2009年11月5日星期四

咸蛋肉餅煲仔飯

 


 


今早


煮了咸蛋肉餅煲仔飯


這個飯沒有甚麼特別



 






 


精彩是用 LC 煲成功制造的


暴暴飯焦



 






 


這個脆口甘香


好味到不得了



 






 


人生好多事都是


「有心栽花花不開


無心插柳柳成蔭」


 


 


---------------------------------------



夢一場



那英


 


作曲、填詞:袁惟仁


 


 


我們都曾經寂寞而給對方承諾
我們都因為折磨而厭倦了生活
只是這樣的日子 同樣的方式還要多久

我們改變了態度而接納了對方
我們委屈了自己成全誰的夢想
只是這樣的日子 還剩下多少已不重要

*時常想起過去的溫存
 它讓我在夜裡不會冷
 你說一個人的美麗是認真
 兩個人能在一起是緣份

 早知道是這樣 像夢一場
 我再不會把愛都放在同一個地方
 我能原諒 你的荒唐
 荒唐的是我沒有辦法遺忘

 早知道是這樣 如夢一場
 我又何必把淚都鎖在自己的眼眶
 讓你去瘋 讓你去狂
 讓你在沒有我的地方堅強*

REPEAT

讓我在沒有你的地方療傷


 







 



12 則留言:

  1. 哇~   暴暴飯焦~~  好鐘意喔~~

    回覆刪除
  2.  飯焦真係好靚,我會把它放在碗中,加普洱茶沖泡,
                               未軟前吃最好味!這亦是幼時的回憶!
     

    回覆刪除
  3. 飯焦真係咁好味 ga ??

    回覆刪除
  4. 真係轎!我又係整煲仔飯呀!
    仲轎嘅係人地撞衫啫,我同你撞飯焦喎!
    不過我D飯焦就樣衰 衰 lu!

    回覆刪除
  5. 暴暴飯焦...............

    回覆刪除
  6. 妳鍾意就好啦 !

    回覆刪除
  7. 係呀!飯焦是可遇不可求...
    我都係第一次得
    好靚嘅秋裝

    回覆刪除
  8. 新鮮係好好味 ga

    回覆刪除
  9. 妳個排骨煲仔飯好吸引呀 !
    我又想煲番煲呀 !

    回覆刪除
  10. 好似仲有樣 Product 呀?
    蔡灡好介紹

    回覆刪除
  11. 整吖!好易整咋!
    我想問吓...點樣可以起到 D飯焦出嚟呀?
    我果D癡到好實!

    回覆刪除
  12. 我都係吾打吾撞.....矇茶茶就刮到啦

    回覆刪除