2009年11月1日星期日

與「大牛龜」告別

 





 


 


我家的「大牛龜」電視又作死


無論看那一個電視台都是雪花....鬼形.....


看 DVD 就無問題


5 年多......就要壽終正寢


是時候退役


由 25" 轉 40" 的新時代


期待 Motionflow 200Hz 的動作表現


Full HD 1920 × 1080


再配 Blu-Ray Disc Player


期待中


我要客廳大革新


 Hi-Fi 居然用了超過 15 年之多


連地櫃也過高過大.......


換....換.....換


我家的希望工程>>>>蓄細待發


 


 


---------------------------------------


Goodbye


 


Air Supply

I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you tried
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize all you've ever meant to my life

*I don't want to let you down
I don't want to lead you on
I don't want to hold you back
From where you might belong

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself than to ever make you cry
There's nothing left to say but goodbye

You deserve the chance at the kind of love
I'm not sure I'm worthy of
Losing you is painful to me (*)

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself than to ever make you cry
There's nothing left to try
Though it's gonna hurt us both
There's no other way than to say goodbye





 



16 則留言:

  1. 好呀!換哂佢地吖!最鍾意見到人地換新嘢,因為唔係我做 吖馬!

    回覆刪除
  2. Wa......big spender !!!

    回覆刪除
  3. 我部大電視用咗9年至撒手人寰,
    都是最近才換了高清。
     

    回覆刪除
  4. 高清真係靚好多架!

    回覆刪除
  5. 最 麻煩....頭痛係清場
    要揾人搬走幾舊嘢.....電視....Hi-fi.....喇叭.....
    最煩都係個 7' 地櫃
    要 $300 人工兼要同新櫃同時搬入
    我 over 10 年無清潔櫃底地下.....牆身
    點可以即刻搬入
    唔知點好

    回覆刪除
  6. Ha ! .....Big Spender....我都好肉痛兼煩死
    不過咩都未買......仍在格價...度尺.....階段!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 依家啲電視確吸引喎 !
    好靚好清!
    不過佢唔壞.....我又 Hea 多年啦!

    回覆刪除
  8. 係呀.....真係好靚!薄電視仲好慳地方
    嗰廳可以寬倘好多.....間屋都大啲!
    偉大的發明 !

    回覆刪除
  9. 我屋企部 '老爺' 仲捱得住 ~
    再用下先啦 !! 

    回覆刪除
  10.   變心了  ......

    回覆刪除
  11. 嘩....真係羨慕死人.....

    回覆刪除
  12. 用得就唔好掉啦!
    用到睇唔到先換啦 !

    回覆刪除
  13. 嘩 !我鍾意有埋 Amplifier ......好好的配合
    隱姐呀 !妳咩都有!好似叮噹呀 !

    回覆刪除
  14. 要駛錢兼做餐死 !
    玩吓手仲勞氣添 !

    回覆刪除
  15. 唔好咁心煩 la!想像吓第時個廳咁靚仔,就無所謂 la!
    我今年頭至成間屋大裝修,乜都拆晒,10幾年 D舊家俬仲好新,都要掉。煩足三個月,pack 野同 unpack 都做到得半條人命!
    舊電器有人會回收搬走。清潔方面,你可以請 partime,我試過,$50 per hour, 做左 3 粒鐘。ok !

    回覆刪除
  16. 嘩 !真係大工程.....
    我諗都唔諗啦....
    要大裝就不如換樓....
    邊個同我拾嘢
    我都好鍾意自己間屋
    保養得都 OK.....
    啲人入來都話唔似住咗十年多
    不過啲電器都逐一開始壞啦
    希望再 Hea 吓啦!
     
     

    回覆刪除