2009年10月23日星期五

C'est si bon



 


吉の島今期賣日本北海道食品


放工後要入貨


這些是準備我下星期大假的大嘗試.....小制作


這個必買啦


北海道 3.6 牛乳 $45.9/2盒


玄米茶 $29.9/200g


日本喬麥麵 $14.9


蜜桃汁 $9.9


 





 


可在家做熱香餅早餐


Pan-cake 粉 $9.9/200g


日本蜜糖 $24.9/250g


無敵組合


 





 



這個是貝殼蛋糕仔模


Madeleine ~French Traditional Small Cake


太可愛嘅 Scallop-shape Pattern


準備下星期大假的烘培制作


$70 都抵


 





 


還有這些靚靚匙


只需 $10/pcs


粉藍大波點匙好似 Cath Kidston Pattern


這個配飯盒---靚靚


Cappuccino.....茶杯...... Teaspoon 精緻可愛


High Tea  啦


 





 


再到商務買食譜書


之前買的「 冰淇淋」


款款雪糕皆精采


一定要試勻


現在這兩本「我芝士蛋糕」及「在家做燒味」



用滙豐信用咭有 20 % Off


這是我今個冬天的大計


燒肉....泰式燒豬頸肉是第一步


 





 


就這買買....想想做也很開心


 


C'est = This is/That is


Si = So


Bon = Good


 


This Is So Good!!


 


 




C'est si bon

12 則留言:

  1.  d  teaspoon 係咪都係 吉之島買 ga,
    如果係我都要去睇下 ~

    回覆刪除
  2. 係呀......吉の島$10 蚊店買.....靚呀 !
    去睇吓啦 !

    回覆刪除
  3. 等我呀.....Hebe
    到時延開幾多席呢 ?

    回覆刪除
  4. 擺番 4圍酒,公價人情,位位 $500,我做帶位。

    回覆刪除
  5.  
    好期待呀
    有無份先

    回覆刪除
  6. 真醒目......好 帶任分$100 包食呀!

    回覆刪除
  7. 預妳闔府統請.......公價人情 $1000

    回覆刪除
  8. Queen姐入了那麼多貨, 相信又要研發新產品了, 期待著啊......

    回覆刪除
  9. 妳咁講我覺得自己似科學家

    回覆刪除
  10. 係科學食家...科學廚師..

    回覆刪除
  11. 哈 !哈 !實在我連 C9 也比不上呀....
    居然有咁 Scientific 嘅名 .....
    妳真係口乖啫
    開心到死啦

    回覆刪除