2009年10月3日星期六

送給媽媽的 D24

 


 


媽媽最鍾意食榴槤


香港不會買到 D24 的星加坡榴槤


今年就買這款送給她


 



 



 


一打開包裝紙已香噴噴


 



 


媽媽好開心


好好好味


 



 


祝中秋節快樂


人月團圓


 


------------------------------------------------


月亮代表我的心


鄧麗君


 


作曲:孫儀


填詞:翁清溪





你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情也真 我的愛也真 月亮代表我的心
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情不移 我的愛不變 月亮代表我的心
輕輕的一個吻 已經打動我的心
深深的一段情 教我思念到如今
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
你去想一想 你去看一看 月亮代表我的心


 


 



8 則留言:

  1. 妳整架?係咩湯丸.......好味
    祝中秋節快樂

    回覆刪除
  2. 你好有心,帶她的心頭好給她!
                  月餅切開都覺得唔錯,但搞不清皮或餡 是 榴槤?
    P.S. 真激氣,個死 Yahoo 連回應都唔得,我昨日打了一個 字母,就話在處理中,真係衰!昨日寫去服務中心 .......今日才能回應,但仍是看前幾日的幾篇網誌,如果你唔見我出現,就係 Yahoo把我踢出局了!

    回覆刪除
  3. 係連皮都係榴槤味..............好好味 !
    不過明年要到美食博覧買......
    一盒平成 $50-60 咁多
    我都比佢激鬼死........
    不過都快喎..........一日攪掂

    回覆刪除
  4.   平 5~60元?除非你住港島、免入場費,否則你都唔會慳好多,還有你的寶貴時間  !
    我一次都無去過 美食博覧,因為怕人多、怕嘈!
      個 Yahoo 咁有效率就唔會睇唔到網誌啦!仲話快,你真平易近人!

    回覆刪除
  5. 我都未去過呢!但真係平好多喎 !
    $230 變 $170現貨.....$180 Coupon 價
    又可買其他嘢添
    不過妳都講得啱.......我來回車費都 $50 有多
    但我 Enjoy Shopping 呀嗎? 係一項節目嚟
    但啲情況下往往買下一堆不需用的食物或用品.......等過期......嘥錢
     
    我似唔似自己攪 Debate 呀! 自話自說
    我經常與心魔傾計.....辯論
     

    回覆刪除
  6.    Shopping 真係一項節目,但都要在無壓力下而為,以為著數了、怕蝕底 、計計計.....等後,仍錯誤判斷下買了一大堆唔等洗, 真係好 嘥錢,呢 D 經驗我有唔少,不過現在已從錯誤中學習!
    自話自說、 經常與心魔傾計,我陪你啦!你唔記得我屬不多言嗎?!所以喜自己在心內對答居多!
         那晚車經過 CWB 看見 I love Kitchen 門外的廣告,Bamix 換購 or 直買,只是 800元,我看你好像買了,但好似無咁平對嗎?下次經過看真 D!

    回覆刪除
  7. 係呢 !我真係死性不改....成日貪便宜買一堆嘢返屋企.......買嚟掉......連買餸都買一家人的份量,不會 learn from experience.........我幾時先學撓呀?
    我只在陌生及唔安全....唔 Comfort .....唔開心....有壓力的環境下沈默咋
    我喜歡同朋友鬥咀 .....喜歡同小朋友傾計.......
    喜歡與家人....朋友講笑話
    更喜歡聽啲 C9 講嘢......
    大部份都好現實但又好笑
    妳唔好再刺激我啦
    啲個 Promotion 係用舊攪拌機可當 $800用......只買楊貫一款式的 Bamix
    好彩我從未買過攪拌機啫
     
     

    回覆刪除