2009年10月5日星期一

日式咖喱炆牛肋條



 


饞嘴愛吃的我


近日都是思飲思食


動力全在烹飪煮東煮西


就看看昨天的新攪作



 






 


日式咖喱炆牛肋條



 


既簡單又好味


自家吃或奉客都不會失禮人


可以配飯、意粉,吃剩了隔夜更入味


 



 


材料:


 


這盒 Golden Curry (中辛) 是東京行買回來


只需 187 円 (HK$16)


巴西牛肋條~ $27.6/468g


薯仔~ $5/3個


洋葱~ 半個


甘荀~ 1 條


紅葱頭、蒜頭、薑適量



 






 


做法:


 


1.  牛肋條洗淨切半


 


2.  用薑、葱頭、蒜片白鑊爆香牛肋條



 






 


3.  再落少許油爆香洋葱、紅葱頭、蒜片、薑片待用



 






 


4. 再爆香薯仔至金黃>>>>燶角



 






 


5.   將爆香的紅葱頭、蒜片、薑片下煲炒一陣


+ 甘荀 + 牛肋條 + 300ml 水 + 日式咖喱磚 2 格


+冰糖 1 小粒 + 半茶匙鹽


水位蓋過所有材料


>>>>>>>先中火>>>>>>慢火炆 30 mins


+ 薯仔 + 洋葱>>>>>>慢火炆 20 mins


 


6.  焗一陣便可上碟



 






 


好香.....濃濃的咖喱味



 












 


這味做飯盒很適合


肉質鬆化香腍可口,真係汁都撈埋



 


 


----------------------------------



擁抱



蘇永康





作詞:孫達布/何俊明
作曲:何俊明


 

*如果感動來不及證明
 今天為愛戰鬥的意義

 也許手心的堅定

 能更看懂真心

 如果幸福來得及證明

 而且想要給妳的安定
 就讓我變成妳的唯一

 苦或笑都有我陪妳*

#我會記得妳的好 和妳的笑

 陪我度過每一分一秒

 還會記得妳的擁抱

 承諾的事我做得到  

 我會記得妳的好 和妳的笑
 和妳說過要一起變老

 永遠在我的懷抱

 再苦再累都有我 依靠#

REPEAT
*##


 


 



22 則留言:

  1. 請吾請我食呀?? 

    回覆刪除
  2. 老細.....幾多位呀
    今晚東主請客

    回覆刪除
  3. 好味呀~!  
    一睇就知靠得住。

    回覆刪除
  4. 果然獨具慧眼
    這味絕對靠得住

    回覆刪除
  5.  
    好掂呀賣相,如我煮就會把配料切大件少少,炆久了攪攪 O下 也無咁易碎!
     
     

    回覆刪除
  6. ..................................again...........................
    加條法包呀!唔該!

    回覆刪除
  7. 都係喎.......唔駛炆到薯仔碎濕濕......
    啲薯仔已經遲啲落啦
    下次試吓大舊啲先得

    回覆刪除
  8. 好喎.......配法包都好喎 !
    先生.....今日甜品係 Strawberry Ice-cream

    回覆刪除
  9. 嘻嘻~~~ 今晚就照 copy 你呢個 recipe  la。終於同 LC 個 20cm 煲 開齋 lu!
    thank 橋先! 

    回覆刪除
  10. 物有 23 cm Oval French Oven 咩?
    唔係最細 25 cm>>27cm>>>29cm>>>31cm咩?
    咁Apvita 內的 LC 20cm 咩價呢?
    其實個 Recipe 係我睇完人哋啲 Recipe 後估估吓煮咋.........實在興奮有妳睇得起 .......

    回覆刪除
  11. 我都奇怪有 23cm oval oven, Apita 個 sales 話特別版 wor
    20 cm $1000, 同我响開倉日買 same price, 仲有色揀

    回覆刪除
  12.    打針族人啊,我是來 say Good-bye 的!在 Blog page 已直接睇 / 入唔到了,今次是從 mail box 入的, Yahoo 封我 Blog 了!

    回覆刪除
  13. 嘩!咁早知唔駛排啦.......仲有色揀添
    咁 23 cm Oval French Oven 係咩價錢呀?
    我想問其他 LC product 有無 On sale 呀.......
    同埋做到幾時呀 ?

    回覆刪除
  14. Don't Say Goodbye La!!!
    等到海枯石爛都等妳呀 !
    遲吓就得啦!耐心等吓 !
     

    回覆刪除
  15. 23cm 都係 $1000,仲有D grill pan 特價~
    不過,如冇記錯,應該4/10 完左 lu~~~

    回覆刪除
  16. 咁 23 cm 同 25cm 同價喎!
    用嚟煮家禽呀.......好似度身訂造咁

    回覆刪除
  17. 原來同價呀~~~咁都係 20cm 抵D
    23 愛泥整成隻雞,的確冇乜可能.....
    我貪佢打橫得 18cm,擺入廚櫃好放D~

    回覆刪除
  18. 快啲開工剪綵啦

    回覆刪除
  19. 請問你係米用 LC 煲 來炆  ah? 咁會唔會留低左 D Curry 迹响個煲度 ah?我驚會洗唔甩,so not yet 開齋
    Thanks

    回覆刪除
  20. 當然啦!這個 LC 煲炆嘢一流!
    非常易清潔----只要用水浸......至全部醬汁離煲
    便可用 軟海綿 + 輕微洗清精 清洗更可
    忌用磨損質地清潔布及強力潔劑
    切記: 煮時只用中火至慢火......勿用大火呀!
    這樣確保不會有污跡留在煲外
    LC Counter 亦有一款專用清潔劑
    但不需要吓吓使用
    是用來起頑固污跡
    我想暫時都不需用啦
    快啲開齋

    回覆刪除
  21. 好多謝你咁詳細 ah
    一於聽晚開齋 la ~~

    回覆刪除