2009年11月13日星期五

Superwoman

 


一年 2 次的Sogo 大減價


粉紅心心煲又出場


實在敵不住這誘惑


恐防再沒有第3 次


又是 Sleeping Day 的日子


未夠 10:00 已到達地庫入口


相信已有近百人聚集


一開閘各人蜂湧各散


我沿著 Escalator 慢慢上到 7/F


LC Counter 已排了幾十人


又是排隊


大部份目標都是 Antique Rose......Heart Shape...


Oval ......24 cm.....22cm......


我當然是要這「比翼雙飛」形


還有戲飛 × 2 張送


"茱莉對茱莉亞 Julie & Julia 隔代廚神"


套戲係用 LC 煲.....必睇








 


用了一小時的時間就買到


5 th LC 煲.....My Last Collection


對 LC 煲已達至無慾無求的地步


如果能在物慾世界也到達.......咁就可以出家啦


我的珍藏


相信不會用.....亦不需要用


 





 


再到 3/F 買 Leggings 襪衭


20% Off


好靚....pattern


 






 


這個最喜歡


直間可令雙腳更修長....襯 Ankle Boot


 





 


這是今年流行的豹紋


不誇張.....啱我 Style


就襯黑色短裙/短衭


 





 


這款黑色直紋.....Easy to carry!!


 





 


再到 Supermarket 掃貨.....買米


這包田牧米 10 LBS~ $124.2


其餘都是....是日精選


日本博多豬骨拉麵 × 2


日本一番特濃豬骨湯拉麵 × 1


@$27.8


日本北海道 3.6 牛乳~ $21.8


日本蜜柑 (8 個裝)~ $9.9


日本富有柿~ $29/2 個


超平


 





 


再加 The Emporium 買了幾件特價衫


就這樣 3 大袋回家


最苦是由港鐵 CWB>>>>>TST 站>>>>>尖東站>>>>>


我感覺自己食了大力菜


那個煲已不輕...再 + 10 lbs 米 + 1 Lit 奶 + .......... 


Superwoman


 


 


 


-------------------------------------------


Superwoman


 


曹格


 


作詞:徐世珍


作曲:Babyface/L.A.Reid/D.Simmons


 


 

Early in the morning
I put breakfast at your table
一夜都沒睡但我 不曾如此清醒
我早餐準備了妳 愛吃的東西
這次換我等妳被咖啡 的香味叫醒
 
想要找回每天早晨 對我微笑著的妳
還能夠 做些什麼代替我的歉意
總是望著我 小心翼翼順著我呼吸
而我竟然理所當然 讓妳精疲力盡
 
You were my superwoman
安靜的在身邊 無條件給我
夢寐以求的溫柔 But I am only human
我怎麼不懂妳多寂寞 殘忍的犯了錯
不能失去妳 Ooh Babe
 
You fought your way through the rush hour
Try to make it home just for me
月光下靜靜靠著彼此 只求夜長一點
有多久沒有好好看妳 只是認定了我
無論在什麼時候回頭 都有妳的笑容
 
是我忽略了妳也會有 想要哭的感覺
沒有一種付出應該永遠心甘情願
再給被寵壞的男人最後一次機會
換我忍耐換我等待 不要真的棄權
 
重唱 *
 
是我把愛想得太簡單
以為只要我存在就能讓妳取暖
心裏唯一的 Superwoman 沒有人能代替
不能想像更不能原諒這樣讓愛化成 灰煙
 
You were my superwoman
安靜的在身邊 無條件給我
夢寐以求的溫柔 But I am only human
可是我只是一個 是一個人
我怎麼不懂妳多寂寞 殘忍的犯了錯
不能失去妳 Ooh Babe
 
If you feel it in your heart 
And you understand me
Stop right where you are
Everybody sing along with me
 
重唱 *,


 



 


27 則留言:

  1.  好心你啦,買完個 LC 就拎返家先啦,其實唔等用嘅嘢就得閒再去 TST Sogo 買都有啦,近你家一點,唔需咁辛苦!

    回覆刪除
  2. 我無時間呀 ......星期六、日要返工
    明天開始........ 放 大 假...... 啦!
    我會同爸爸媽媽去厦門旅行......
    啱啱執好行李!
    不過我擔心同領隊同房呀 ......
    我會發口夢亂噏....醜死鬼 !

    回覆刪除
  3. 與父母跟團去厦門旅行咁好孝順,玩開心 D !
    不過你唔駛驚發口夢亂噏給人聽到啦,根本領隊比你更累!

    回覆刪除
  4. Haha...我都係13號 9:00一早去到Sogo等開門呀!我地應該响埋同一堆人裏面(可能見過面),我係坐第二部lift 上7/F, 可能唔夠妳快lu
    我只係買左心形煲就C吓C吓番歸 la,因為俾錢都要排成個鐘,足足企左2個半鐘呀
    妳真係Superwoman,仲可以迫入Supermarket托米!利害!

