2009年10月8日星期四

開倉由我選擇嗎?


 


從網上及報章知道


Kenwood & DeLonghi 年度開倉


不能不去


目標非常明確


我要一個 DeLonghi 焗爐 EO3890 (28 Lit)


一放工便火速搭車到荔枝角


15:15 到達


人龍不算長


但散客太慢致每次入人數太少


要 45 mins 才可進場


 










 


場內貨品都買得 7788


暖爐仍貨源充足


 










 


但厨房家電已所剩無幾


我的目標 EO 3890A


只剩 Display 及棄置在場中的一部


滿心歡喜仍有一部可購


價錢超平喎 --- Over 50 % Off


心想這部可能有 Defects


但又不可能即時 Check 貨


唯有再選下所剩無幾的 EO 2150 (21 Lit) 作保險


這部好處是 Size 較易收藏


 





 


睇樣啦


EO 3890A (28 Lit)


15.7H × 23.6W × 18.9D


啲嗰爐好型


隻雞可以好似晾衫竹咁义係中間旋轉燒烤


可以均勻烤雞


$1898>>>>$800


 





 


EO 2150 (21 Lit)~1800W


12.3H × 18.5W × 16.5D


5 調 :


解凍、烘焗、熱風對流、下火烤焗及保温


兩個都是內置風扇


加強了熱風對流式烹調


且發熱線上下呈 S 型於爐頂及底


可均勻發熱及散熱


Durastone 內壁.......易潔耐用

60 230 調


120


爐內照明燈,方便觀察食物情況


可掀式爐底,方便清洗


但這款唯一是沒有旋轉义燒烤


$1398>>>>>$600


 





 


揀下後便不作它想


恐怕這部我也要「女版薛仁貴」上身


要低成本乘巴士返歸


但在就這裏排了很久很久


先要付款後才 Check 貨


 


 







 


你睇啲人買好多嘢


 





 


比完錢一 Check 之下


那部 EO 3890 A 係花面兼勁凹


當然是退貨


呢.....啲嗰間條衫男 Saleman 居然講


開倉買嘢係咁........咁你唔駛買啦


如果咁你唔好開倉嚟買.......


態度極差兼囂張


我:我退錢啦!


間條男 Saleman 趕著: 你去啲邊啦!你咁樣唔駛買呀!


我好像有啲阻住佢嗰地球轉!


 





 


這部是同事買的格仔餅機 $390>>>>> $140


 





 


同事買的另一部 12.5 Lit 焗爐更是爛門角


不用多說又比那人揶揄......驅趕......


這裏好像攪東華振災


好不容易我才能退回 $200 換回那部 EO2150


同事怕他們再折箱後又有 defects


唯有選擇 Display 貨算罷


非常受這間條男 Saleman 的氣


 





 


雖然平好多


我想購物是有基本要求的


今時今日居然還有這服務態度


 





 


好不容易低成本制作


終於返到屋企樓下


 


幾時開始我的烘焙生活


 


 


蘋果日報


 


----------------------------------------


由你選擇


農夫  & 林俊傑


 


:農夫 FAMA


:林俊傑



RAP:
我要選擇我自己既選擇 我要表達我自己既表白
選擇企或選擇坐 選擇錯我都選擇過


今天你做了甚麼 明天你要做甚麼
要往前走還是往後 要往左還是往右
我的每一步該怎麼走 有誰在等候
一路向前走來到十字路口 Wo 把所有阻礙拋在腦後

不管你是哪一個 哪個都阻擋不得
我用自己的選擇 讓我發光發熱
不滿意我又如何 為甚麼要聽你的
我行我素的風格 就是忠於我選擇

RAP:
係個宗教 定個書包 令你安全 覺得可靠
冇人敢考 冇人敢教 你一生 你去調教

從前的懵懂可笑 未來的沒人知道
等待擁抱還是尋找 要咆嘯還是禱告
只有我最清楚我的需要 不用指教
我是我自己生命中的主角 讓夢想在我胸中燃燒


 


 


28 則留言:

  1. 好想買格仔機!
    因為超鍾意烟肉番茄芝士飛碟!

    回覆刪除
  2. 係呀........你鍾意烟肉番茄芝士飛碟呀?
    都好味喎

    回覆刪除
  3. 呢個 間條男 Saleman 真係未見過惡人,
    俾我一定媽叉佢......
    開倉買嘢係咁嘅咩........你地開倉賣次貨?
    係就寫清楚.....開倉......次貨、爛貨大平賣......
    睇吓有無人嚟買.......

    回覆刪除
  4. 我都係好似 hebe 咁話啦,
    開倉啫吾係吾駛 $$ 丫 ma ~~
    吾駛 $$ 我吾會有要求 !! 

    回覆刪除
  5. 嘩!勁呀 !
    我和同事任佢愚辱.......驚住無得換咋
    妳好有 Guts 呀 !

    回覆刪除
  6. 妳無容置疑 ......
    剩見妳買橙就知妳好嘢啦!
    我諗妳剷到佢上天花啦 !

