2009年10月18日星期日

洋甘菊、伯爵紅茶冰淇淋

 



 


洋甘菊 (Chamomile) 令人情緒放鬆


伯爵紅茶 (Earl Grey Tea) 甘香温和


兩者混合調和更顯深度


是我暫時雪糕制作歷程中的最愛


Classic & Relaxing......Feel



 







 


材料:


洋甘菊花~ 10g


伯爵紅茶 ( 食譜是用阿薩姆紅茶 )~ 5g


水~ 120ml


牛奶~ 160ml


蛋黃~ 2 個


糖粉~ 90g (-至 50g)


淡忌廉~ 150ml



 






 







 


這便是洋甘菊


屬菊科植物,香味接近蘋果味


幫助消化、滋潤肌膚、養顏抗老化、


舒緩經痛及頭痛、鬆弛神經、


舒緩壓力、消惡夢及預防失眠


更適合腸胃虛弱人士飲用


平日我則喜歡用來混合飲用



 


Formula:


洋甘菊 ( 1 Teaspoon)


+ 玫瑰花 ( 3 粒)


+ 玫瑰綠茶 ( 1 Teaspoon)>>>>


I Like this........Relaxing Tea



 







 


雪糕做法:


 


 


1.   先將雪糕機內膽放入冰格最少 8 Hours,使其充份蓄冷。


 


 


2.   將水放入鍋內煮滾後,+入洋甘菊和紅茶葉,


以極小火煮 1 min 出味,接著蓋上鍋蓋燜約 5 mins,


+ 入牛奶再開火加熱,沸騰之後熄火,直接放置冷卻。


 


 


3.  用篩過濾 ( 用工具將茶葉及洋甘菊充分壓出汁),


取 160 ml 備用,若量不夠,可以 + 些牛奶補足夠,


並加熱至接近沸騰的程度


 


 


4.   將蛋黃 × 2 & 糖粉 50g,用  Bamix 發打至接近白色狀態。


使其含大量空氣,之後加熱時,熱度就會均勻擴散。


 


 


5.   將  3. 牛奶少量逐次 + 入 4. 裡用 Bamix 發打均勻。


 


 


6.   將 5. 倒入鍋內慢火加熱,


不斷攪拌至呈濃稠狀後離火。


 加熱有殺菌及除去蛋腥味的作用。但小心加熱過度會凝固。


 


 


7.  使用篩網過濾 6.在碗內。


 


 


8.  碗底部隔著冰水冷卻,再放入雪櫃 3-4 Hours。


要充份冷藏,否則不容易凝固。


 


 


9.  在 冷凍後的 8. + 入150ml 凍淡忌廉混合 ,


然後倒入雪糕機內攪拌 20 mins 至糕狀。


 


 


10.  將雪糕取出,放入保鮮盒內再冷藏 1  Hour ,


便可使質感更硬身。


 


 

食譜來自「我冰淇淋」P.64


 


 






 


這是新買的 Ice-cream Scoop .........超好用


雪糕易於刮出


一滴都無浪費


但遺憾是會弄花雪糕機內膽



 






 


我愈來愈有成功感的 Home-made Ice-cream



 


-------------------------------------------------


 


I Wish You Love



小野麗莎


 


 


I wish you bluebirds in the spring

To give your heart a song to sing

And then a kiss, but more than this

I wish you love




And in July a lemonade

To cool you in some leafy glade

I wish you health

But more than wealth



I wish you love

My breaking heart and I agree

That you and I could never be


So with my best

My very best




I set you free

I wish you shelter from the storm

A cozy fire to keep you warm




But most of all when snowflakes fall

I wish you love

But most of all when snowflakes fall

I wish you love




I wish you love

I wish you love, love, love, love, love

I wish you love


 




 





18 則留言:

  1. 好厲害呀!考慮吓買部雪糕機先!

    回覆刪除
  2. 咁快啲買啦!遲啲凍啦!好好玩呢 !

    回覆刪除
  3. 請你食一球啦 !

    回覆刪除
  4. 有冇外買速遞呀 ~ 吾該 !!

    回覆刪除
  5. 當然可以啦 ........大客嚟....速遞送到啦!

    回覆刪除
  6. 我唔係大客......
    可唔可以都俾一球我呀? 要埋個隻靚靚碟呀...唔該!
    仲有隻歌好好聽呀

    回覆刪除
  7. 妳咁客氣......成日幫襯....直頭 VIP 啦
    當然可以分一杯羹啦
    隻碟就唔得住......仲要開檔呀
    不過好抵....40 蚊
    我見 Franc Franc 的香薰用品位置
    也有類似呀!

    回覆刪除
  8. $40 咁平?唔似喎!
    我去 check 吓仲有冇stock先
    唔該哂

    回覆刪除
  9. 我這隻是中環太子大厦2/f 的
    寶屋 Clearance Sale 買
    Franc Franc 有類似......但貴少少囉

    回覆刪除
  10. 冬天食雪糕仲正! $41/L whipping cream要去入番盒先。

    回覆刪除
  11. 係呀......同 Taste 爭一半價錢
    1盒可到南豐買 2 盒

    回覆刪除
  12. Queen姐,
    你整嘢食真係好叻, wall paper又好靚, 背景音樂又好聽又match, 你做事一定好perfect要求好高, 我好enjoy嚟探你呀!

    回覆刪除
  13. 真係好多謝妳咁睇得起我. ......
    整嘢食我係初哥嚟......
    只不過我有興趣攪攪吓囉
    我做事麻麻.......談不上 Perfect ......
    妳真客氣......得閒嚟坐吓

    回覆刪除
  14. 好似幾吸引,而且我很喜歡EARL GREY...
    BTW..我都好鍾意呢首歌,我有的係 rosemary clooney的version, jazz味比較重..
    http://hk.myblog.yahoo.com/suterain-nirvana/article?mid=962

    回覆刪除
  15. Thanks for sharing!
    Jazz Version "I wish you love"!!
     

    回覆刪除
  16. 我好想試整尼個雪糕呀...多謝分享

    回覆刪除
  17. 多謝到訪!
    妳整個芋頭雪糕也不錯

    回覆刪除