2008年7月4日星期五

南澳之旅(第二天)



 


16/6/2008 (MON) 06:30到達 (Sydney) Ausrtalia,悉尼時間比香港快兩小時。



 


出境時,心裏有些忐忑不安,因為澳洲對行李檢查非常嚴格,必要填寫一份表格,內容亦會詢問有無須申報的食物,若然填 "無" ,一旦被犬隻嗅到,便要罰款。若然填 "有",必須由專人為你檢查行李,通常肉類、有種子的果實都會即場棄掉。而我擔心的原因,並非行李內的食物,而是我忘記所預設的行李喼密碼,我怎樣開喼呢?



 


我填寫須 Declare,當然有專人問我帶了甚麽食物?我便如實作答是"buscuit",再問 "Anymore?" 我再答 "coffee"。再問 " What kind of coffee?" 我便答 "3 in 1",一聽之下,立即要開喼,我便說忘記了密碼,等了我約五分鐘試開,宣告失敗,最終要用螺絲鈚鑤開,所有飲品沖劑全部棄掉,而我的白豹紋喼亦可勉強用鎖匙鎖回,趕着搭09:30的 Domestic Flight (Sydney→Hobart),要由 International Airport 轉乘一程巴士到 Domestic Airport ,不夠半小時的車程,但車費要 AUD 5/person。



 


乘搭 Jetstar JQ721 depart-09:30 Sydney →Arrive:1125Hobart,機票價錢 HK$710/person。



 


到達 Hobart機場,感覺非常簡略,但檢查行李一樣的嚴謹,等行李的時候,仍有狗隻到處走、到處嗅!



 






 


到達 Hobart ,第一件事就是要取預先網上租的車,到 Thrifty ----1800cc Toyota --Corolla ,時間由16/6/08 →24/6/08,價錢 AUD 491,睇下架車先!



 






 


再買一張電話咭 OPTUS,價錢 AUD 30,但非常麻煩,先要 activate 張 SIM Card,再要上網做 back-up,再等 receive SMS 收 password,終於等了差不多 4 日才可使用。



 


澳洲的冬天,下午五時已差不多天黑,先找當晚住宿, 1730入住 Treasure Island Caravan Camo Site


Price:AUD95/night/4 person。



 




























 


還有一張雙人床、廁所+沖涼房,但要自己舖床。



 


再到超市買餸煑晚餐+明天早餐,約 AUD38 ,是日晚餐....



 























 



Katie Melua & Eva Cassidy~ What A Wonderful World


10 則留言:

  1. 您好,
    我黎緊4月會去tasmania, 自己楂車, 想請教你幾樣野!請問公仔面是自己帶的嗎?看到你煲了白飯, 米也是自己帶的嗎?用煲也可以煲飯?
    另外,請問油,豉油,鹽,糖等是買還是自己帶呢?如果是買,用幾日咪用剩很多law?你如何處置它呢?
    謝謝指導!

    回覆刪除
  2. 出前一丁超市有得買架!貴過 HK 啲....................唔難買的
    米其實都有得買,但我們擔心好大包,恐防旅程食唔晒,所以朋友自己帶了小量米及意粉。
    哈 !油,豉油,鹽,糖,洗潔精等都是朋友帶的,都是驚大樽食唔晒,廢事帶回 HK及浪費....而 用剩都係棄置 Cabin 內
    希望解答到你啦!

    回覆刪除
  3. 見識過澳洲海關驗屍式驗行李,真係怕怕
    今日剛幫我朋友媽媽買機票去澳洲,我千吩咐萬叮囑記得唔好帶食物,特別係水果,肉類,死梗
    你去 Hobart點解唔飛機去墨爾本?近好多啵
    好大機會我9月大假都去澳洲墨爾本玩,朋友剛生了混血bb ,好想去探下佢
     

    回覆刪除
  4. 悉尼時間比香港慢兩小時>>>> queen 妹,悉尼好似比香港快啵

    回覆刪除
  5. 係吖 !驗得真係好仔細!我啲嘢全部充供,喼又爛...當時真係屋漏兼逢連夜雨....不過我朋友帶調味、油、米、意粉又走甩到!我都係黑仔....爛喼→爆喼→換喼→又爆喼→再全部食物充供 !
    妳原來去 墨爾本,我未去過呀!現在每晚 22:30 無記有『塵世美』今期係祖藍帶去澳洲,昨晚第一集係 Blue Mountain.....有三姊妹峰的典故.....澳洲的天空真係很靚...令人難忘的 !
    仲係探朋友....太好...不過應該無咩 LC...歐洲就最多...係咪呢

    回覆刪除
  6. 哈!哈! 我又擺烏龍....真係大懵
    唔該 Feon 妹妹

    回覆刪除
  7. 『塵世美』今期係祖藍帶去澳洲,昨晚第一集係 Blue Mountain.....有三姊妹峰的典故... >>>> 去現場睇覺得好一般,中國大把山脈奇峰靚過佢,係佢識得包裝咋   我好懷念加拿大落磯山脈好靚,好想去多一次 不過應該無咩 LC >>>咩喔,唔好成日以為我係購物逛先得咖

    回覆刪除
  8. 咁又係!不過天空的顏色我最懷念澳洲!
    我都未去過加拿大 ..... 『 落磯山脈好靚』..
    希望可以去....還有加拿大的奎北克省....曾經看過旅遊特輯....好靚...去睇下紅葉就人生無憾啦 !
    妳哋係走勻全世界尋 LC 架嗎!喂 !朋友 LC Family Sale 開咗門喇 ...仲唔出發

    回覆刪除
  9. Queen,
    Thanks for reply.  我想問下如你所講,我想帶定一包仔米、一枝小油、一枝小豉油、一包仔糖同鹽,過關時需要申報嗎?李錦記那些小包裝密封醬油又是否ok呢?
    如果冇申報又比佢搵到,駛唔駛罰錢?
    那邊超市買的米、醬油等又是否很大包?很貴?我去一周得2個人應該肯定吃剩吧?
    由於復活節去,剩係機票酒店每人都要成萬幾蚊,所以希望慳得就慳!

    回覆刪除
  10. Joey:
    You're Welcome!嗱!就係咁嘅...妳報就一定唔得嘅!搜到就一定充供嘅!
    咁我當日爆喼都無罰錢嘅...但我唔可肯定答妳需不需罰$....我不熟悉澳洲海關做法!
    那邊超市買的米、醬油等....都係普通香港見到 (即家庭裝)隻,妳話用幾次個啲真係要揾才有,咁澳洲最平有乳類食品 ( Milk, Cheese , Yogyurt),還有 Beef (Steak) , Bread 都比香港平及多,我哋咁多人都剩啦!有時係無辦法,要取捨吓!
    絕對明白妳嘅諗法!我經常都係慳得就慳!
    希望解答到妳

    回覆刪除