2009年10月12日星期一

忌廉蕃茄濃湯



 


Cream Of Tomato Soup


 


喜歡飲忌廉西湯


無論蕃茄.....南瓜......栗米.....青豆.....青瓜都很想試煮


買來新的烹飪書


先試試做最簡單的


配上芝麻包


是我今早的早餐


味道很好......


蕃茄 + 蒜蓉 + 百里香>>>>Perfect Match


不過可減少水至 1 lit. 就更濃


相信更可添加淡忌廉至 60 ml. 就更 Creamy


不過好像太肥


還是算罷啦



 


 





 



 


材料:



蕃茄~ 10 個


蒜頭~ 4 個


百里香~ 3-4 枝


水~ 1.5 lit.


雞湯~ 500 ml.


酸乳酪~ 90 g


淡忌廉~ 40 ml.


 


 


調味:



鹽 + 黑椒~ 適量


 



 






 


做法:


 


1.   將蕃茄洗淨,切成約 1 吋 × 1 吋大粒,蒜頭剁成蓉。


 


2.  燒熱鍋,加入橄欖油,


將蒜蓉及百里香炒香,加入蕃茄同炒。


 


3.  逐少加入清水及雞湯,以慢火煮 20 mins ,關火。


 


4.  以 Bamix 將蕃茄打成蓉,加入酸乳酪及淡忌廉打至幼滑


 


5.  最後以鹽及黑椒調味



 






 


簡單好味的忌廉蕃茄濃湯



 












 


食譜來自: 「知廚之樂 」


Joy to the kitchen by Rachel Yau


 


 


 


--------------------------------------------------------------------




喜歡妳是妳


 


許志安


 


作詞:林振強


作曲:桑田佳祐


 



相見的最初 我經已無端的心醉 講不出為何
相處得更多 更清楚妳是我所尋那首歌
能共妳互牽 不需要多一些什麼
平淡中輕撫妳面 仍覺最好不過

*親愛親愛的妳假若離開 知否我將不知如何
 親愛親愛的妳知否妳是不可代替的火
 如沒有遇到 我又能認識什麼
 全賴妳溫馨眼內 來讓我找到我

#喜歡妳是妳疼妳最多 喜歡妳是妳因知妳屬於我
 喜歡妳是妳永不會找到多一個 前路要與妳共同踏過
 Repeat
,

人生色彩無比精采 全賴當天妳飄來
然後我明白必須 每天早晚與將來和妳去愛 MY BABY

Repeat


喜歡妳是妳疼妳最多 喜歡妳是妳因知妳屬於我
喜歡妳是妳永不會找到多一個 涼或暖 晴或雨 結伴過


 



 



18 則留言:

  1. very nice!我都係cream soup 癡,有時起上嚟,成罐 campbell 飲晒
    你用Bamix 邊隻 model 呀?好唔好好用呀?

    回覆刪除
  2.  
    先生....... 啲碗你嘅!

    回覆刪除
  3. 好用呀 !
    User-friendly........
    Easy in Cleansing.....
    Small in Size.......
    Swissline (up to 200 W)

    回覆刪除
  4. 我 昨天買了楊 X 一 promotion 那款,重未研究點用
    冇心買,經過 I love kitchen, 個 sales 話 last day, 唔買就走寶,so, 買左囉!    番到屋企先知道,個柄有楊生個名...仲鬼咁大添...激 C我 !

    回覆刪除
  5. bamix.....都是Queen的錯.....
    搞我到心思思.......

    回覆刪除
  6. 我星期日都去咗 TST 嗰間 I Love Kitchen
    我買咗個 Gourmet Cutting Board......Member 有 20 % off
    另外 Tomato Peeler +Asparagus Peeler
    有 25 % off
    靚靚 Ice-cream scoop 就有 gold member 價有 10%  off
    其實楊貫一版都好抵喎!
    妳有無用舊攪拌器當 $800 用呀......
    睇怕都係 Gimmick 嘢......
    有無都得啦!
    整西湯最有滿足感呢

    回覆刪除
  7. O 仔過獎啦.......我係學神嚟

    回覆刪除
  8. Yeah ! Yeah ! 放毒成功
    Hebe 中毒ed

    回覆刪除
  9. 可令你會心一笑的動画片!可放松一下神經!





    編輯HTML源碼


    編輯HTML源碼


    編輯HTML源碼



    編輯HTML源碼

    回覆刪除
  10. 哇!你講中左!真係 gimmick 嚟
    個 sales 話唔洗攞部舊機都有得減 $800 我至買 咋!
    $1,788 囉, 要用佢多 D至得

    回覆刪除
  11. Lovely Baby .......
    Thanks !!

    回覆刪除
  12. 佢收埋咁多 Blender 嚟做咩呀
    我想都係 Gimmick 吸引顧客買場楊貫一型號啫
    這個價扺啦

    回覆刪除
  13. 好味道啊

    回覆刪除
  14. ok 啦!還要多多指教啊 !

    回覆刪除
  15. NIce to meet you! Well done, chef!

    回覆刪除
  16. Chef.....太過獎啦....多謝到訪

    回覆刪除