2009年10月30日星期五

新焗爐剪綵

 


 


一星期的大假


轉眼又過去


記憶中這次是十年多以來


非旅行.....非為考試......非趕功課


是齋 Hea 的一星期


但不知怎樣日日都無事忙


就趁今早才有空為新煱爐剪綵



 






 


對烘焙蛋糕亳無慨念及經驗的我


唯有到舖頭買現成的 Cake Mix


一於照跟兼實嗰爐


只要 + 4隻蛋 + 水 >>>>>速打


係咪好簡單呢



 






 


但心掛掛兼手多多的我


焗焗吓好奇就拉出來用义拮一吓


睇吓裏面凝固未?


咁就爆開咗嗰口



 






 


焗出來都似模似樣


但還是未夠時間


再多 3-5 mins 會便理想


粗手粗腳的我第一次用 「有扣Cake Mould 」


已給我整爛......激死....


為甚麽這款 「有扣Cake Mould 」這麼化學?


是為了讓我買嗰更好的



 






 


早兩天到深圳湖貝路


東門廣場的廚安居廚安居閒逛


這裏的廚房用品種類繁多


是食市開業及喜愛入廚的人士的天堂


但一定要入會才能有會員優惠價


永久入會費 ¥50


而我只買一至兩件


入會當然不化算



 
























 


零售價與會員價的分別~ 15 % Off


若然買得多或買較貴價貨也有着數呢



 


















 


Le Papillon (蝴蝶)


 


中法對照歌詞




Pourquoi les poules pondent des oeufs?(
為什麼雞會下蛋?)
Pour que les oeufs fassent des poules.(
因為蛋會變成小雞
)
Pourquoi les amoureux s’embrassent?(
為什麼情侶們要親吻
?)
C’est pour que les pigeons roucoulent.(
因為鴿子們咕咕叫
)
Pourquoi les jolies fleurs se fanent?(
為什麼漂亮的花會凋謝
?)
Parce que ca fait partie du charme.(
因為那是遊戲的一部份
)
Pourquoi le diable et le bon Dieu?(
為什麼會有魔鬼又會有上帝
?)
C’est pour faire parler les curieux.(
是為了讓好奇的人有話可說
)
Pourquoi le feu brule le bois?(
為什麼木頭會在火裡燃燒
?)
C’est pour bien rechauffer nos corps.(
是為了溫暖我們的身體
)
Pourquoi la mer se retire?(
為什麼大海會有低潮
?)
C’est pour qu’on lui dise"Encore."(
是為了讓人們說:『再來點』
)
Pourquoi le soleil disparait?(
為什麼太陽會消失
?)
Pour l’autre partie du decor.(
是為了地球另一邊的裝飾
)
Pourquoi le diable et le bon Dieu?(
為什麼會有魔鬼又會有上帝
?)
C’est pour faire parler les curieux.(
是為了讓好奇的人有話可說
)
Pourquoi le loup mange l’agneau?(
為什麼狼要吃小羊
?)
Parce qu’il faut bien se nourrir.(
因為他們也要吃東西
)
Pourquoi le lievre et la tortue?(
為什麼是烏龜和兔子賽跑
?)
Parce que rien ne sert de courir.(
因為光跑沒什麼用
)
Pourquoi les anges ont-ils des ailes?(
為什麼天使會有翅膀
?)
Pour nous faire croire au Pere Noel.(
為了讓我們相信會有聖誕老人)






 



16 則留言:

  1. 早知我借比你張咭比你啦!

    回覆刪除
  2. 你個焗爐好正呀!多D焗嘢食la!羡慕死我呀!
    隻法歌好好聽呀!雖然曾經學過兩年French, 但都聽唔明。
    俾翻哂 ah Sir lu!

    回覆刪除
  3. 恭喜晒!新開張有冇得試食先
    我都好想去睇的煮焗用具,但係買得少連車錢都你陪埋呀!
    香港的又很貴!

    回覆刪除
  4. 呢隻牌子 ge 焗爐係咪比較好用
    我見其他 blog  友佢地都係用呢隻
    牌子 ?? 

    回覆刪除
  5. 除左用個「叻」字, 都唔知點形容你........

    回覆刪除
  6. 我未買過焗爐呀!不過個牌子口碑幾好
    有熱風對流.....妳又買丫....好似家做特價
    上星期永安減價 $1398.....-到$1198

    回覆刪除
  7. 當然可以啦.....預妳一份
    妳講得都嗟啱.......買得少真是唔化算
    況且他定價不是太便宜
    還要計算扣回人民幣紙水
    香港在烘焙店買便平一點呀

    回覆刪除
  8. 係呀.....口碑唔錯
    有熱風對流兼上下 S 型發熱線
    可考慮吓

    回覆刪除
  9. Happy Halloween!!
    可愛的韋晴貓貓 ......
    今晚有無帶佢出去浦呢 ?

    回覆刪除
  10. 妳真係識氹人啫 !

    回覆刪除
  11. 冇得買呀!我個廚房好細,放唔落!

    回覆刪除
  12. 下次你要買大log野就揾我啦,二德惠都有呀。我住係荃灣架。

    回覆刪除
  13. 我都係想盡辨法同佢揀個位!
    同埋開倉平一半....掂都想吓計藏好佢 !

    回覆刪除