!
    窗簾都係粉紅呀 !

    回覆刪除
  11. 都唔知點影,咁大色差!

    回覆刪除
  12. 因為我用黃燈泡
    所以在白平衡調較過後偏藍呀
    呃到妳添

    回覆刪除