2009年11月23日星期一

新畢業相

 


睇吓我今期的畢業相


揀了 7 張.......$16**


今次比 5 年前沈實了很多


其實我影相不懂微笑


我只懂"烚熟式矇眼傻笑"


所以攝影師對我說:以微微露齒的笑容影相


這是極困難兼唔自然


我最後還挑選了那張坐椅叠腳.....露鞋...那張


幾有台型....... 成個經理咁款


Sales 問我係咪放 Office?


我邊到有 Office 咁巴閉


我做咋........除非.......升 2 級咁多啦


 





 


下面嗰 2 張是 04 年影


 











 



2 個月後就可換畫啦!


 


--------------------------------------


 


壯志驕陽


張學友


 


作曲:Kan


填詞:陳少琪



今天不怕路遠 來為我一生打算
這一刻你別心酸 和你兩心分開不遠
天空光線耀眼 來預告光陰璀燦
這一刻遠赴他方 容我揭開新的界限

引來驕陽 伴我心高飛編織理想
像片風孤單飄身遠洋
憑你眼光照路途上 OH...OH...
願某天一起編織理想

願某天彼此心中太陽
仍似這刻熾熱明亮 OH...

天空廣闊萬里 浮現我思海的你

再叮囑歲月風飛
仍要我等他鄉某天再會你

飛機將降落了 全沒法掩飾的笑
我手中你贈的錶 提我愛惜一分一秒

再叮囑歲月風飛
仍要我等他鄉某天再會你


 






 



11 則留言:

  1. 快啲再升 2 級!
    恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  2.   其實你可在去影樓前,對著鏡子練習 吓微笑,習慣成自然嘛!

    回覆刪除
  3. 50 歲前升 1 級都偷笑啦 !

    回覆刪除
  4. 等我試吓啦.......
    嘩 !架車係味嚟接我  ?
    啲花都係送比我 ?
    嗰靚仔好型喎

    回覆刪除
  5.  只要你喜歡,我鑽戒都袋定送比你!

    回覆刪除
  6. 隱姐呀!有妳我真係幾時都咁開心
    幻想吓都笑爆咀 ......呢 ,,,,,隻鑽戒幾多卡呀?
    我鍾意死......有妳真係要嗰樣有嗰樣 !

    回覆刪除
  7.   你係咪 on duty ? 點解好像坐在 PC 前咁?
    你知嘛,有一次你話我似叮噹,乜都有!
    咁就慘哪!我只知叮噹個樣,唔知佢的嘢,後來問人先知佢係點咋!

    回覆刪除
  8. 我今晚看夜呀!就嚟出門啦 !
    食完飯味嚟睇吓囉 !
    叮噹 (多拉 A 夢) 有個八寶袋呢!
    可以想到咩就有咩 ?

    回覆刪除
  9. 以下兩個唔啱位,請 删除!

    回覆刪除
  10.            
                           
                                         
     
              Sweetie, do you like it ?                                 

    回覆刪除
  11. 我嘅新閨房.....
    粉紅色.....I like it......百家手工被....
    粉紅心心地墊.....
    仲有老友記伴我.....仲食飽飽添
    今次唔會黑面啦......多謝隱姐

    回覆刪除