2009年11月6日星期五

海鮮宴~ 21 週年

 


 


6-11-09 是我班紀念相識 21 週年的聚會


今次攪手要食海鮮


原先準備入流浮山


但同學介紹到屯門三聖邨買海鮮


再到恆福茶餐廳代煮


超抵 + 超好味的一餐


 



 


這味蝦好好味


我食了 3 隻之多


 



 


上湯蜆.....好甜


 



 


豉椒炒聖子


 



 


東星班兩食


同學老公教撓我到忠仔記買海鮮


買「中國人壽」嘅海鮮即早已登極樂


買「中國平安」即暈酡酡.....彌留於人世間


買「中國移動」即生龍活虎.....出水亦能游


 



 


而這味東星兩食


當然是.......「中國人壽」啦


 



 


而這味瀨尿蝦


就一定要買「中國移動」


蝦一定要新鮮......


否則會有梅爛口感


 



 



 


這味椒鹽瀨尿蝦


好味如食咸蛋王


但好膩.......很快滯住啦!


 



 


蒜蓉粉絲蒸扇貝


 



 


我們 10 人還有餸剩


淨海鮮價錢 $930


餐廳還有提供這桂花蜜糖杞子糕


紅豆沙 10 碗


燒鵝半隻


牛仔骨.....咕嚕肉各一碟


費用 $670


 



 


每人 $160


又抵....又美味....超飽的一餐


 


 


 




8 則留言:

  1. 真係好豐富.....
    飽到第二朝早餐都食唔落

    回覆刪除
  2.   三聖食海鮮,出名平、正!對我可惜太遠!

    回覆刪除
  3. 我都係 o係三聖買海鮮, 不過我自己返屋企煮 .....
    下次都試下去你呢間茶餐廳代煮

    回覆刪除
  4. 連妳這個港島人都知呀!
    我這個西邊鄉里太........背啦 !

    回覆刪除
  5. 妳都有買呀 ?
    揾日我都要走番轉買番條東星中人壽先

    回覆刪除
  6. 好抵噃, 我哋買去冬菇亭煮, 都幾貴, 六個人都兩千幾落樓, 而且又熱又冇冷氣, 不過秋涼又別有一番滋味......
    隔離海天, 格調高, 鑊氣好, 但價錢重高......

    回覆刪除
  7. 我同學話冬菇亭質素不穩定呀
    這間恆福商場茶餐廳靠得住呀
    妳下次試吓

    回覆刪除