2009年11月25日星期三

Lonely Christmas

 


又到聖誕


海港城的佈置


不及 08 年那麼有格調


還記得是懷舊火車頭.....會飛皮喼


很有哈利被特的感覺


今年是 Fancy 的紫色小蜜蜂為主調


流於一般俗套


 














 


頭頂掛滿可愛的冬日小蜜蜂


 








 


還有大大朵的金玫瑰


 














 


這邊是新落成的 1881


很有懷舊.....異地風情的感覺


是影婚照的新景點


 





 


今晚只是路經用 DC 仔拍下


望有空再來好好記下這 2009 聖誕


Lonely X'mas


 





 


--------------------------------------------


Lonely Christmas


陳奕迅


 


作曲、填詞:李峻一


 


誰又騎著那鹿車飛過
忘掉投下那禮物給我
仍是那燈飾 只有今晚最光最亮
卻照亮我的寂寞

*
誰又能善心親一親我
由唇上來驗證我幸福過
頭上那飄雪 想要棲息我肩膊上
到最後也別去麼*

#Merry Merry Christmas
Lonely Lonely Christmas
人浪中想真心告白

但你只想聽聽笑話

Lonely Lonely Christmas
Merry Merry Christmas
明日燈飾必須拆下
換到歡呼聲不過一剎#

Repeat * #

明晨遇到 亦記不到

和誰在醉酒中偷偷擁抱
仍然在傻笑 但你哪知道
我想哭

和誰撞到 亦怕生補
寧願在醉酒中辛苦嘔吐
仍然在頭痛 合唱的詩歌
聽不到


 


 



14 則留言:

  1. 早晨﹗朋友,離聖誕尚有一個月,妳仲有機會ga﹗如不不想過一個 Lonely Christmas就要加一把勁啦﹗努力﹗加油﹗我支持妳﹗

    回覆刪除
  2. 多謝你支持 ......不過諗緊可以掂樣努力?
    加一把勁......

    回覆刪除
  3. 努力開濶生活圈子﹗將交友的要求稍作一次適當的調節﹗在對別人有所要求時,先要衡量一下自己的實力,如有不足之處就要努力改善﹗一係就降低選擇朋友的條件﹗

    回覆刪除
  4. 你唔明呀!
    我嘅要求唔高.....但唔可以咩都啱...
    可能我已過適婚年齡啦....
    好的有質素的已為人夫
    亦可能我生活圈子的確窄....
    不過多謝提醒

    回覆刪除
  5. 香港 ge Christmas 氣氛都算吾錯 !!

    回覆刪除
  6.    我每年都係睇報刊才見到 Harbour City 的聖誕佈置,因怕人多,唔會去,簡直有點恐懼!平日經過 Times square 見到多人我都即刻走,行百貨公司都會在非繁忙時間。我每年 X'mas 都是平淡的過,在電視感受氣氛,唔會 lonely,很 enjoy ! ( 我真係人如其名  o架!)

    回覆刪除
  7. 我有位世伯同我地說......
    人小嘅地方唔好去.........
    人多嘅地方唔好去..............
    無人去嘅地方都唔好去............

    回覆刪除
  8. 係呀!今日係德福見到好靚的聖誕佈置......好可愛的 Bear Bear ......
    妳帶仔仔去睇.....好靚 !
    小朋友一定好開心 !

    回覆刪除
  9. 我鍾意去感受吓節日氣氛!
    但每年只覺時間飛逝.......轉眼一年又完結
    這樣有 1 年......2....3...4...5....6....7..........10年
    只係間歇性感失落! Merry X'mas!

    回覆刪除
  10. 咁即係去邊好呀 !
    番屋企早抖罷啦 !

    回覆刪除
  11. 你好:我有小小問題想請教你.我想問吓背景音樂點改可以變成auto play?Thanks
    <object width='180' height='60'><param name='allowScriptAccess' value='always'/><param name='allowFullScreen' value='true'/><param name='movie' value='http://vlog.xuite.net/_a/MjM3MjU1Ng==&ar=0&as=0&lad=1&fmt=1&whq=0'/><embed type='application/x-shockwave-flash' src='http://vlog.xuite.net/_a/MjM3MjU1Ng==&ar=0&as=0&lad=1&fmt=1&whq=0' width='180' height='60' allowScriptAccess='always' allowFullScreen='true'/></object>

    回覆刪除
  12. 我見你味整到囉 !

    回覆刪除
  13. you still have many friends ah........be happy , its christmas time !

    回覆刪除
  14. 只係間歇性失落....感觸.....唏噓吓啫!
     

    回覆刪除