2010年2月26日星期五

生日飯@大榮華

 


昨天慶祝朋友生日


我們都很喜歡到富貴大榮華一敍


這裏的餸菜很元朗地道


價錢適中


點一款菜 $55


兩款 $109.......三款 $162


四款 $214........五款 $265


六款 $315.........七款$364


越多款就著數更多


 





 


薑汁炒芥蘭


 





 


我點嘅圍頭五味雞


 





 


菠蘿生炒骨


 





 


鮮腐竹蟹肉菜羹


 





 


豬油頭抽撈飯


 





 


奶皇馬拉糕


 





 


Happy Birthday To You!


 


16 則留言:

  1. E....我都常去 大榮華架

    回覆刪除
  2.  好抵食啊!5個人我會叫 5 餸一湯,應該食得哂!
    我鍾意食瓦撐焗魚腸、五味雞、薑汁芥蘭 .......馬拉糕打包,正!

    回覆刪除
  3. 妳係元朗居民呀嗎....一定幫襯唔少啦 !

    回覆刪除
  4. 係 抵食.....仲話 5 餸 1湯.....佢哋唔多食嘢
    最餓鬼就係我
    我何止想叫多啲餸....仲有奶皇水晶包都好昧
    餸就 家鄉焗釀土鯪魚
    大馬站豆腐煲
    薑葱枝竹生蠔煲
    雞蛋焗魚腸
    頭抽薑葱乾煎魚雲
    頭抽蒜片煎生蝦
    西芹炒班球.......一路寫就

    回覆刪除
  5. 哇好正呀,我去兩次都係九龍灣嗰間,
    肥滔滔重會走嚟教你食豬油撈飯的,
    我幾驚佢攪我碗飯呀,係咁落豬油。
    不過D餸真係好好味!

    回覆刪除
  6. 餸就 家鄉焗釀土鯪魚
    大馬站豆腐煲
    薑葱枝竹生蠔煲
    雞蛋焗魚腸
    頭抽薑葱乾煎魚雲
    頭抽蒜片煎生蝦
    全部 are 賣飛佛呀,你係咪條蟲來o架!

    回覆刪除
  7. 大榮華....老豆以前成日去打躉架!! 依家轉左明星啦!!

    回覆刪除
  8. 呢個正唔正呀?我未幫襯過!

    回覆刪除
  9. 呢間嘢超多人 ar !!

    回覆刪除
  10. 係呀!要齊人先有得入席呀!
    六點去到就 ok 越夜越多人呀 !

    回覆刪除
  11. 好味.....係好好味
    鬆軟香滑....甜味適中......熱辣辣.......

    回覆刪除
  12. 明星我都有去飲茶喎!
    咁點解妳老豆轉移陣地呀?

    回覆刪除
  13. 真係咁邪
    咁就要一齊去食番餐啦 !

    回覆刪除
  14. 咁得人驚呀 !
    我都係元朗見過佢坐館.....招呼客人
    但見到佢個肚.....令人對豬油撈飯却步啦

    回覆刪除
  15. 唉...班亞姐態度差囉...食完背脊骨落, 所以以後都唔去...

    回覆刪除
  16. 佢哋又係求愛不遂.......因愛成恨呀 ....
    咁就要轉地頭啦

    回覆刪除