2009年10月16日星期五

煲老藕



 


今晚想飲蓮藕湯


到街市買西施骨


豬肉佬打量我買下的餸


跟著嘻皮笑臉說:煲老藕


你你你 .........崩口人忌崩口碗呀



 







 


材料:



蓮藕~ 1 斤


西施骨~ $20


章魚~ 2 隻


綠豆~ $2


元貝仔~ 少許


陳皮~ 1 小塊


 


 


 


做法:



1. 西施骨氽水


2. 蓮藕切開


3. 綠豆洗淨


4. 章魚先浸一陣切少件


5. 陳皮先浸一陣


6. 水滾後,將所有材料煲 2 個半鐘


7.  +鹽作調味


 


 


好濃......好好味嘅老藕湯


 


 


-------------------------------------------



愛和承諾
 



張學友、陳慧嫻
 
:李偉菘

:祈志泉







 








*()愛和承諾  像指環和花朵
你用一生守侯  等待幸褔的結果
()不能讓愛沉默在思念世界探索
()當驚覺歲月磋砣  ()你回頭再望著我
()你的心  ()深情眼神
()一直在感動我  ()再一次擁抱著我
()你是來世延續的選擇  是我
()心靈最深的寄託
(()愛情是一句承諾一生執著
縱然過去緣份虧欠太多
在心中一把不滅愛的火
依然那麼熱烈那麼纏綿  燃燒著
等待什麼盼望什麼
一起追求什麼分享什麼
生命裡放棄什麼怎麼做
才能擁有自由  擁有幸褔  和快樂
 
重唱 *(
 

 









14 則留言:

  1. 好 yummy 嘅老火湯......  好動聽嘅歌.......
    我怎麼好像錯過了學友這首歌 ~
    謝謝分享!

    回覆刪除
  2. 料仲多過湯,緊係好飲啦

    回覆刪除
  3. 哈哈....煲老藕.....
    我哋今晚會飲羅漢果西洋菜豬肺湯....

    回覆刪除
  4. 係呀我貪心........想濃味啲!

    回覆刪除
  5. 杏汁豬肺湯我至愛
    但豬肺好難洗喎......邊個負責呀?

    回覆刪除
  6. 我煲雪蓮合掌瓜排骨湯, 話可以排毒所以試下 !

    回覆刪除
  7. 梗係賓賓洗囉......

    回覆刪除
  8. 「雪蓮」係咪古裝武俠片上山取的冰山雪蓮......
    好名貴呀 !
    我都想飲呀 !

    回覆刪除
  9. 嘩!妳係大小姐嚟 .......
    有工人駛 .....
    羨慕死人啦 !

    回覆刪除
  10. 你又煲番煲呀 !

    回覆刪除
  11. 煲老藕呢味湯好難煲的 , 在材料老藕方面最為重要 , 呢件老藕一定要(叠水) , 如果唔系煲出來就唔好飲 , 說笑~~

    回覆刪除
  12.  要叠水呀.......咁我未入流喎

    回覆刪除