2009年11月27日星期五

舊歡如夢


 


它們都已過去.....


成為我生命的歷史


這部龐然大物的老年 Hi-Fi


保守估計有 15 年歷史


年市價 $160××


差不多一個月人工


 





 


當年在家中做屋霸時買下


是我最佳的娛樂


 





 


我離家出走時.....也要哥哥幫我親自用私家車運送


我為你做了一個 7 呎的龐然地櫃迎接你的到來


你是陪伴我多年的好友


你先由 Cassette Player 失靈.....再者漸漸氣弱柔絲


像一個風燭殘年的老翁


近年更連 Digital Display 也消失


我知道是與你分別的時候


世上一切的人.....事物....都有時限


適當的時候便要放手


Goodbye


 





 


與你相敍的日子不多


在完成我畢業論文後買下


每當我放工回家


第一動作~便是輕撫你.....凝望你.....聆聽你....陪伴你至深宵


我與你情投意合 5 年


但這是命中註定的


 








 


由與你初次懈逅


你可知我已討厭你


你總是不解溫柔.....


每次都把我恨恨向下推一把


但我仍厚顏的要你把我抱緊


算罷啦!十年多啦.......我們都是時候分手


我為你找了一頭好歸宿


你以後要好自為之啦


 





 


你們都太大.....太重啦


當年少不更事


貪你們大件抵食


誰不知......


不想再提.....是時候忍著淚說 Goodbye


 





 


一切只待成追憶


 





 


我家即將展開新的一頁


 





 


-------------------------------------------


 


舊歡如夢


李克勤


 


作曲:古曲


填詞:寵秋華


 


當年相戀意中人 大家性情近
早種愛根極親密 心心相印互信任
月底花間相偎依 共喜有緣份
恩愛百般願比翼 癡心一縷共定盟

喜逢知己倍精神 內心快樂無憾
朝晚眷戀共歡聚 天天相見互慰問
立心栽花花不香 仲反惹愁恨
只怨愛海起風波 一朝生變斷愛盟

恩情於今化煙雲 未許再續情份
空有愛絲萬千丈 可惜都已盡化恨
枉拋相思枉癡戀 恨卿心太忍
只有歎惜舊歡似夢 早經消散莫再尋
早經消散莫再尋 早經消散莫再尋


 


 



16 則留言:

  1. when will u buy the tv and the amp? need my help?
    this is 私人回應

    回覆刪除
  2.  你就好啦,去舊迎新哪!

    回覆刪除
  3. 要買咗地櫃先呀.......好難買呀 !

    回覆刪除
  4. 我依家知咩係一隻無腳嘅雀仔......
    我係間屋到埋唔到站呀!

    回覆刪除
  5.      你睡房無電視咩?如果無,咪上網玩 吓囉!再唔係就用 LC 煲煮糯米飯啦!

    回覆刪除
  6. 有 ......但我唔鍾意入睡房食飯......食嘢
    會整到間房有味呀 !
    我要好似妳咁雙鏟糯米飯......好玩呀 !

    回覆刪除
  7. 去舊迎新,果然大刀闊斧,一件不留。

    回覆刪除
  8. 係無一件可留呀 !
    佢哋有暗病架 !

    回覆刪除
  9. 人大左, 有左經歷, 先知乜嘢係啱自己, 你嘅新歡, 一定有外在美, 有內涵, 最重要都係實用......
    期待.....

    回覆刪除
  10. 咁大手筆全部吾要呀 ?!

    回覆刪除
  11. 哇!妳個廳都仲好新淨,同埋我好鍾意妳個廳嘅設計。
    要整過晒 ah?

    回覆刪除
  12. 我都期待我嘅新歡 ........
    至弊仲難過揀老公 ....仲未有心水
     

    回覆刪除
  13. 大部份都 Over 10 年
    吾係都五癆七傷......得個樣咋  !

    回覆刪除
  14. 多謝欣賞 !淨換傢俬....電視....音響咋 !

    回覆刪除
  15. 當年的超巨大 Hi Fi ......真的很多回憶...........錄歌.......聽 walkman !!!
    俱往矣!

    回覆刪除
  16. 係呀......有唱片舖做錄歌....好似 2 蚊首

    回覆刪除