2010年2月24日星期三

梅菜芯蒸豆腐



 


22-2-2010



兩餸一湯烹飪班~ 梅菜芯蒸豆腐


 


材料:


梅菜芯 ~ 1 棵


滑豆腐~ 1 盒


蒜茸~ 1 茶匙


葱粒~ 1 湯匙




 







 


做法:


 


1.  梅菜芯洗淨,用鹽水先浸~ 30 分鐘。


2.  將梅菜切粒備用。


3. 燒紅鑊,白鑊 (無油) 炒至乾身→試味落多多糖→炒透。


4. 滑豆腐切薄,將梅菜上面猛火蒸 5-6 分鐘。


5. 用熟油 1 湯匙 + 豉油 2 湯匙煮汁淋上面


+ 葱粒便完成


 


 


建議:


- 豆腐可轉用茄子/肉豆


- 可炒定梅菜存放雪櫃備用


- 可使用布包豆腐


 


 


這味是簡單....清淡......健康且下飯的家常餸


平日可嘗試用不同食材 + 梅菜蒸煮


 


 


----------------------------------------


天生注定


 


任賢齊、楊千嬅

作曲、填詞:任賢齊



楊:不好三點下了一場大雨 沒帶傘的我只能躲在這裡
  遠遠的 我看到了你 濕轆轆的落湯雞

任:沒想到竟然下了這場大雨 上班快遲到我還有點生氣
  遠遠的 我看到了你 是上天給我的奇蹟

#合:第一眼 我看到了你 全世界慢慢亮起
   在我的心中 沒有人代替 我要的人就是你
   我要的人就是你#

*任:這是天生   楊:這是註定
 合:天生我們就是應該在一起
 任:是天生    楊:是註定
 合:註定我來愛你 不用懷疑*

任:感謝老天下了這場大雨 茫茫人海中讓我遇見了你
楊:我決定就從現在起 把我全部的愛給你

REPEAT
#**

合:註定我來愛你 不用懷疑


 


13 則留言:

  1. 抗議 ......,我要有骨落地!

    回覆刪除
  2. 我都估到架.....
    啲味婆仔餸又掂會啱隱姐妳喎
    都唔駛開槍呀

    回覆刪除
  3.   你銅皮鐵骨,開槍都射唔入啦!
    何況呢槍係 "邱比特 " 化身射你o架!

    回覆刪除
  4. 係 呢......我有金鋼不破之身呀
    咁呀"邱比特 " 用咩先可射到呀 ?

    回覆刪除
  5.  
    你知唔知 邱比特 係邊個?! 你又開始 懵懵哋咁!

    回覆刪除
  6. 唔記得讚你的 Background 幾靚,我都 save 咗以下的,但無用過!
         覺唔覺, 我們的口味,有60% 似!

    回覆刪除
  7. 我識佢架....呀邱比特呀嗎
    手拎住弓箭嗰個天使仔呀 !
     懵唔晒架

    回覆刪除
  8. 似呀......我鍾意細嗰個.....靚呀
    口味就似
    我邊有妳咁精靈呀 !
    我真係懵懵哋架

    回覆刪除
  9. Queen : 係 呢......我有金鋼不破之身呀
    咁呀"邱比特 " 用咩先可射到呀 ?
    I'm coming  ..... 

    回覆刪除
  10. 係用箭呀!但要中穴位呀嗎 ......
    唔係亂咁射呀

    回覆刪除
  11.   現代 grammer 利害過補習天王!

    回覆刪除