2009年11月24日星期二

暖暖黑白 Room Wear

 



 


Fleece 這質料的衣服


非常吸引


既有綿綿....軟軟.....滑滑的感覺


又極保暖


實在是冬日必備



 


 


這款一直都很喜歡


昨天在 Uniqlo 見到有特價


$199 → $149


好可愛的圓點 Freece Dress


在家穿呀!很寫意.......溫暖




 






 


這條 Fleece 橫間長衭........似斑馬呀


好可愛



 






 


自選一套不同 Pattern 的黑白配


既攪嘢.....可愛.......又溫暖



 






 


今個冬天是我家廳中的 Fashion


 


 


----------------------------------------------------------


暖暖


梁靜茹


 


作詞:李焯雄


作曲:人工衛星




 都可以 隨便的 你說的 我都願意去 小火車 擺動的旋律
 都可以 是真的 你說的 我都會相信 因為我 完全信任你
 細膩的喜歡 毛毯般的厚重感 曬過太陽 熟悉的安全感
 分享熱湯 我們兩支湯匙一個碗 左心房 暖暖的好飽滿

*
我想說  其實你很好  你自己卻不知道  真心的對我好  不要求回報
 愛一個人 希望他過更好 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要

 都可以 隨便的 你說的 我都願意去 回憶裡 滿足的旋律
 都可以 是真的 你說的 我都會相信 因為我 完全信任你
 細膩的喜歡 你手掌的厚實感 什麼困難 都覺得有希望
 我哼著歌 你自然的就接下一段 我知道 暖暖就在胸膛

REPEAT*

 我想說 其實你很好  你自己卻不知道  從來都很低調  自信心不高
 愛一個人 希望他過更好 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要

 你不知道 真心的對我好 不要求回報 愛一個人 希望他過更好
 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要 我也希望變更好


 


 


 



18 則留言:

  1. 我都買咗呢條褲呀   

    回覆刪除
  2. 喺屋企點玩都得啦,最重要自己鍾意!  
    咦,你把 KDK or Panasonic 風扇仲未收藏?

    回覆刪除
  3. 妳都覺呀.......Kawaii 呢 !

    回覆刪除
  4. 係呀 !大家都鍾意斑馬 ....
    今個冬天一齊係屋企著呀 !

    回覆刪除
  5. 係呀.....獨居嘅好處是著咩都得!
    咁著都唔錯.....白點紅底睡衣 + 黑超....再整件乾濕褸......頭巾.....夠晒顛喎
    再係到扭扭捏捏.......我勁鍾意
    隱姐妳都好眼利喎 ........係 KDK ......
    我屋企無士多房.....一年 4 季都放廳
    只係冬天洗淨....用風扇套包好囉 

    回覆刪除
  6. 因我家也有兩具,是 Panasonic 的,此牌子跟 KDK 同一廠出,腳架較 Slim,慳地方,所以易認囉!不過如果你得閒,最好用透明膠袋剪成長條 (我用傘袋) ,捲著腳架銀色的部份,否則時間長了會癢化變綠色的。咁就礙眼啦!
     

    回覆刪除
  7.   o車,你的話我都聽得唔少啦,無新意了!

    回覆刪除
  8. 我都夠滋陰 (疴個) ,
    包風扇.....包抽濕機.....差點自己都想己包鬼埋
    妳連隻風扇腳都包埋......好細心的家庭主婦

    回覆刪除
  9. 好型喎你呢個 look ,不過唔好立亂走出街,
    費事魚農處做嘢啦!

    回覆刪除
  10.   呀 Mei !  
    我只會係屋企扮斑馬 ....扮老豹....
    扭扭捏捏

    回覆刪除
  11. 好可愛~~  
    我都想買一套, 同你一齊做twins ~ 

    回覆刪除
  12. 快啲去買啦!好舒服呀 !
    條裙仲有好多 Color & Pattern 揀呀!
    不過圓點最可愛!
    真是眼花撩亂!

    回覆刪除
  13. Fleece 真係好舒服.....溫暖
    不過好似洗時不可以落柔順劑

    回覆刪除
  14. 請問對鞋係邊到買架@@

    回覆刪除
  15. 對鞋係上年 Sogo 季尾( 9/F )減價時買
    好似 70 定 80 蚊 2 對咁上吓啦 !
    另一對則送了比朋友呀 !
     

    回覆刪除