2009年11月26日星期四

09聖誕@德福

 


放假天


為我家廳中希望工程


出城購置最難買的地櫃


在九龍灣德福.....Mega Box 左轉右轉


最後都是空手而回


先是顏色不配合牆紙.....地板....家具


到我降低要求時


是但買又發覺放不落我預備買的 Amplifier


邊到有多啲傢俬舖呀?


意外收獲是今年德福的聖誕佈置好靚


有可愛的 Bear Bear 熊


尤如置身音樂盒的世界中


 









































 


 



聖誕音樂盒- Jingle Bell

18 則留言:

  1. 德福會定期更新主題,每次都整得幾靚。

    回覆刪除
  2. 有咁靚嘅啤啤熊睇, 真係意外收穫....

    回覆刪除
  3. sorry !打到甩晒字!
    今年各大商場都有不俗的設計,攪到我心郁郁去行街街!

    回覆刪除
  4. 真係佈置得好靚 wor ~ d  Bear Bear 著晒禮服好得意 !!

    回覆刪除
  5. 係好落本的一個商場!

    回覆刪除
  6. 真有眼前一亮的感覺!
    衣香鬓影舞會!

    回覆刪除
  7. 快啲出去振興經濟 !
    買禮物比囡囡啦!
    叫埋大少去比錢呀!

    回覆刪除
  8. 衣香鬓影的熊舞會.....夠攪嘢呀 !

    回覆刪除
  9. 好叻呀妳!影到D bear bear 好似識做戲咁!
    我都要落去睇吓先
    妳個遊記停左嘅?

    回覆刪除
  10.                                                      
    買地櫃、傢俬,紅磡天橋下都有好多傢俬鋪,唔合眼? 又可訂造,方便!

    回覆刪除
  11. 妳真係識 人啫 !
    妳住德福 ?
    有其他聖誕相呀嗎?
    行船爭解攬.....聖誕我行先
    其實是一過咗......我就懶得 Upload
    旅行相一定會記得出呀嗎?
    我都想去沖繩.....不過 啲日元好高呀 !

    回覆刪除
  12. 嘩!又靚又浪漫......  I Like >>>>>>
    妳講嗰啲係味九龍馬頭圍道?
    我 10 年前新居入伙都係幫襯嗰頭!
    放假再去

    回覆刪除
  13.   應該係呢條街,我12年前入伙,都係在該區訂造 Sofa 、地櫃等,試過2年前再裝修,搬出搬入都無損、太實淨了!想搵藉口換新都唔得 (我怕節墮 ) ,不過當年那幾間店都不見了!
    外甥的有趣話 : 咦,點解你個廳裝完修又係一模一樣嘅?
    因為牆紙從白色暗紋都係轉了白色暗紋,門框木器的顏色亦是依從原本的一樣,色差都無,因為我鍾意嘛!

    回覆刪除
  14. 嘻嘻... 我唔係住德福,不過妳D相咁吸引,好想去睇吓囉!
    沖繩而家20幾度,我去果幾日又唔晒,好正呀!
    I think 而家跟團最抵,佢地未加價,食佢住佢,洗錢唔多啫!
    去啦!

    回覆刪除
  15. 我嗰客廳清咗場啦 !
    啲地櫃 …Sofa…. 茶几 ….TV…HI-Fi… 全部 比咗同事, 非常新淨
    但當初為咗放 29” 大牛龜及巨 HI-Fi 才訂造這地櫃
    張 Sofa 勁唔好坐 …. 跣 Pat Pat…. 我忍了它 10 年
    嗰茶几又重又嘥位
    由今日開始所有休息 ….Hea 要入房上床
    早 2 天才在兹曼尼買了 Sofa….. 要 3 星期才送貨
    其餘要買咗地櫃才可落實
    我都想將屋念換吓 Color Tone …. 但地板係發展商入伙包埋
    牆紙係為配合地板
    除非全屋裝修啦!
    現在嘅傢俬興淨白 …. 胡桃木色
    與我原先 ….Background 格格不入
    睇怕 Color Tone 都離唔開米色囉
     

    回覆刪除
  16. 多謝欣賞!
    啲天氣好似好好喎....沖繩有無冬天 ?
    不過忍唔手....買嘢呀

    回覆刪除
  17. 沖繩而家已經踏入冬天 了,所以很舒服!
    講真沖繩無乜貴野買,唔會好多錢!

    回覆刪除
  18. 至弊我咩都啱 ....
    小至雪櫃 Magnet .....
    大至家居都唔放過 .....

    回覆刪除