2008年7月8日星期二

南澳之旅(第六天)



 


20/6/2008 (FRI),06:00起床到公共浴室沖涼、洗頭。其實,所謂公共浴室只有兩格 Shower bath tub、兩格厠所。慶幸全層得我們四位女士,所以半小時的梳洗都無人打擾。



 


今早的早餐,可隨便享用預先放置在 Pantry 內的食物及飲料。如鮮奶、橙汁、咖啡、朱古力粉、麵包、果醬、玉米麥片、麥餅等。我想老闆一定以為昨晚來了一堆黃蟲,怎麽四個女人會吃這麼多呢?失禮



 






 


這處就是黃蟲出沒的地方,好整齊及清潔,好有 home-like feel,所以我們特別好胃口!



 


08:30離開 Mole Creek Hotel,昨晚就住這裏!



 






 


準備前往 Tulampanga--Alum Cliff,但路途全是 farm,所以時不時停車影相!又睇相啦!



 






 


我們一落車,一羣牛就向我們走來,目不轉睛地望着我們,似是參觀我們多過我們探訪牠,挺有趣的場面!



 






 


連羊咩都回眸一笑,中間那隻是甚麼?頭似驢,但身就似羊,好友善、可愛的動物!



 


09:00 終於到達 Tulampanga---Alum Cliff,但又要行經一段 Rain forest,好高大的樹再加散不開的晨早霧氣及陽光,這是我一生第一次感受..........Wonderful!



 






 


行了約一個鐘,終於看到 Alum Cliff,好壯觀!



 


相比中國的黃山又另一番意境,看着霧氣慢慢散開,我就是不想離開,大自然真是奇妙、美麗!



 






 


再看看側面,懸崖肖壁,好宏偉



 






 


再沿路出去,景象己有所不同,霧氣化開,可見到高聳入雲的樹木,好有氣勢!



 






 


10:40 到達 King  Solomons Cave ,是一個乾的洞,入場費 AUD15/person/~45mins,鐘乳石洞定石炭岩洞,但遊覧Cave 一定先看 Schedule,要 check 幾時有團,因為要有 tourist guide 帶你入內及講解,講咩?咪講個Cave 點形成、鐘乳石的形成、好似上一堂Geography,我其實都聽不懂。老實講呀!你同我講廣東話,我都未能明白,更何況英文!



 


不過,澳洲就不似中國大陸的鐘乳石岩洞,澳洲的岩洞是不會用五顏六色的燈射在岩洞上,他們認為燈光會影響 Cave 裏面的石,所以入面只有少量的燈光,不准用 flash 拍照,而且一離開參觀區就立即關燈,儘量保持原始!



 


還有不准觸碰或摸鐘乳石,而我就不小心用腳踏上地面突起的地方,立即被 guide 發現,很是尷尬!



 


外國人都很守紀律,好留心聽及等 guide 講完畢才拍照,而我就是一個地道的中國香港人,真是要好好向外國人學習!



 


我預先編排的行程還有 Marakoopa Cave,可見到螢火蟲,有地下河流,但現正維修中,真是掃興!



 






 


你估下面個樣係咩?油炸鬼?春卷?



 






 


係未入 Cave 之前,tourist guide 傳閱的鐘乳石,比你摸夠,等你入到去,吾好多手多腳!絕!



 


13:30 到油站入 AUD 50,而我和 Ms E 到 supermarket 買 lunch AUD 7,甜到震、好膩、好多提子乾的蛋糕及薑餅,很難食呀!



 






 


停車在這個 closed honey farm 門前食 lunch!



 


14:30到 Salmon Farm 買三文魚及揸麵飽用的三文魚醬---AUD 27



 


這條三文魚價值 AUD 15,好味!



 






 


一到達 Launceston 便到 centre 的Information  Centre 問資料,找Acommodation 、city map & tourist information。



 


好朋友× 2 再到 Public Library 上網 (免費),咪又係為張 SIM Card 囉!終於成功啦!



 


我和 Ms J 看車及影相囉!Launceston 市內街景↙



 






 


16:15入住 Treasure Island cabin, Launceston,AUD 95/night × 2,己進入 Northern Tasmania!Yeah!



 






 


好有冬天感覺的樹木,好落寞的感覺!



 






 


Check- in 後,到 Supermarket 買餸 Dinner × 2+breakfast AUD73



 






 


20:10 Dinner in Cabin 食燒鷄一隻、三文魚意粉、 免治牛肉雜菜湯、青菜一碟! Yummy ! Yummy





 







Emi Fujita~ What A Wonderful World


4 則留言:

  1. 呢間hotel 好屋企feel   like 中間呢隻如果我冇記錯,好似叫:羊駝 ,大陸網上好hit-草泥馬的原型,哈哈

    回覆刪除
  2. Alum Cliff,好壯觀!>>>> 仙境吖 ,你有冇吸多幾啖仙氣 澳洲就不似中國大陸的鐘乳石岩洞,澳洲的岩洞是不會用五顏六色的燈射在岩洞上>>>  唔 知係唔係俾大陸鐘乳石影響咗,我唔鍾意睇鐘乳石,覺得太人工化。上次去美國,我都冇俾錢去睇,哈哈,真係cheap 精我

    回覆刪除
  3. 掂喎 ! Feon 妹連佢都識!
    記住佢叫『羊駝』
     

    回覆刪除
  4. 吸 咗好多啖啦 !
    但我太食人間煙火...無補於事
    其實都唔係太值得睇....大致相同...口水多多咁!
    我朋友係洞內一坐低就瞓

    回覆刪除