2008年7月23日星期三

又是深圳兩日一夜遊

 


昨天, 又是我們吃、渴、按摩深圳遊!


但具然遇到小偷,慶幸一切安好。


事情是這樣的:


Ms E 要幫同事買髮飾,便到東門----九龍城廣場,我和她到了一個檔口,拿着一個頭飾,那個年輕女 Sale 二話不說便話:¥10。心裏已覺得奇怪..........「為甚麼不開高價錢?」


 


跟着那個年輕女 Sale 又不知去了那裏,接着又有三個年輕女孩子來了,也正正圍住我,突然感覺很擠迫,不能活動似的,我便和 Ms E 說:「為甚麼這樣的?突然好多人!」


 


心裏感到不妙,便迅速看一看自己的旅行袋,發覺拉鏈已被開了少許,我便大叫:「佢地想偷嘢!」那三個女孩子立即散開,但那個年紀最輕還回望我們。


 


Ms E 便指着她再大叫:「有無攪錯!E 個女仔咁樣偷嘢!」而那女孩子居然斗膽地遠遠對罵,然後徐徐地離開視線範圍。


 


那個女 Sale 便回來問:「偷嘢呀?有無唔見呀?這裏很少這樣偷,只會乘着客人試衫把整個包包偷!」


 


我己嚇得要命,相信當時 Pulse 一定over 120/min,好彩一切 (銀包、証件,電話) 都沒有失去,因為我夠 Alert 啫!


 


後來,再想那個女 Sale 應該都是同黨!這次也可說是有驚無險,否則今晚回來也成問題!


 


另今早,我們到了南山商業文化中心區,海岸城購物中心吃了一個 Lunch Buffet 。


我們的同事多次組團到來,話好多嘢食!好抵喎!一定要試下啦!


Lunch :¥108/person (1130-1430)



↓環境好、地方大、冷氣夠!



↓有生蠔-----但無蠔味!好似浸左水好耐咁!



↓有蝦---但無蝦味!有三點蟹!有超細的青口!



有點心----Ok 啦!



好淡味的姜醋!好似溝左好多水落去煲!



↓正常的鹽水鷄腳!



限定一人一隻的鮑魚仔!



不太好食的 Cake!



靚靚影相的 Jelly!



都幾好味的無花果鷄湯!



Ok 好味的熟食!



普普通通的雪糕!



梳乎厘都有!



1200 食到 1430,以這個價錢是可以的,好多品種,飲品都好多選擇,但不會再來囉!



好大的雙連商場!有家樂福、有吉之島!



有溜冰場!



乘 B3 回家,車外的景-----元朗、天水圍!影得都幾靚,終於是正正的,不需用墨斗啦



2 則留言:

  1. 聽落你地真係好險呀! 少d警覺性都唔得~~個buffet熟食的水準好似好過甜品

    回覆刪除
  2. 無錯 !熟食是最好、最安全添!

    回覆刪除