2008年7月11日星期五

南澳之旅(第九天)





23/6/2008 (MON),早上~05:45就起床,吃過早餐,便在Cabin區內找自助 Laundry 的地方,Open Hour 08:00-18:00,時間不太好,現在洗衫就會延誤出發的時間,恐怕又趕不上六時前回來,但今天無論如何要洗衫,我們各人己沒有衫、褲替換,再看清楚洗衣機的指示,只需~37 mins 便可完成.........so fast!價錢 AUD4/machine,我們四人需用 2 machine!決定先到 Supermarket 買餸,再回來收衫,不使同乾衣機,在 Cabin 內晾衣服!看圖↓



 






 


~09:00 出車,目的地 Mount Wellington (威靈頓山),山上可見到 Hobart 的全貌,冬天會落雪。



 


但天氣不太好,愈行近山上,就開始下雨,氣温亦愈來愈凍,再上到山上是下雪,車上顯示外出們的氣温低於0℃,好大風大雪,只是用 DC仔求求其其影兩張,便匆忙上車!



 


這就是 Mount Wellington 最高點啦



 






 


10:00 下山,景象又慢慢有所轉變 ,不再下雪,雨亦停下來!跟着就見彩虹啦!嘩!嘩!嘩!我己經好多年無見過彩虹,好興奮!立即下車影相,你睇!Rainbow in Australia!



 






 


駕車準備到蘑菇廠參觀,但可惜我們摸門釘!這樣的行程原來是要跟 tourist guide,要預約及不接受散客!激死!只可看一看廠房↓便離開。



 





 


Bonus!1210駕車途中,又見彩虹啦!好靚!


 






 


13:50 到達 Tahune Air Walk (Southern Forests Tasmania),入場費 AUD22/person!好貴喎!這裏購票是在手面蓋印作識別!



 






 


沿着 Huon River 走到中下游處,這裏有一個受國家保護的 Tahune Forest,而在這森林中,數量最多的就是 Huno Pine。Huno Pine 是 Tasmania獨有的松樹種類植物,因沿着 Huno River 河旁而生長,而被冠上 Huno Pine 之名。



 


我們原定計劃只走 Tahune Air Walk,但誤走另一方向到 Huon Swinging Bridge (1 hr. return---3Km),再到  Tahune Air Walk (50 mins. return---1.6Km)。



 






 


在森林中亦有多條依地面而行的步行徑,更可見到許多巨大、歷史悠久的植物!



 






 






 


↓有老自不然有嫩啦!好嫩綠!好 fresh!空氣清新的 Rainforest!



 






 






 






 


Tahune Air Walk---政府借助約20 -30米高的 Huno Pine 及旁邊的大樹為題,興建了一條長 597 米的 Air Walk,讓遊客在離地 20 米的空中步行,欣賞 Huon River 及森林的自然美景。



 


20 分鐘的行程中,高度慢慢提升,讓畏高的人有一定的心理準備!而最驚嚇頂多是在 Air Walk 的盡頭 (48 米高),有一條只有鋼纜拉着的瞭望台,在上面大力跳動,有搖晃的感覺!



 


↓用鋼纜拉着的瞭望台 (48 米高)!



 






 


↓這就是 Air Walk 的盡頭的 view!



 






 


15:30 才完結,在户外進食自備午餐。



 


駕車至17:30,才到達 mornington Coxy Cabin !



 


又是指定動作--煮晚餐→食晚餐→洗碗→沖涼→瞓覺!





 




8 則留言:

  1. 哈, 去旅行要用洗衣機洗衫, 真係冇想像過!!繼續睇, 等我睇吓你哋係咪可以每人萬三四蚊落樓呢.....

    回覆刪除
  2. 靚女!歡迎大駕光臨
    我哋好慳架 ......17 日衫一定要洗
    妳估我似妳咩!.....
    『我很靚....但我唔沖涼....唔洗衫』

    回覆刪除
  3. 咩喎, 我去到印度都要落手洗衫, 一件著兩日就洗, 嗰度污濁同大塵到我都唔係咁接受到。。。最後萬三四得唔得呀?你哋去嗰時澳紙唔平架喎!!我去塔省時。。。哈。。對五。。。

    回覆刪除
  4. 物妳洗衫架.....失覺晒!
    妳杜杜都接受唔到....就真係好污糟
    我唔記得喇....我諗要萬 67 到
    Exchange Rate: 7.3845

    回覆刪除
  5. 17日得20kgs 行李,唔洗衫點得 一日見到兩次彩虹,好好運

    回覆刪除
  6. 死喇,你去個時7.3845,而家成7.9喇,好鬼貴吖  06年我去個時6.x 咋

    回覆刪除
  7. 冬天....天寒地凍執衫揀衫入喼有難度,中段一 定要洗一至兩衫先得...
    所以我好 Like 澳洲的天空
    有藍天白雲...夕陽彩霞...漫里無雲...驟雨後的彩虹.....感覺很好...我旅遊的樂趣不在乎豪華奢侈...不需貴價餐飲美食...剩係欣賞這些大自然變化已感無憾!

    回覆刪除
  8. 係呀!啲美元真係比佢拖累港元...
    啲 Yen 先貴 ....9.5-6....好想去睇櫻花都改去睇油菜花喇!

    回覆刪除