    回覆刪除
  7. 邊有人開倉開得咁衰,你估唔洗時間,金錢咩!
    咁上次喺LC度排隊,都唔係太差啫

    回覆刪除
  8. Kenwood 開倉條龍相對快很多
    但那個職員服務態度確很差
    明顯不耐煩應付大量工作
    只能流水作業.......
    相對 LC 開倉那個半唐番男接待
    真是以禮相待
    做服務行業做重要一環也能這樣
    佢真係要檢討吓
     

    回覆刪除
  9. 逛開倉,我個人簡單 D!
    唔係心頭好唔買、陳列品唔買、先付款?後 check 貨?Shopaholic 先會咁做!受氣就更加唔買啦!不過排除萬難都係優點,
    你睇你最後幾開心!
     

    回覆刪除
  10. 我份人貪便宜呀嗎
    不過嗰焗爐真係想買咗好耐
    咁嘅價實在吸引死我啦
    不過又就真係受氣死
    我遲啲又可整吓餅.....焗吓意粉.....飯啦
     

    回覆刪除
  11. 都會增值........係磅數
    運動又唔願做.....
    一日思飲思食.....

    回覆刪除
  12. 唔好嬲啦!唸吓整咩食好啦

    回覆刪除
  13. 無嬲啦!諗到好多啦.......
    不過唔識整咁解 !

    回覆刪除
  14. 大家研究吓,我都鐘意用焗爐整野食!

    回覆刪除
  15. 真係要你多多指教

    回覆刪除
  16. 原來咁平可以買倒21L,幾好喎! 如果我係你我會回間條男:吾使錢送埋上門我都吾要個爛架啦!

    回覆刪除
  17. 係呀.....爛嘢真係睇見都眼寃呀!
    妳個 KA Food Processor
    係咪 Kenwood 好多配件嗰個呢?

    回覆刪除
  18. 吾係呀,因我無地方放只可以買細size, only 7-cup, 要買9-cup以上先有多d佩件,買個初級玩住先。友人要11月尾先到HK。去呢樹 Amazon 睇下啦!

    回覆刪除
  19. 好......睇吓先
    都唔得多謝妳介紹
    南豐中心的二德惠和橘子烘培舖頭
    果然好平.....不過要上上落落
    因為佢哋各樣價錢都有平有貴
    7 樓又新開一間買材料舖頭
    居然 $ 41/1 lit ........
    嘅 Whipping Cream (President )
    平咁多喎 !
     

    回覆刪除
  20. 你好呀.....我都有去開倉呀!
    見到你話嗰個男人, 我都好想講佢, 佢真係成日鬧人架, 又燥, 又心急, 我排隊時都見到佢成 鬧客人, 唔知以為kenwood係佢架, 佢真係好衰, 見過真實環境就知佢點衰法........
    唔好話退貨丫, 就連試機時一有少少要求, 佢就鬧.........唉!希望以後開倉見唔到佢就好喇, 係得佢一個咁架咋, 其他都好好人........

    回覆刪除
  21. 哈 .....哈 !終於有同道中人回應啦!
    啲嗰男人可能應付唔到繁忙嘅工作量
    只要有啲阻滯就煩燥
    這種人不適合做服務性行業
    撞板多過食飯
    遇到惡人佢一定比人鬧
    啲種人適合匿埋做嘢.....
    或者坐 Line 做工廠都可以
    做佢同事都幾難頂吓 !
     
     
     

    回覆刪除
  22. 四川省香港大熊貓2010年2月19日 上午8:20

    EO 3890A

    http://shop.esdlife.com/b5/eshop/00SHOPESDSpecial/Shop2/EItemsDetail2.jsp?ACTION=ADD&eitems_code=HA_DeLonghi_EO3890A&emerchant_code=H001
     
    EO2150

    http://shop.esdlife.com/b5/eshop/00SHOPESDSpecial/Shop2/EItemsDetail2.jsp?ACTION=ADD&eitems_code=HA_DeLonghi_EO2150&emerchant_code=H001
     
    請問一下,其實呢兩部我都諗過想買,而大部嘅仲想星期一去訂貨,不過響網度睇到話大嗰部底塊墊幾乎拎唔到出來清潔比度門頂住,同埋溫度唔夠。想問吓你,你依家買咗 2150 ,好用嗎?有無上下發熱線可以只是旦焗上或焗下架?我仲響度心大心細唔知買邊部好啊!唔該比小小意見呀!

    回覆刪除
  23. 我第一次買焗爐呀....所以不能作比較
    都好用.....不過據聞比其他爐猛火
    所以要↓℃焗嘢
    有上下發熱及對流風
    掂解唔買德國寶光波爐.....口碑好喎

    回覆刪除
  24. 四川省香港大熊貓2010年2月20日 上午7:53

    哦!謝謝你!

    回覆刪除
  25. 哇,你這麽說。我決定不等開倉。那麽恐怖。
    我還在想21L好還是28L。老公覺得28L太大,阻礙位置。

    回覆刪除
  26. 21 L都 ok 喎!Size 細啲易收藏
    唯一就係唔可以好似晾衫竹咁义係中間旋轉燒烤!

    回覆刪除