    回覆刪除
  5. 個煲真係好靚......!!
    不過, 我從來都沒有這種等開門購物的心態, 可能要自己有自己的家才會這樣瘋狂.....

    回覆刪除
  6. wow ..... 豹紋  .... 乜咁狂野呀 ?? 

    回覆刪除
  7. 我今日番咗嚟啦 !

    回覆刪除
  8. 我嗰領隊係唔多瞓覺 !
    佢係香港 Taste 買啦盒~~
    盒裝內膠裝 Packing 的紅酒......
    佢叫我整番杯......不過我刷完牙....
    準備瞓....無飲 ......
    佢自隊又唔願瞓.... 等匈牙利男友上 MSN
    同佢傾傾吓我頂唔住要瞓
    但 02:00 見她在書枱睡著
    原來是為等男友 Online.....
    我多年訓練有素......幾光都照瞓
    有無亂噏就唔理得咁多 !

    回覆刪除
  9. 我諗我同妳可有一面之緣.....定....緣慳一面
    Anyway.....我們都是同道中人 ......
    大家都是 LC 迷 !惺惺相惜呀 !
    勁呢 !
    我鍾意 "托米" 嗰 Verb.......超 Man.....
    鬼叫我鍾意日本米飯咩!
    平時貴到死 .....每次都趁減價入貨

    回覆刪除
  10. 以前同家人住用咩碗....快.....都無所謂
    最緊要有得食......唔駛做
    係獨居慢慢培養出敗家......家用購物狂

    回覆刪除
  11. 狂野呀 .......剩係對 Leggings.....
    其他一定要淨色.....否則變了一頭山豹
    仲要係一隻老豹呀 !

    回覆刪除
  12. 早晨﹗朋友,煲的造型的確好靚,成件藝術品咁款,一路食野,一路欣賞佢的外型,相信會促進食慾﹗多謝妳的分享﹗祝妳﹕生活愉快﹗

    回覆刪除
  13. 喂,呢幾日 Sogo 7/F., 有 LC 中式鑊 promo,4299,現售 1988元,紅色的,你可以睇今日20/11 的 "頭條日報" !

    回覆刪除
  14. 超勁力士..................勁呀!

    回覆刪除
  15. 天氣轉涼, 你們有沒有帶夠衣服穿呀??
    Welcome back ar....

    回覆刪除
  16. 多謝到訪!
    得妳咁欣賞我個煲........開心呀 !
    祝你笑口常開!得閒嚟坐吓啦 !

    回覆刪除
  17. 妳 .....妳 .......妳 ......又想同我落毒
    好彩我對佢個鑊無興趣....太重兼易痴底
    要用油養佢一排先好用
    年頭我已有 Wolls 的中式鑽石鑊
    好用到不得了......唔落油都永無痴底
    少油煙兼易清潔
    妳得閒落 I Love Kitchen 睇吓
    不過我只有 9 折 VIP ........ 反落毒比妳呀
    做物凍冰冰著咁少呀 !
     
     

    回覆刪除
  18. 勁呢 !為買心頭好......再多啲都仲得呀

    回覆刪除
  19. 多謝關心呀 !
    係呀都幾凍吓.......不過我勉強都夠呀!

    回覆刪除
  20.  見你剛到港,怕你呢個 LC 迷走寶咋!除了 LC 產品太重外,我都唔鍾意呢隻中式鑊,因為呢隻鑊好 "淺",容易炒落地!
    我最近心中有一隻韓國出的石制 深型 pan 好有興趣,30cm ,在  Jusco promo,唔重、唔黐、可極熱凍水洗,這是優點!考慮中,因一年中用 10次左右。

    回覆刪除
  21. 妳一定係廚神.......勁到炒落地 !
    等我去 Jusco 吓先 .......
    睇吓個韓國出的石制--深型 pan ........
    不過掂好都唔買住......
    我諗我欠缺的並非.....啲......而係技術........
    我要多啲 Practise...../Take Course/睇書....睇 Blog

    回覆刪除
  22. 係咪隻韓國鑊呀 ?
    http://www.wretch.cc/blog/MuiMui/22856011 http://www.wretch.cc/blog/MuiMui/22871399
    好似又平又好用喎!

    回覆刪除
  23.     http://www.wretch.cc/blog/MuiMui/22871399   係呢隻,柒佰幾,那次promo 500喎!如果係 160元那隻,就唔用都抵啦!
    嘩,你的網絡世界好廣喎 .... 我要好好學習!

    回覆刪除
  24. 其實真係咁啱比我見到此 Blog
    不過真係好平......買隻玩吓都好
    我用緊 Ecoway 啲家居清潔 Product ......都幾好用
    不過係用同事嘅 Member No.
    若妳有興趣買鑊可問我呀

    回覆刪除