2009年10月19日星期一

百里香難翼 & 回鍋肉煮椰菜



 


煲忌廉蕃茄濃湯


剩下的百里香 (Thyme) ....


為免浪費就用來醃雞翼


再 + 薑 + 調味


在無食譜下.......斷估無痛苦


味道也不錯呢



 






 


再用一罐頭回鍋肉煮椰菜


非常美味的配搭



 






 


看看我有意的「亂咁煮」


新嘗試呢!




 


 


-----------------------------------------------------



有意


 


【烈火雄心3】電視劇插曲


主唱:鄭嘉穎、胡杏兒




作曲:周永恆

填詞:陳詩慧
 




男:尚未學會怎麼開口示愛 並沒自信恍惚早知大概
女:等 無論被誰愛 面對你感覺 我也知道你是我心愛


*男:樹下是我翻開手中日記 落葉密佈草地心想著你
女:等 從來沒離棄 就當我希冀 也許總有暗號要推理


合:我們原來心裡也在意 既無台詞只怪我大意
男:若然是愛我可以
女:盡情地表示
合:沒情話再試一次 就吐盡我 自己心事


合:既然從來主角也熱熾 既然從來心裡也在意
男:若期待與我相處
女:盡情地表示


合:若然是對我關注 如你在意 是否真事


REPEAT




 



 


 



10 則留言:

  1. 煮食嘅最高境界就係~~~斷估無痛苦
    Queen 好嘢啊~!

    回覆刪除
  2. 多謝妳呀!
    時時都有妳鼓勵......
    煮得...食得...真開心

    回覆刪除
  3. 當有基本功後、煮最高之境就是能隨手、隨心、隨意!
    做人也一樣!

    回覆刪除
  4. 屋企唔會用罐頭煮餸, 媽子唔比, 所以我的童年是沒有茄汁豆, 腸仔, 午餐肉, ......這些都是人長大了, 跟同學去旅行才開始接觸的食物.... 
    回鍋肉炒公仔麵好好食, 不過, 食左一次之後, 大哥話佢唔見議再食.....

    回覆刪除
  5. 隨意烹調也是樂趣

    回覆刪除
  6. 隨意都可以煮到先至好嘢 !

    回覆刪除
  7. 我都希望有咁嘅一日......
    做人若在各方面都隨手、隨心、隨意!
    不需刻意......就真的能享受人生!
    努力中

    回覆刪除
  8. 嘩 !好健康的家庭餐....
    妳媽子真係好細心 .........呀!
    連大哥也受渲染啦
    所以上一代的生活習慣.....德行.......操守......
    對下一代真是影響深遠
    不過一餐半餐也無妨呢

    回覆刪除
  9. 係呀!不過還是學神
    Elementary Level........努力學習中

    回覆刪除
  10. O 仔其實我真係煮得真係麻麻......學神嚟
    多謝鼓勵!

    回覆刪除