2009年11月4日星期三

大閘蟹宴

 


不經不覺已踏入深秋


是很多美食的季節


第一擊~大閘蟹


Sleeping Day 就相約朋友到灣仔


食大閘蟹宴


這個餐超值 $260 (免茶芥及 + 1)


 



先看看餐牌




先來魚翅佛跳牆



蟹粉小籠包


每人有 2 隻


單價 $22/隻



好黃油......好味



蟹粉蒜蓉包




每人有 2 塊



再來 2 隻大閘蟹



 2 隻都是公



一般肥美....


估計 4-5 両



蝦毛手打烏冬



上湯灼時蔬



八起薑茶丸子



 


今日報紙賣廣告


這個餐 1-日都買 $260


........!


 


-----------------------------------


秋色


陳慧嫻


 


作曲:Yuzuru Hisaishi


填詞:小美


 



誰會留心 長街幾多足印
印著往事 諾言 一起走這一生
情變 無心 仍想他可走近
回味那舊日浪漫字句
街中偷給我的吻
看秋色漸近 對倒影盤問
離愁別緒 忘掉你始終不忍
仍在日日夜夜耐心癡癡的去等
秋色的夜一再近 再念去年
秋的溫馨 秋的冷感
誰料日日夜夜耐心癡癡的去等
街燈今夜加倍暗 毋用再等
愁緒漸滲 愁緒在滲


 



8 則留言:

  1. 好羨慕....
    我...皮膚敏感, 不可以吃蝦蟹......

    回覆刪除
  2. 其 實我都唔係咁啱食 !
    大閘蟹比較寒涼兼恐防有激素會影響荷爾蒙!
    不過一年 1-2 次......唔怕掛!衰為食呀 !

    回覆刪除
  3. 我都食咗呢個餐,不錯呀!
    最鍾意個湯同烏冬,蟹當然不錯!
    每年食一兩次唔怕啦

    回覆刪除
  4. .......................可惜太多蝦蟹我會皮膚敏感!

    回覆刪除
  5.   都算抵食!

    回覆刪除
  6. 呀 Mei ! 係我嘅同道中人呢!
    我啲舊同事都話好扺食呀!
    個個都相約 11 月內食番餐 !

    回覆刪除
  7. 咁依嗰餐唔啱你呀 !
    你唔好食啦.....食完痕死你呀....

    回覆刪除
  8. 隱姐套秋裝好靚呀
    我鍾意秋天的衣服........

    回覆刪除